הרב אליקים לבנון פורש מתפקיד הרב של אלון מורה - סרוגים

הרב אליקים לבנון פורש מתפקיד הרב של אלון מורה

הרב אליקים לבנון, רבה של המועצה האיזורית שומרון, הודיע כי בקרוב הוא יפרוש מתפקידו כרבו של אלון מורה: "הקב"ה מאותת לי שעליי להפחית את הנטל"

הרב אליקים לבנון פורש מתפקיד הרב של אלון מורה
  (צילום: נתי שוחט)

הרב אליקים לבנון, רבה של המועצה האיזורית שומרון, הודיע כי בעוד כשלושה חודשים הוא יפרוש מתפקידו כרבו של אלון מורה. הודעתו של הרב לבנון מגיעה לאחר שלפני כשבוע וחצי הוא אושפז בבית החולים בעקבות אירוע לבבי שעבר.

"אחיי ורעי תושבי אלון מורה היקרים והאהובים", כתב הרב לבנון לתושבי היישוב.

"עברו עליי ימים יש חשבון נפש, אשר חייבוני להרהר בהמשך דרכי. ב"ה אני מרגיש טוב, מתחזק והולך, וקימעא קימעא חוזר למלא את תפקידי. עם זאת הקב"ה מאותת לי שעליי להפחית את הנטל. ולהקדיש יותר פנאי לשמירה על בריאותי".

הרב לבנון ציין כי "תפקיד הרבנות היה אמור להסתיים כבר לפני כשנתיים עד הגעתי לגיל 67, גיל פרישה. בשנתיים הללו, הגישה המועצה הדתית בקשת הארכה. ואכן, משרד הדתות האריך את כהונתי עד תשרי תשע"ט הבעל"ט. בכל מקרה, אפשרות הארכה קיימת לעוד שנה אחת בלבד".

בהמשך כתב הרב לבנון כי "אלון מורה זקוקה לכוח צעיר וחדש. אשר ישא על שכמו את הדאגה הרוחנית לילדים, לנוער ולכלל הצבור. לאור הנסיבות פניתי למועצה הדתית בבקשה שלא להאריך את כהונתי". הרב לבנון הדגיש כי "את תפקידי בישיבה אמשיך למלא".

בסוף המכתב נקט הרב לבנון במועד בו יעזוב את תפקידו כרב היישוב, וכתב כי "בחודש תשרי הקרוב אסיים את כהונתי כרב היישוב. מזכירות אלון מורה נערכת לקראת הבאות, והנני מאמין שאלון מורה תזכה בקרוב לרב חדש אשר יכהן פאר וינהיג את קהילתנו".

נציין, כי את תפקיד רב המועצה האיזורית שומרון ימשיך הרב לבנון למלא בהתנדבות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
כבוד הרב בריאות שלמה ושתלמד תורה עד 120 לעם
אריק | 08-06-2018 14:49
עבודת הרבנות איננה רק פסיקת הלכות אלא התערבות בסכסוכי תושבים שמחות וגם אבל משברים ועוד וזה תמיד קיים בכל קהילה ולא משנה איפה . אכן גיל 70 הוא הגיל הראוי לפרישה מהנטל הרב של רב ישוב ולהתמסר רק לדבר האהוב שהוא העברת שעורי תורה לציבור .
2
רפואה שלמה לרב, מקווים שתמשיך להוביל אותנ!
מרדכי | 08-06-2018 19:02
בריאות איתנה בעזרת השם!
3
אחרי מה שכתב על ילדות בנות 3
אור | 09-06-2018 23:51
טוב שהוא יוצא לפנסיה פשוט מזעזע
אחרי מה שכתב על ילדות בנות 3
David Silver | 11-06-2018 11:01
להפיץ תירוצים לבעילת תינוקות כביכול מבוסס על התורה למה שהוא לא ישב בכלא?
אתה מזעזע.
ל3 | 10-06-2018 22:52
!
4
הרב לבנון
קלמן קלמנוביץ' | 12-06-2018 16:31
הרב לבנון אטום רגשית, צר מחשבה ומנותק מהצעירים. מקווה מאוד שיפסיק בקרוב למלא בהתנדבות את תפקיד רב המועצה, ויאפשר לאחד מרבני היישובים הצעירים והרגישים יותר להחליף אותו.