פינוי נתיב האבות. בסרטון חדש של יותם זמרי המתייחס לפינוי בנתיב האבות שהתרחש אתמול ולהרס הבתים שהחל היום, הוא פונה לארגון "שלום עכשיו" שעתר לבג"צ והוביל לאותו הרס, ומודה לו בשם התושבים על כך שבזכותם, בנתיב האבות ימשיכו לבנות, לנטוע ולהיאחז בקרקע.

nativ low Q
תגובות
מי שחושב שהמאבק הוא על עוד עשרים יחידות דיור מוזמן להכריז על נצחון מזמן. המאבק הוא על השאלה האחת והיחידה, האם זו הארץ שלנו ונבנה אותה או לא. ופינוי ישוב בגלל עתירה של ערבי זו סיבה מאוד טובה להיות עצוב. ובטח שלא להתנחם בהבטחות בנייה, שאמורות להיות דבר טבעי ורגיל.