קטסטרופה בדרום: 9 שריפות במקביל בעוטף עזה - סרוגים

קטסטרופה בדרום: 9 שריפות במקביל בעוטף עזה

אחרי השליטה שהושגה על השריפה בסמוך למכללת ספיר, 9 שריפות נוספות משתוללות במקביל במוקדים שונים בנגב המערבי וביישובי עוטף עזה. כוחות כיבוי מנסים להשיג שליטה על האש

קטסטרופה בדרום: 9 שריפות במקביל בעוטף עזה
  (צילום: דוברות קק"ל)

לאחר שהושגה שליטה מלאה על השריפה שהוצתה בסמוך למכללת ספיר לאחר שמחבלים שלחו עפיפוני תבערה לשטח ישראל, בשעה זו (שלישי) משתוללות שריפות בתשעה מוקדים ברחבי הנגב המערבי וביישובי עוטף עזה- שש שריפות באזור מועצת אשכול ושלוש בשער הנגב.

שיר סטולרו-תמיר, סטודנטית לעבודה סוציאלית במכללת ספיר, סיפרה ל-ynet על השריפה ליד המכללה: "ישבנו בזמן ההפסקה ופתאום הייתה נקודה קטנה של אש, בשניות זה התפרץ לכל עבר. הכול עכשיו שחור, התקשרנו למכבי אש להגיע. לקח להם הרבה זמן להגיע. לא אומרים לנו כלום, הייתה קצת היסטריה. רובנו יצאנו ופשוט צפינו בזה".

(צילום: תאיר אלוש)

כינר מולאי, אף היא סטודנטית לעבודה סוציאלית, אמרה: "לא ראינו את העפיפון נוחת אבל מהרגע שהוא נחת הכול התפשט ממש מהר, היה שם טרקטור שממש ניסה להפוך את האדמה ולהיאבק באש כך שזה עצר את ההתפשטות. זה כמו שיש אזעקה, אנחנו רגילים לדברים האלה כבר, זה ממש לא חדש לצערנו. חזרנו כבר לשגרה, כוחות הכיבוי הצליחו להשתלט ממש מהר".

(צילום: דוברות קק"ל)

אתמול, התייחס שר הביטחון אביגדור ליברמן בפתח ישיבת סיעת 'ישראל ביתנו' לטרור העפיפונים וחשף נתונים חדשים. לדבריו, עד אתמול שוגרו כ-600 עפיפונים מרצועת עזה ו-400 מהם הצליחו כוחות הביטחון ליירט באמצעים טכנולוגיים. "200 הצליחו להגיע לשטחנו ונשרפו 9,000 דונם של גידולים ויער", ציין ליברמן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מגיע לכם
שימי | 05-06-2018 17:55
ישובי עוטף עזה על התמיכה בהתנתקות. עכשיו תרגישו מה זה שאין בית
2
סרטון חזק..ממש עצוב..חייבים להגיב
דרומי | 05-06-2018 18:48
להיכנס בהם
3
סרוגים.תפסיקו עם ההתלהמות המטופשת.שריפות זה
אורי | 05-06-2018 19:54
לא קטסטרופה.השיח הזה מתאים לצהובונים .
4
תמשיכו להצביע ביבי רק הוא יתן בטחון
משה | 05-06-2018 21:27
ממשלה של אפסים