מפגש בין כוכבים: ישי ריבו בדואט עם מוטי שטיינמץ 

מפגש בין כוכבים: ישי ריבו בדואט עם מוטי שטיינמץ 

ישי ריבו משיק הבוקר את הדואט המפתיע 'נפשי' אותו מבצע יחד עם כוכב הזמר החסידי מוטי שטיינמץ. "אני מסוקרן לדעת איך הציבור יתחבר לביצוע שלנו" מספר ריבו

author-image
מפתיע: ישי ריבו בדואט חדש עם גדול הזמר החסידי•צפו
  (צילום תמונה ראשית: דודי חסון)

לא בכל יום נוצר חיבור מפתיע שכזה. שני ענקי הזמר, ישי ריבו מהצד היהודי ומוטי שטיינמץ מן הצד החסידי, החליטו להשיק הבוקר דואט משותף בו הם מחדשים את "נפשי" מתוך הפיוט "אנעים זמירות".

"שמעתי על מוטי שטיינמץ, אהבתי מאוד את הרגש היהודי שהוא מבטא ואז פגשתי אותו באירוע של זק"א ונדהמתי" מספר ריבו על ההכרות המפתיע עם כוכב הזמר החסידי "לא זכורה לי חוויה שכזאת מאמן כלשהו. כשרובי הציע לי לשיר במשותף, שמחתי מאוד. אני מסוקרן לדעת איך הציבור יתחבר לביצוע שלנו"

מה האתגר בדואט מהסוג הזה? 

"דואט כזה מאתגר מאוד מבחינה מוזיקלית כי הקולות והסולמות שלנו שונים, אבל דוד איכילביץ, מנהל הלהקה שלי, בנה ל"נפשי" עיבוד מצוין שמרגש מאוד ונוגע ללב".

"שמעתי כמובן על ריבו ואת השירים שלו. הדרך שבה ישי מקדש שם שמים בקרב הציבור הכללי בשירים שכל כולם אמונה ואהבת ה', ריגשו אותי מאד" מספר שטיינמץ על ההיכרות שלו עם ריבו ומוסיף "אין ספק שריבו, עם הרבה מאד קסם אישי וקול נדיר וייחודי, הצליח לרגש מיליוני יהודים בארץ ובעולם. כשעלתה ההצעה לעשות דואט משותף, חשבתי שזו הזדמנות מצוינת לשיתוף פעולה ייחודי. אני שמח שהשיר הזה יוצא לאור ומקווה שמאד שהציבור יאהב את השיר"

משאלת החיבור בין הקולות והעולמות הייתה מונחת בלב שני הצדדים מאז ומתמיד, רובי בנט שמנהל את הזמיר החסידי וריבו שעוקב אחרי כל מה שקורה במוזיקה חסידית ויהודית בעולם, חשבו כבר לפני שנים על הפקה משותפת שתביא את גווני הקול המיוחדים להרמוניה אחת ועזת רגש.

נעמי בנט, רעייתו של רובי ומי שמנהלת אומנותית את ההפקות של החברה המשפחתית הצליחה להביא את שני האמנים לשבת ולבחור שירים לדואט ההיסטורי. זה לקח זמן רב, עד שהגיע המלחין הצעיר שמואל יפת. בכישרונו הרב תפר יפת ביד אמן רגישה את התווים ללחן שכאילו נולד לארח את היכולות הווקאליות של שני הענקים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
למה להופיע במקום מחלל שבת ומרבה פריצות ותועבה
תמיר בוהדנה | 10-06-2018 12:51
ישי היקר אנחנו אוהבים מאוד את השירים שלך.אבל אתה חייב לבטל את ההופעה שלך במועדון הברקה בבאר שבע .מועדון שמחלל שבת בפרהסיה מחטיא תרבים תומך בשמאל קיצוני.מרבה פריצות ותועבה.מה לך ולמקום כזה רחמנה ליצלן.
דווקא להכניס קצת קדושה במקום כזה לדעתי רק יועיל..
xxx | 10-06-2018 16:14
2
דואט ענק
תמר | 10-06-2018 19:19
כל הכבוד למוטי וישי יצירת מופת
3
נפשי
רבקה | 11-06-2018 6:41
מעלף
4
השיר אדיר
מנחם בן חיים | 11-06-2018 11:19
השיר אדיר משתפך מבוצע נהדר עם חלוקת תפקידים כמו הכוהנים שהיו בסדר העבודה בתפקידיםשונים ולבסוף הכל מכווון למעלה שני אמנים בעלי קול חודר נעים קטיפתי רגשני המון הצלחה בכל ההגשה הניפלאה הזאת