היום השני להרס הבתים בנתיב האבות - סרוגים

היום השני להרס הבתים בנתיב האבות

יומיים לאחר הפינוי הקשה של 15 המשפחות בנתיב האבות, המשטרה ממשיכה היום בפעולות הריסת 5 הבתים שנותרו, לאחר שאתמול נהרסו 10. ח"כ גליק הגיע למקום: "זה פשוט נורא. המראות מצמררים"

היום השני להרס הבתים בנתיב האבות
  (קרדיט: מטה המאבק בנתיב האבות)

יומיים לאחר הפינוי הקשה של 15 הבתים בנתיב האבות, כוחות הבטחון ממשיכים היום (חמישי) בפעולות הריסת הבתים.

אתמול נהרסו 10 בתים, הבוקר נהרסו עוד 5 בתים של משפחות:  דן הייר , בולוויק , יחזקאלי , נוי ובר-לב.

ח"כ יהודה גליק (הליכוד) הגיע הבוקר לשכונה באלעזר, כדי לחזק התושבים.  "המראות מצמררים והחשיבה למה זה קורה, מצמרר כפל-כפליים. זה מחזיר אותי למראות של גוש קטיף, שהיום אנחנו משלמים את המחיר שלהם", תיאר בכאב.

נוכח מראה הריסת הבתים, הוסיף: "זה פשוט נורא. הרעש וההרס של אנשים שזה היה הבית שלהם. זה נעשה סתם בגלל רוע של ארגוני שמאל שהחליטו לדבר כאילו בשביל פלסטינים שאף פלסטיני לא הולך להרוויח מיזה כלום. זה פשוט רוע לשם רוע. אין מילים".

ביום שלישי האחרון הגיעו  אלפים רבים מכל רחבי הארץ כדי לתמוך ולהזדהות עם התושבים ביום פינוי היישוב. רובן התפנו רצון כפי שהוסכם קודם לכן עם גורמי הצבא. במקביל, עשרות גברים התבצרו בתוך ביתם של משפחת בר לב ועל גג הבית, וכוחות המשטרה נאלצו לפנות אותם בכוח. במהלך הפינוי אחד השוטרים נפצע באורח קל מאוד בראשו מזריקת אבן ונחבש במקום.

המשפחות שפונו נסעו לחלקה 91 הסמוכה לישוב, שם יגורו באופן זמני במבנים יבילים עד לאישור הבנייה המחודש לבתיהם. אנשי המועצה האזורית גוש עציון נתנו לכל משפחה ארוחת צהריים להתרעננות ותחילת שיקום. הריסת הבתים צפויה להסתיים מחר, בהתאם לפסיקה של בג"ץ.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
המקובל הרב לסרי: ''ההורסים יחלו במחלה קשה''
עמוס | 14-06-2018 12:20
נחכה ונראה. ידוע כי כח מי שהיה לו חלק בניתוק חלה, כמו אריק שרון