יצא צדיק: שולי רנד משיק סינגל חדש•צפו - סרוגים

יצא צדיק: שולי רנד משיק סינגל חדש•צפו

8 שנים לאחר צאת אלבומו הראשון ''נקודה טובה'', הזמר והיוצר שולי רנד חוזר בגדול ומשיק הבוקר סינגל חדש מתוך האלבום השני שצפוי לצאת בחודש הקרוב- צפו

author-image

8 שנים חלפו מאז צאת אלבום הבכורה המצליח "נקודה טובה", הבוקר שולי רנד משיק שיר חדש מתוך אלבום שני שצפוי לראות אור בקרוב. כשעל ההפקה המוסיקלית הפעם הופקד אסף תלמודי, שאיתו שיתף רנד פעולה גם במופע משירי מאיר אריאל "ת'מבינ'תי", שהעלה לפני כשלוש שנים.

"'אני' לא אוהב להסביר שירים. מעדיף שכל אחד יעשה את חשבון הנפש שלו" מסביר רנד "אנסה לענות בכל זאת. בחיים כולנו נתקלים בפער הכואב בין החוץ שלנו למה שבפנים באמת. זה, כמובן, חל ביתר תוקף במיוחד על אנשים שפועלים מול ציבור, אנשים שמעמדם מקשה עליהם להיות, לדבר ולחיות את הפשוט. אז בזה עוסק השיר 'צדיק', או בשמו המקורי 'הבלדה על אדם שפיו וליבו לא שווים. מאוד לא שווים'".

בנוגע להיעלמותו הארוכה מעולם המוזיקה, מספר רנד: "יש משפט יהודי מפורסם שאומר שהאדם מתכנן תוכניות והאלוקים צוחק. אז במקרה הזה אפשר לומר שהיו לי הרבה תוכניות לגבי האלבום והאלוקים צחק צחוק רועם במיוחד. האלבום 'רצוא ושוב' היה כמעט, כמעט, כמעט מוכן והנה… ואוטוטו.. ורגע… וסבלנות… כבר כמה שנים שהוא נעמד בבית הבליעה, לא לבלוע ולא…, אבל מסיבות שונות ומשונות נעצר ונדחה שוב ושוב, עד שהגיע זמנו ועלה לרצון לפניו יתברך, שיצא לאוויר העולם".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הפלא של ראנד
יוסף | 04-06-2018 13:19
הפלא של שולי ראנד הוא בפער הניכר של חוסר שיווי משקל בין המראה - המגבעת והמעיל הכלסטרופובי, הפנים הנוקשות - מאיימות בחזות המזוקנת - כל זה לעומת האסתטיקה המוסיקלית ששואבת מהעולם החילוני המשוחרר שאינו הרמטי בתוך ביגוד שמפריד בין העור לבין האור - זהו הפלא. הוא מקשה עלי מאוד להנות משולי ראנד כי אני צריך לחצות את החזות שאינה נעימהלי מבחינה רגשית כדי להגיע בסבלנות אל הביטוי השואב מוסיקלית ומנטאלית מהעולם בו שרים אומנים בכל העולם- כבני אדם. חבל על דאבדין.
2
מעניין ביוצר
אורה | 04-06-2018 22:18
כיף לשמוע שירים שמעוררים לחשיבה ומעמיקים ככ, שאפשר לשלוף מהשיבוצים וההרמזים תילי תילים של מדרשים ולימוד
3
מחפש את הפלא
אביחיל | 25-07-2018 12:32
רציתי את הפלא של שולי רנד 0527272148