אבו מאזן: "מאמצי ארה"ב לקידום השלום- בזבוז זמן" - סרוגים

אבו מאזן: "מאמצי ארה"ב לקידום השלום- בזבוז זמן"

דוברו של אבו מאזן טען כי מאמציה של ארה"ב לקדם הסכם בין ישראל לפלסטינים הם "בזבוז זמן שנועד לכישלון" יועצו של נשיא ארה"ב, ג'ארד קושנר, צפוי להגיע השבוע לישראל לדיונים בנושא

author-image
אבו מאזן: "מאמצי ארה"ב לקידום השלום- בזבוז זמן"
  יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן (צילום: פלאש 90)

אבו מאזן נגד ארה"ב: נביל אבו רודינה, דוברו של יו"ר הרשות הפלסטינית, הביע היום (שבת) את התנגדותו למאמציה של ארה"ב לקדם את "עסקת המאה" ולהגיע להסכם שלום בין ישראל והפלסטינים.

"הנסיון של ארה"ב בקידום מגעים לתהליך שלום בין ישראל לפלסטינים הוא בזבוז זמן" אמר בהודעה לכלי התקשורת הפלסטיניים. "הוא נועד לכישלון כל עוד נמשך הניסיון לעקוף את המוסדות הלגיטימיים של הפלסטינים".

אבו רודינה הבהיר כי הרשות הפלסטינית לא תתמוך בעסקה שמקודמת על ידי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. "הדיבורים אלה לא ישיגו דבר, ורק יוסיפו לפגוע ביציבות באזור" טען. "על האמריקנים להפסיק לנסות לעקוף את המוסדות הפלסטינים".

הדברים נאמרו על רקע כוונתו של ג'ארד קושנר, יועצו של הנשיא טראמפ, להגיע השבוע לביקור בישראל יחד עם השליח של הנשיא למזרח התיכון ג'ייסון גרינבלט. השניים צפויים לבקר בירושלים וברמאללה, וכן בקהיר ועמאן, וייפגשו לדיונים עם בכירים בממשלות המדינות במטרה לקדם את ההסכם עם ישראל. בהמשך מסעם גרינבלט וקושנר צפויים לבקר גם בבירת סעודיה ריאד, וכן בבירת קטאר דוחא.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
צודק.
יפה יוסף | 16-06-2018 22:16
כל זמן שכל הערבים לא יוצאים מהמדינה זה ביזבוז זמן.
2
למה טראמפ לא לוחץ עליו כמו שהוא יודע ללחוץ?
אחא. | 17-06-2018 9:31
כי ביבי ביקש ממנו לא ללחוץ. עדיף תצוגה של פלסטינים סרבני שלום. זה טוב ? זה רע? מי יודע לענות?