מירי רגב למסי: "עוד נראה מי ילחץ ידיים למי"

מירי רגב למסי: "עוד נראה מי ילחץ ידיים למי"

שרת התרבות והספורט החליטה להגיב היום (ב') לכוכב ליאונל מסי ושחקני נבחרת ארגנטינה שביקשו שלא להיפגש עם פוליטיקאים ישראלים. "עוד נראה מי ילחץ ידיים למי" ציינה רגב

"עוד נראה": מירי רגב מגיבה לבקשה המכעיסה של מסי

לאחר שדווח כי שחקני נבחרת ארגנטינה, ביניהם גם הכוכב ליאונל מסי- ביקשו לא להיפגש עם פוליטיקאים בכל משך ביקורם הקרוב בארץ, כולל בדקות שלפני המשחק בהן נהוגה ללחיצת היד המסורתית. שרת התרבות והספורט החליטה להגיב לעניין.

"אני לא יודעת מה זה- הוא לא רוצה. אני לא מכירה את זה ולא שמעתי על זה מהיזם", אמרה רגב בראיון שהעניקה היום (ב') לגלי צה"ל והוסיפה "אני ממש לא אכריח אותו, אין לי שום כוונה להכריח אף אחד לעשות כלום. מבחינתי, הדבר החשוב הוא שנבחרת ארגנטינה ומסי לפני המונדיאל מגיעים לישראל ומשחקים בירושלים. ירושלים על המפה, בעידן הזה שיש בו BDS, בעידן הזה אין דבר חשוב מזה. נחכה למסי ונראה מי ילחץ ידיים למי".

במהלך הראיון הוסיפה רגב על החשיבות הגדולה שנבחרת ארגנטינה תשחק דווקא באצטדיון בירושלים ולא בעיר אחרת בישראל: "כשאנחנו נלחמים על מעבר של שגרירויות לירושלים, אין בכלל שאלה. אחד השחקנים הפופולריים בעולם, שיש לו מיליארד עוקבים, בוודאי שנכון לראות אותו משחק בירושלים. איזו הסברה טובה יותר יש לנו מזה? הוא מגיע לארץ לא בגלל שיש לנו משהו מיוחד חוץ מהכותל, שזה הדבר הגדול ביותר שיש, הוא מגיע לנשק את הכותל".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
טוב שמסי יבוא
נוריאלי | 04-06-2018 18:00
טוב שמסי יבוא
2
בולדוזר
ניר | 04-06-2018 19:32
כל דבר שהאישה הזאת נוגעת בו, מעורר גועל ומיאוס. אי אפשר לשמוע אותה כבר.
3
טיפשה ובורה.
דיוגנוס | 05-06-2018 12:30
מרים מזה e=mc2. לא זה לא שמלת ירושלים של מירלה. עוד ניחוש?
ניסתה להפוך כדורגל לפוליטיקה.
Mt | 06-06-2018 1:23
אין גבול . למה את חייבת לדחוף את הפוליטיקה לספורט. הרי אנחנו הישראלים כל הזמן מתחננים שלא יערבו פוליטיק וספורט. אז למה הגברת רגב מקלקלת כל הזמן.
4
יצאה מפגרת כרגיל
ח | 06-06-2018 6:17
ם
5
מחיר היהירות
רוני | 06-06-2018 7:22
מירי רגב חושבת שהיא מסובבת את העולם איך שבא לה.