גיא לרר מגיב על המיזוג עם ערוץ עשר

גיא לרר מגיב על המיזוג עם ערוץ עשר

פחות מחודשיים לאחר שזכה הטאלנט של רשת, בתביעת הענק מול ערוץ עשר. היום הודיעו בעלי המניות של רשת וערוץ עשר על מיזוג בין החברות- האם לרר יחזור לעבוד עם אותם אנשים שאיתם ניהל סכסוך משפטי? • ''מבין שחצי מהבדיחות הבוקר הן עליי'' מסר

למרות הסכסוך: האם גיא לרר יחזור לערוץ עשר?
  (צילום: מתוך פייסבוק/ Guy Lerer)

אין ספק שאחד הדברים הכי מסקרנים במיזוג בין ערוץ עשר לרשת 13, הוא איך יראה בפועל השילוב הזה. למרות שעדין מוקדם לדעת איזה מהתכניות של שני הערוצים ישולבו במיזוג החדש וכמה עובדים יפוטרו בעקבות כך. הבעיה הגדולה שעולה כבר בשלב הזה, הוא מה יעלה בגורל התכניות "הצנרת" ו"הצינור" סביבם עד לא מזמן התנהל מאבק משפטי ממושך.

רק לפני פחות מחודשיים זכה לרר שמגיש כיום את "הצנרת" ברשת, בתביעת הענק שניהל מול ערוץ עשר על בעלות עמוד הפייסבוק של "הצינור" אלא שבאופן לא צפוי רשת ועשר צפויים להתאחד וליצור עבורו סיטואציה מורכבת.

לרר שהתעורר לבוקר לא צפוי במיוחד, בחר להגיב בשלב זה למיזוג המפתיע וצייץ: "לא יודע עדיין את כל הפרטים, רק מבין שחצי מהבדיחות הבוקר הן עליי". ואף בהמשך השתעשע לגבי הדאגה למקום עבודתו העתידי.

כזכור "צינור לילה" החלה את דרכה עם המגיש גיא לרר בערוץ עשר, אלא שלאחר שלרר החליט לעבור לרשת ולהגיש את "הצנרת" תפס את מקומו בהגשת "הצינור" טל ברמן. בעקבות כך התנהל מאבק משפטי ארוך בין לרר לערוץ עשר על בעלות עמוד הפייסבוק הפופלרי של התכנית, בסופו זכה לרר.

אז האם לרר צפוי לחזור לעבוד עם אותם אנשים שאיתם ניהל סכסוך משפטי? על פי הפרסום באתר ynet: כיוון שמדובר בתוכניות דומות ייתכן שיצטרכו לוותר על אחת מהן בערוץ החדש, ועל פי הערכות – מצבו של לרר איתן ולכן להערכתם הוא לא צפוי לעזוב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
צנרת או צינור
מוטי | 14-06-2018 10:59
לדעתי ברמן ראוי להמשיך את הצינור . התכנית הרבה יותר רצינית ומעיינת.גם הנושאים שהוא מביא לתכנית הולמים יותר .