הושעו דו"חות שחולקו על סמך מצלמות מהירות - סרוגים

הושעו דו"חות שחולקו על סמך מצלמות מהירות

בעקבות חשש לאמינותן, משטרת ישראל השעתה דו"חות מהירות שניתנו על סמך מצלמות המהירות הנייחות. משטרת ישראל: "המצלמות ימשיכו לתעד מהירות מופרזת, אך האכיפה תיבחן"

author-image
הושעו דו"חות שחולקו על סמך מצלמות מהירות
  (צילום: נתי שוחט/פלאש90)

כתב המשפט של חברת החדשות, גיא פלג, דיווח אמש (ראשון) כי בישיבה של המשנה לפרקליט המדינה עם ראש אגף התנועה, הורתה הפרקליטות להפסיק לשלוח דוחות מהירות בכל הקשור למצלמות המהירות, אלו הנייחות שהותקנו בשנים האחרונות בכל הארץ.

על פי הדיווח, לפני כמה שנים התאגדה קבוצת נהגים שקיבלו דוחות ופנתה לבית המשפט בטענה שהמצלמות אינן מהימנות. המשטרה טענה שנסמכו על מכון התקנים ונציג של המכון העיד בבית המשפט, אלא שבבדיקה מעמיקה התגלה שהבדיקות שהמכון הצהיר עליהן אינן מה שאכן בוצע ולכן הוחלט לבצע במשטרה בדיקות עצמאיות כשהשורה התחתונה הגיעה לפני מספר שבועות ולפיה נמצאה בעייתיות במצלמות.

על כן המשנה לפרקליטות המדינה הורה להמשיך לצלם אבל לפי שעה לא לשלוח דוחות, צריך לומר שמדובר במאות מיליוני שקלים שנגבו מהציבור שבשנים האחרונות.

ממשטרת ישראל נמסר לסרוגים כי "הנושא אכן בבדיקה. עם זאת יצוין כי מצלמות המהירות ימשיכו לתעד נהיגה במהירות מופרזת. החלטות לגבי האכיפה תתקבלנה בתום הבדיקות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מצלמות מהירות
דוד | 11-06-2018 15:07
מה קורה עם דוחות שנתקבלו ועדיין לא שולמו? מה עושים . מדוע לא יוצא מקור מוסמך .או דוברת המשטרה ומסבירה לציבור מה לעשות לגבי כל שלב שנמצא הדוח.ומה לגבי הנקודות ?