מי אמר שהח"כים יבשים? צפו במסיבה של יו"ר הכנסת

מי אמר שהח"כים יבשים? צפו במסיבה של יו"ר הכנסת

רגע לפני שסטטיק ובן אל מגיעים להרים את הכנסת, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין החליט להרים מסיבה משעשעת בלשכתו בהשראת מסיבת האוזניות שצפויה להתקיים השבוע בכנסת במסגרת 'לילות לבנים'- צפו

author-image
משעשע: כך יולי אדלשטיין מתכונן לסטטיק ובן אל•צפו

רגע לפני שסטטיק ובן אל מגיעים להרים את הכנסת, במסגרת אירועי "לילות לבנים בכנסת". יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין החליט להתכונן לחגיגה ולהפיק מיני מסיבת אוזניות בלשכתו.

אל מסיבת האוזניות הצטרפו גם השר להגנת הסביבה והשר לירושלים חה"כ זאב אלקין והשרה לשוויון חברתי חה"כ גילה גמליאל, שמארגנים את המסיבה שצפויה להיות השבוע בכנסת.

השבוע בימי רבעי וחמישי ייערכו לראשונה בכנסת אירועי "לילות לבנים", לציון יום הולדתה ה-70 של הכנסת ובמסגרת חגיגות ה-70 למדינת ישראל.

במהלך האירועים תארח הכנסת תארח במשכן את מיטב האמנים למסיבה ישראלית, ביניהם: סטטיק ובן אל, הדג נחש, שרית חדד שתארח את קרולינה, יזהר אשדות שיארח את פיטר רוט, אילנית תארח את יזהר כהן, ישראל גוריון, אסף אמדורסקי ועוד.

המסיבה פתוחה לקהל הרחב- ללא תשלום!, אך בהרשמה מראש בלבד. כל אחד מהערבים החגיגיים צפוי להסתיים במסיבת אזניות ישראלית שתימשך אל תוך הלילה, מבלי להפריע לשכנים מסביב.

יגיעו להרים את הכנסת (צילום:יחצ)

בנוסף למופעים יוקרנו על כל חזית המשכן- סמלה הרשמי של הכנסת, וידאו מאפינג ענק וראשון מסוגו, הכולל דימויים מרהיבים מחיי האומה הקשורים ל- 70 שנות פועלה של הכנסת.

עוד יופיעו: להקת חיל חינוך, אנסמבל חיבה, להקת שהריאר להקת Re-vital of Israel, להקת הורה ירושלים ותזמורת כלי הנשיפה מארש דונדורמה. בין משתתפי האירוע תושבי הדרום שהוזמנו במיוחד, הקהל הרחב וחברי כנסת.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו