מכבי מחכה בגמר: חצי גמר השני בפיינל פור הערב - סרוגים

מכבי מחכה בגמר: חצי גמר השני בפיינל פור הערב

הדרבי התל אביבי הוא ללא ספק אחד המפגשים המעניינים והטעונים שיש לנו בכדורסל הישראלי. אמש, בחצי הגמר הראשון בפיינל פור הביסה מכבי תל- אביב את יריבתה העירונית ועלתה לגמר לראשונה מאז שנת 2014

מכבי מחכה בגמר: חצי גמר השני בפיינל פור הערב
  הM.V.P של המשחק - אלכס טיוס ( צילום: Roy Alima/Flash90)

עד לפני שבועיים לא ידענו אם בכלל תתקיים הליגה הסדירה והפיינל פור הישראלי. אך לאחר הסיכום בין האיגוד לשחקנים קבלנו פיינל פור משובח עם ארבע הקבוצות הטובות בליגה.

אמש, קבלנו את המפגש המסקרן, המסעיר ומלא האמוציות בין שתי היריבות הגדולות מהעיר תל-אביב.

את השאגות והמתח ביציעים היה ניתן לראות כבר בדקות הפתיחה עת השליכו האוהדים אבוקות ומלאו את היכל מנורה מבטחים ( יד- אליהו) בעשן סמיך, בכלל תצוגה מרהיבה של האוהדים משתי הקבוצות.

ואילו על המגרש בלטה רק קבוצה אחת. אם במחצית הראשונה עוד היה נראה שהמשחק צמוד ואף יכול ללכת לכיוון של הקבוצה באדום, הגיעה המחצית השנייה והראתה את ההבדלים בין שתי הקבוצות. מכבי תל-אביב פרקה את הפועל ולא נתנה לה לחזור למשחק. הפועל תל אביב נכנעה למכבי והובסה: 98:74.

במכבי כיכבו אמש: אלכס טיוס (שזכה גם לשחקן המצטיין) עם 18 נק' ו9 ריב' ג'רמי פארגו, ששב למכבי בפעם השלישית בכדי להחזיר לה את האליפות ( מכבי לא הייתה בגמר מאז 2014 – נתון מדהים בפני עצמו) עם 18 נק', דשון תומאס 17 נק' ונוריס קול עם 13 נק'.

חזר למכבי בדיוק בזמן- ג'רמי פארגו (צילום:Roy Alima/Flash90)

הערב משחק חצי הגמר השני ומסקרן לא פחות: מחזיקת הגביע הפועל חולון מול אלופת המדינה הפועל ירושלים.

הפועל חולון תנסה להעפיל לגמר ושם תוכל לשתף שוב את שחקנה החוזר גלן רייס ג'וניור שספג הרחקה של שני משחקים לאחר התקרית האלימה עם גיא פניני.

הקבוצה הירושלמית תרצה להגיע שוב לגמר ולזכות בפעם השלישית בארבע השנים האחרונות באליפות המדינה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו