הרב הכרמי נגד משתתפי 'חתונת' נכדו של הרב עובדיה: "תועבה ומעשה נבלה"

הרב אליעזר הכרמי- רב בית הכנסת המרכזי שכונת 'קרית שמואל' בחיפה - פרסם מכתב מחאה חריף נגד תושבי השכונה שהשתתפו בחתונתם של עובדיה כהן- נכדו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל ובן זוגו עמיחי לנדסמן יליד השכונה

הרב הכרמי נגד משתתפי 'החתונה': "מעשה נבלה"
  (צילום: שאטרסטוק)

הרב אליעזר הכרמי- רב בית הכנסת הגדול בשכונת 'קרית שמואל' בחיפה- פרסם מכתב מחאה חריף נגד תושבי השכונה שהשתתפו בחתונתם של עובדיה כהן- נכדו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל ובן זוגו עמיחי לנדסמן – יליד קרית שמואל.

במכתב שפרסם הרב הכרמי, הוא כתב, בין היתר: "בצער רב ובמבוכה אני כותב את דברי המחאה הבאים.

פורסם ברבים- בעיתונות, בוואטסאפ, וברשתות החברתיות, כי בן לאחד ממתפללי בית הכנסת שלמרבה הצער לקה והינו בעל נטיות הפוכות, ערך אירוע חגיגי למה שהוא קורא בזיוף 'חתונה'".

הרב הכרמי ממשיך וכותב כי "אילו חלילה היה בקרבנו איש אשר בנו, על מנת למלא תאוותו וחשקו ולמלא את מה שהיה קורא אהבת חייו, היה נואף עם אשת איש, ההיה האיש ההוא מעלה על דעתו להזמין את רעיו לאירוע לרגל אהבתם? האם היו בקרבנו אנשים אשר היו משתתפים באירוע כזה מתוך רוח של סלחנות, שעשוע והכלה?".

"החטא האמור עצמו מזעזע. התורא קראתו 'תועבה'. אני בטוח שלב ההורים עצמם קרוע וכואב. מי ההורה אשר איננו רוצה לראות את בנו מקים בית בישראל? בית נורמלי, איש ואישה, אבא ואמא, נכדים ונכדות. הולכים בדרך התורה וממשיכים את שלשלת הדורות? אני משוכנע שאורחי האירוע התברכו בלבבם שלא את בנם ואותם פקד אסון זה".

הרב הכרמי ממשיך וכותב בזעזוע: "לערוך, להזמין, ולהשתתף באירוע שכולו מרידה בקב"ה ובתורה, בקדושת הבית היהודי, ובטהרת המשפחה הישראלית?".

"מהי אם כן המשמעות של היות אדם דתי אם הוא מוכן לתת יד לטקס תועבה- המכנה את עצמו מתוך גאווה ושחק 'חתונה', ורומס את היסודות הבסיסיים והקדושים ביותר של עמנו ותורתנו?".

כמה שטחיות, תבוסתנות, ורפיסות קומה יש בכניעה של אנשים דתיים שומרי תורה ומצוות, בפני נורמות התרבות החילונית הנמוכה, הפרוצה והקלוקלת, המתירה ומעודדת כל תועבה ופריצות מינית לשם מילוי תאוותו הבהמית של האדם. מה זה היה לנו? הכי אין בנו יכולת לעמוד מול רוחות ההבל והתעתוע של הליברליזם החילוני שהיום כאן ומחר כחלום יעוף ככל האידיאות הזרות כולן- מלבד תורתנו הנצחית?".

"בסוף דבריו כותב הרב הכרמי: "אני מוחה בתקיפות על מעשה הנבלה שנעשה ועל רוח הסלחנות וההבנה כלפי עצם החטא, כלפי הצגתו ללגיטימי וכאירוע של שמחה ובעיקר על חילול השם הנורא הנובע נכך. חותם בצער".

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע
98 תגובות - 53 דיונים מיין לפי
1
מצטרפים
אברהם ואורית פלדמן | 04-06-2018 9:45
מצטרפים לזעזוע ולמחאה של הרב הכרמי.ה' ישמרנו מחלאים נוראים אלו ויאמר לצרותינו די
סטייה היא דבר שמתגלה בגיל צעיר
הורים לתפארת | 05-06-2018 23:12
הסטייה מתחילה בגלל בעיה בגיל 2-3 ואם מטפלים בזה בזמן, לא מגיעים לבעיה כרונית. כמו שילד לומד שחובה ליטול ידיים, כי על זה לא נתפשר, כך הוא לומד על קשר חיובי בגיל הילדות עם הורים או קרובי משפחה ואם הוא לא לקוי בנפשו, הוא לא יצור קשר גופני עם בחור.ברור שהמשפחה, גם אם היא לא אשמה, היתה צריכה לשים לב לבעיה ולשלוח אותו לטיפול בגיל צעיר. אפילו אצל בעח הסטייה כמעט ולא קיימת!
באמת?
ילידת הקריה | 05-06-2018 22:05
זעזוע? מה שמזעזע פה זה התגובה האומללה שלכם
אברהם, זו אכן מחלה.
אברהם | 05-06-2018 21:48
אי אפשר להאשים את החולה במחלתו. צריך לעזור לו. אך אסור להפוך את הטמא לטהור. אדם שנמשך לחמורים, זה נורמאלי? זו תופעה שיש בה סטיה, חריגה מהנורמל , וגם הנושא המדובר הוא סטיה מהנורמאל - ולכן בפשטות זו מחלה. ויש אומרים שלעיתים גם אפשר להתרפא.
אל תקראו לזה מחלה
אברהם | 04-06-2018 21:22
הבעיה היא אצלכם
לפלוני, מנגד
מלכי | 04-06-2018 15:35
כידוע , ביהדות אין רק מבט על הפרט, לעיתים יש חשבונות כללים, צבוריים. אני בטוחה שהרב הכרמי שקל את מצוקת המשפחה... אני סומכת על הרב הכרמי שליטא (מהכרותי אותו) ששקל את שני הצדדים והכריע כפי שהכריע לעבר האמירה הציבורית. חזק ואמץ לרב הכרמי!
מנגד
פלוני | 04-06-2018 10:21
ברור שהתורה אוסרת דבר שכזה, אבל מנגד צריך לשמור על כבוד המשפחה ולהבין את הקושי שלהם. לא נכון לדעתי לצאת באופן כזה שמלבין את המשפחה.
2
לא טוב היות האדם לבדו
ישעיהו | 04-06-2018 9:54
שני אנשים בוגרים שמצאו שותף לחיים מאושרים זה דבר נפלא. לא משנה מהי נטייתם המינית. אני מקווה שבעזרת השם הם ימצאו דרך לגדל גם ילדים בתא משפחתי מאושר ומבורך שכזה.
התגובות כן מראות לאיזו תהומות הציבור שלנו נפל
... | 09-06-2018 22:00
אטר
חלילה מלערב בזה ילדים
המועצה לשלום הילד | 05-06-2018 23:14
לילד לא ניתנת בחירה אם לגדול אצל משפחה נורמלית. לכן, אם הם רוצים, הם צריכים לאמץ ילד בוגר בן 12 שיכול להבין במה מדובר ולהחליט אם שווה לו להיות חלק ממשפחה שונה ומנוכרת כזאת. בעבר לפחות הם לא הביאו ילדים לעולם ולא היתה המשכיות לתופעה. היום, הילדים המסכנים גדלים במציאות כזאת, ואין להם בחירה. זאת כפיה אסורה, על פי חוקי הדמוקרטיה
ילדים?
יואל | 05-06-2018 23:11
שינסו להביא ילדים בדרך שהם בחרו בלי עזרה של פונדקאית... כמובן שאי אפשר מפני שזו לא הצורה הטבעית ללדת.....
צודק. העיקר שטוב להם
משה | 04-06-2018 21:23
סוף סוף כך הם בחרו
נכון. גם מי שחי עם כלבה
מרקוס | 04-06-2018 14:29
לא, זה לא טוב
ואת זכר לא תשכב משכבי אשה תועבה הוא
שימי | 04-06-2018 13:49
זה לא אני המצאתי.די לטרור הלהטבי
מזל טוב
אנואן | 04-06-2018 12:36
עדיף משפחה חד מינית ממשפחה דתית, וזה עומד במבחן המציאות.
אמן
אורית | 04-06-2018 10:51
שיזכו לגדל משפחה לתפארת
יא חולה נפש
סרוג | 04-06-2018 10:33
לך לטיפול
הם חולים
גג | 04-06-2018 10:10
וכדאי מאוד שלא יכניסו ילדים לאווירה החולה הזאת
3
תאווה
סהר | 04-06-2018 10:04
מצודד
אל תצודד
אברהם | 04-06-2018 21:24
לא הכול נכון
4
תמיד ידענו שהוא נשנשן
מואל מואל | 04-06-2018 10:07
היתה שבת חתן?
5
מתחילים להתמקד
בובון רמת גן | 04-06-2018 10:10
אחרי הסיפור של חכ לשעבר גואטה, הדברים מתחילים להתקרב אל הליבה.
6
כל הכבוד לרב הגיבור.
אביב | 04-06-2018 10:13
עצה. שומר תומ צריך על ידי הרוחות הללו והמקרים הספציפיים האלו, לכנוס את בני ביתו ולבאר ולברר ולהציף את העניינים האלו, ויותר מכך, לנצל את הסיטואציה על מנת להציב גבולות ולהראות לילדים ולעצמנו מה מותר ומה אסור, מה הוא רע ומה הוא טוב, וזאת, על ידי הצמדות לתורה שהתוותה לנו דרך ברורה ובריאה להקמת חברה מתוקנת.
ולהסביר לילדים גם כמה שהבחירה הזו לגיטימית
יהושע | 04-06-2018 21:25
שידעו, כדאי
7
יישר כח גדול לרב
יהודי | 04-06-2018 10:34
אל תירא ואל תחת
8
לא צריך לפחד לצאת נגד הסוטים הרשעים
האמת תנצח | 04-06-2018 11:09
יש לנו תורה אחת ואין מה לחשוש מאף אחד, התורה היא ניצחית ולא ניתנת לזיוף ולשום שינויים.
"הרכרוכיים" האלה מחריבים את העם היהודי
האמת תנצח | 04-06-2018 14:46
וכן, הייתי לוחם בצהל כולל שירות בדרום ולחימה בעזה, שם נלחמתי במחבלים להגן על טמבל כמוך... ועל הסוטים שאתה כל כך אוהב ומגן עליהם.. בגלל רשעים כמותם יש חרון אף בעולם ומלחמה נגד ישראל. אני לא רואה צורך להתחנף לרשעים ולחוטאים.
אתה צמא דם ותו לא
מגיב | 04-06-2018 11:38
לך תתגייס לצהל או למשטרה, תילחם ברשעים אמיתיים - רוצחים, אנסים, גנבים, מושחתים. נראה אותך גיבור על עבריינים כבדים ולא על זוג הומואים רכרוכיים.
9
כל הכבוד לרב הכרמי שליט"א
דוד מ. | 04-06-2018 11:11
דמות אידיאלית של רב בישראל אשר בדרך כלל נוקט בדרכי נועם, אבל כשמוכרחת תקיפות הוא לא מהסס לקיים ויגבה ליבו בדרכי ה'.
מסכים
לשי | 04-06-2018 19:08
אהבתי
זו התוצאה של הרב עובדיה יוסף ....
שמואל | 04-06-2018 13:25
לאמבאמץ חושב ככה ..זו סתם תגובה מתסיסה שנועדה להקהות את שיניהם של החרדים הרשעים המטופשים שאומרים תראה מה יצא מהרצל כל הילדים שלו כאלה וכאלה...אז כתבתי זאת בבחינת ענה כסיל כאיוולתו...
חזק ואמץ
שי | 04-06-2018 11:20
המכתב כתוב בטוב טעם ודעת בבינה ובהשכל. דברים פשוטים אך לרבים מהמגזר לא מובנים מאליו.
10
רדיפת "בעלי נטייה" ע"י דתיים
מגיב | 04-06-2018 11:35
מדהים אותי בכל פעם מחדש לראות את קול הצעקה והזעזוע שמקימים רבנים ואנשים דתיים כנגד אותם בעלי נטייה. יש כל כך הרבה עוולות וסכנות שצריך למחות ולפעול נגדם לפני שמתעסקים עם הנושא הזה, שלא נותר לי אלא לחשוב שאותם בעלי נטייה, פשוט הפכו למושא לרדיפה וגינוי מכיוון שזה קל, מושך תשומת לב ומשלהב את כל צמאי הדם למיניהם. פשוט בושה וחרפה שבזה אנשים שהם אמורים לכאורה להיות מורמים מעם, כמו רבנים, בוחרים להתעסק. זאת עוד סיבה מדוע הרבה יהודים חילונים בוחרים להפנות גב למסורת.
יש סדר עדיפויות וזו עומדת בראש הרשימה, הכל בי
צודק! | 15-06-2018 11:33
אם אין יראת אלוהים במקום הזה והרגוני ........ מה קודם למה? סטיה מינית זו לא מחלה, זו סטיה כפי שכל המומחים קוראים לזה.
מי אמר לך שיש הרבה דברים לפני זה?
ברוך שוורץ | 05-06-2018 8:15
החשיבה המוסרית המעמיקה שלך? אין הרבה דברים שהתוקה קראה להם תועבה. חילול שבת, נגיד, הוא עברה חמורה אבל לא נקרא תועבה. אז אולי סדר העדיפויות של התורה ושל הרב הכרמי יותר נכון משלך?
תגובה
אחד | 04-06-2018 19:06
לדעתי הרב רק ניסה למנוע עבירה מישראל. לצערי לא כולם הולכים בדרך התורה ומבינים את הבעיה שהרב ניסה למנוע. הדתה- אין בתגובה שלי- אלא לדעתי הטבה לכלל
11
הוא רב בית הכנסת ולא רב הקריה
סתם מישהו | 04-06-2018 11:45
הרב הכרמי הינו רב בית הכנסת המרכזי האשכנזי מאז פטירת אביו זצל אין לקרית שמואל רב
12
כל מילה זהב!
תומר | 04-06-2018 11:59
אי אפשר היה לכתוב את זה יותר טוב
13
יישר כח עצום לרב אליעזר כרמי !
בן שושן יוסף | 04-06-2018 13:19
לא תגורו מפני איש ! תורתנו אמת לנצח נצחים. וכל החושך הזה יחלוף כפי שבא. ועם ישראל יחזור לאיתנו הראשון בזכות תלמידי חכמים אמתיים כמוך שלא מחניפים לרשע. השפחה הרעה של הכפירה סופה שתיכנע תחת הגבירה אמונת ה' הברה
14
רבנות חשוכה
מירי | 04-06-2018 13:24
הרב כרמי ודומיו, אתם כל כך לא רלוונטים. ומה שיותר גרוע אתם פוגעים בצורה נוראית בשומרי תורה ומצוות שאינם בדיוק כמו הנורמה שאתם כל כך אוהבים וכופים. כמה עצוב שהקהילה של הרב כרמי מסכימה שהוא יהיה המנהיג הרוחני שלה.
הרב הכרמי הוא מנהיג רוחני ולא מיני!
שמעון | 15-06-2018 11:35
הוא מתנהל לפי איך שרב ירא שמים צריך להתנהל! לפי ההלכה נקודה.
רְשָׁעִים בַּחֹשֶׁךְ יִדָּמּוּ
למירי "המתקדמת" | 04-06-2018 21:14
רְשָׁעִים בַּחֹשֶׁךְ יִדָּמּוּ = נאמר על הרשעים הסוטים.
הפוך מירי
שי | 04-06-2018 20:32
אתם אלה שלא רלוונטים. הציונות החילונית סיימה את דרכה. יחי המלך החדש. סעי לברלין
תגובה למירי
חן | 04-06-2018 20:31
את לפי התורה לא רלוונטית , עבירה זאת עבירה גם אם זה לא מוצא חן בעינייך ... לפי התורה זה אסור זה נקרא תועבה ואי אפשר לפרש אחרת העובדה שהוא מתגאה בזה ועושה אירוע שלם נגד התורה ונגד הקבה זה משים אותו רשע ולא עצם הנטייה שהיא יכולה לעבור בטיפולים
למירי
למירי | 04-06-2018 19:12
לדעתי, הרב עושה דבר נכון ומזהיר את עם הקודש מעבירה. לצערי-לא כולם מבינים שהיא עבירה
מירי. כדורים...
פסיכיאטרית | 04-06-2018 15:30
.
15
לרב הכרמי חזק ואמץ
משה | 04-06-2018 13:50
אל תירא ואל תחת ממשטרת המחשבות הליברלית שונאת התורה והמצוות
16
אהב את הבריות
הרב ברי שלזינגר | 04-06-2018 14:01
מי שמך שר ושופט עלינו? מי בקש ממך פסק הלכה? מי בקש מעורבותך בחיי בני הזוג ? יפה שתיקה לחכמים, ובהצלחה לעמיחי ולעובדיה.
כנראה מדובר באמת ב "רביי" הרפורמי ...
מלכי | 05-06-2018 21:51
או הקונסרבטיבי.
הרב הכרמי
ארז | 04-06-2018 19:38
תתבייש לך . הרב אמר את דעת התורה, קשה לך עם זה? זו המציאות חבר !
לא שר ולא שופט. רב.זו דעת הלכה פשוטה.
ד | 04-06-2018 16:17
הרב הגיב כמי שמאנשי קהילתו השתתפו בארוע. יש ניסיון להשתקת רבנים מלומר הלכה בקול.הרב ניסח את דבריו יפה מאוד.
17
האם הרב היה כותב את זה על חתונה חילונית?
נדב | 04-06-2018 14:03
הרי זוגות חילונים עוברים על הרבה יותר איסורים מאשר זוג גייז, אם לא, זו סתם צביעות
דמגוגיה זולה
אני | 04-06-2018 18:33
זוג חילוני אם ירצה יכול לשמור על התורה. זוג כזה הוא נגד התורה לכתחילה
תגובה
קרית שמואל | 04-06-2018 18:05
אבל כשזה קורה בין אנשים שקוראים לעצמם שומרי תורה ומצוות, זה נותן לאנשים תחושה של לגיטימציה לדבר שהוא אסור. בנוסף לכך זה עלול לשבור אנשים שעובדים על עצמם ומתקנים את דרכם, מה שקורה הרבה בציבור הדתי-לאומי
18
גבורה ותעצומות של רב בישראל.
יוסף | 04-06-2018 14:06
וכואב הלב שמדברים כה ברורים, יש לירא ולפחד מכל מיני ארגוני טרור המנסים ליצור נורמליזציה לתופעה מעוותת ופסולה. וכפייה אנטי דתית כאילו דת ישראל יכולה לקבל תופעה פסולה זו שכולה איסור גמור.
19
הרב
סוסו | 04-06-2018 14:10
חזק וברוך! כמה שהדברים פשוטים, לפעמים מרוב בלאגן שוכחים את האמת הפשוטה בטהרתה.
20
".התרבות החילונית הנמוכה, הפרוצה והקלוקלת..."
פיסיקאי, ירושלים | 04-06-2018 14:13
התרבות החילונית גבוהה, מתקדמת, מכירה את היהדות ומכירה מעבר לה, לעומת הרב הנעול בעולמו הקלוקל. צא ולמד, והבן שהמסקנות האמוניות שלך לא טובות יותר מהתובנות החילוניות, אולי טובות פחות.
שמכיר את היהדות
חילוני | 04-06-2018 19:21
ויודע שביהדות יש איסורים, כגון זה שהרב מזהיר עליו-לכן לדעתי הרב צודק!
התואר פיזקאי לא מראה על שם מעלה רוחנית
משה | 04-06-2018 15:50
אולי דווקא בגלל היותך פיזיקאי אינך מבין מהו עולם רוחני, אינך מבין את ההבדל בין טמא לטהור. אני הכרתי גם את הטומאה והתרבות הנובעת ממנה ובה זכיתי לחיות חיי קדושה. הרב הכרמי צודק בכל מילה!!!!!!!!!!!!!!!!!
דוגמה לזוהמה בתרבות החילונית - הראל סקעת
מלכי | 04-06-2018 15:44
לקח שיר מהתרבות היהודית, שיר ר' שלום שבזי, שיר של קודש, ועשה קליפ של טומאה!!!!!
פיסיקאי? במקרה קרוב משפחה של הקוף הקדמון?
אקמאית | 04-06-2018 15:31
.
תרבות החילונית היונקת מהטומאה לא השתנתה מאז
מלכי | 04-06-2018 15:31
מצרים העתיקה, יון, רומא... סיפוק תאוות ויצרים בדומה לבהמות.
21
מעשה. בהמות
סלימן | 04-06-2018 14:27
הרב צודק בכל מילה שלא.
22
ישר כח
עמוס | 04-06-2018 14:30
סוף סוף
23
מתלמידיו של אהרון
yael | 04-06-2018 16:04
צודק הכותב הממליץ לרב להיות מתלמידיו של אהרון,וכך אמנם עשה אהרון:קירב את הבריות לתורה,ולא חו את התורה לבריות.אשריך הרב הכרמי ,עליך ראוי לומר:מתלמידיו של אהרון!
24
אמונתו
עמית | 04-06-2018 16:15
האם הרב הנכבד שכח את דבר השם לאמור צדיק באמונתו יחיה כל אדם באשר הוא אדם יעשה בד' אמותיו כרצונו. ברור שרבנים ופוליטיקאים רוצים לקדם ולפרסם עצמם על גבם של החריגים. התורה ובה דברי השם אומרת אחרת לגמרי.ה' גדול ורחום וחנון מכיל ומקבל גם את הלהטבים לכל מיניהם.
אל תבלבל במח
אני | 04-06-2018 18:34
שכל אחד בד' אמותיו יעשה מ שהוא רוצה.. אבל לעשות חתונה זה לא ממש ד' אמות.. אני חושב..
תגובה
אחד מק"ש | 04-06-2018 18:29
הזהר שלא להוציא דיבה אחי, למה לי נראה שהרב עשה את זה בשביל למנוע את העבירה בקרב העם הקדוש. חוץ מזה, אני קורא את המשפט דווקא: צדיק,באמונתו יחיה! לדעתי כוונת המשפט היא שאם כבר הבנאדם צדיק-אז יוכל להמשיך לעבוד את ה' כפי אמונתו,וכמובן שזה לא כולל לעבור עבירות שהן חלק מאמונתו, כי תאכלס במצב כזה, איך אפשר לקרוא לו צדיק? אלא במצב כזה צריך לשנות את אמונותיו הלא נכונות-אל דרך ה'
25
הרב הכרמי אמיץ וגיבור
יאיר | 04-06-2018 16:23
יישר כוח גדול
26
משכב בהמי
אברהם | 04-06-2018 16:36
יישר כוח לרב כרמי תחזק נא ידך..ממש חילול ה'
27
כמכתב פרטי ומיועד מתפרסם לכלל
דוד | 04-06-2018 16:55
חברה בל נשכח שהרב פרסם זאת לקהילתו. זה שסרוגים החליטו לפרסם זאת לכל, אין זה אלא רצון בפרסום וכבוד. בתור מי שמכיר את הרב אישית, הרב יקר שמיים איש מיוחד מאוד שהינו בעל דעות עמוקות וכלליות, מברר כל דבר לעומק העניין - ולא שותק השאר הרבנים בציבור - ששוקטים על משמרותיהם כשצריך לזעוק. כל האנשים שאמרו שיש בכל החשכה, תנסו לברר עם עצמכם - האם דיעותיכם בעניין מבוססת והאם האמירה איננה רדודה וחסרת שחר. משה אמת ותורתו אמת.
28
ברכות לרב הכרמי, שמתריע על נגיף בקהילתו,
משה קרית אתא | 04-06-2018 16:55
ברכות לרב הכרמי, שמתריע על נגיף בקהילתו
29
איזה מדוייק הרב כתב.
נכון. | 04-06-2018 17:46
תודה לרב על בהירות הדברים.
30
כל הכבוד לרב הכרמי
משה | 04-06-2018 18:27
יישר כח על מכתב הרב,דברי אמת שאין מי שיכול לעמוד מולם רב אמיתי המיצג נאמנה דעת תורה.
31
תגובה
איילת בן ישי | 04-06-2018 18:53
אני מתפללת שלא תהיה גלות חמישית בגלל התועבה הארורה הזו . חייב למחות ולצעוק נגד חילול השם יתברך
32
מכתב עצום ומלא כאב. מצטרף.
בנימין הלוי, אלעד. | 04-06-2018 19:02
.
33
כל הכבוד למי שמוחה
אלי | 04-06-2018 19:29
מחאה נמרצת נגד החתונה ונגד כל מי שהשתתף, גועל נפש
34
הרב הכרמי
ארז | 04-06-2018 19:34
אשריך צדיק שאינך יירא לומר את דבר ה' .
35
בושה שככה רב מדבר, שיגע באנשים!!!
יהושע זנילמן | 04-06-2018 21:21
היהדות לא צריכה לנתק את עצמה בכוח משמחת יהודים
36
מילים כדרבנות. ובכל זאת...
שלמה | 04-06-2018 21:36
...
37
כל הכבוד לאומית של הרב
יעל | 04-06-2018 22:01
היום אסור אפילו לומר שהדבר אסור לפי התורה,כי מיד אתה נחשב פרימיטיבי וחשוך.הכי מדהימים הדתיים שנותנים לגיטימציה לאיסור עריות חמור מהתורה.טוב שיש מישהו שמעז לומר את האמת כמו שהיא.שיחיו ויתלתנו כמה שהם רוצים אבל שלעולם הדתי תהיה אמירה חזקה ולא מתיפייפת זה איסור חמור זו דרך הגויים ממנה עם ישראל מתרחק ומתבדל.
38
יישר כח לרב ולרבנים שמשמיעים בגאון את קולם
אביחיל | 04-06-2018 22:10
קול היהדות וההלכה
39
דור המבול ודור הפלגה
סורו הרשעים | 04-06-2018 23:06
כך כתוב במדרש שהיו כותבים כתובה לזכר ולבהמה (זה כנראה בדרך....) ולכן בא המבול.מבול של מים לא יבוא יותר אבל מבול של אש יבוא גם יבוא, לכן יש את כל פצצות האטום בעולם. וכתוב בזוהר שהדורות של דור המבול ודור ההפגה יבואו בדור האחרון בגלגול וזה בדיוק מה שאנחנו רואים.הצרה הגדולה שאנו גרים לידם ואוי לרשע ואוי לשכנו, כי במקום שיש זנות אנדרלמוסיה באה והורגת טובים ורעים.
40
בושה!
יהודיה | 04-06-2018 23:19
כל הכבוד לרב הכרמי על הקול הבוטח והלא מתחנף!! גועל נפש!!!!!
41
כבוד הרב תבורך מפי עליון
תומך בכבוד הרב | 04-06-2018 23:43
כבוד הרב תבורך מפי עליון
42
אומץ בחוכמה
בנימין | 05-06-2018 0:14
מחזק את הרב. מישהו צריך להתריע על החצנה ופרסום בריש גלי של הסטייה הזו, מחלה לכל דבר. יישר כוח על אמירת הדברים בצורה נחרצת ובלתי מתפשרת
43
אוי לנו איך נראים הדתיים הללו, לשקדית הבית
אין בעיה שייצגו | 05-06-2018 7:06
הבית היהודי אנשים עם נטיות הפוכות, כך הלכו היא ובנט והטעו ציבורים שלמים בעזרת מי שהביא אותם, מה הדור הזה שונה מדור חורבן הבית, ומה אתם מלינים אחרי שגואטה נהייה לנו כוכב תקשורת עם רן בנימיני הרדוד מאין כמותו, זה הפרס שקיבל מהתקשורת לאחר שסולק מהכנסת בצדק, במקום שיתאבל וישים עפר על ראשו שאחינו הוא בעל נטיות הפוכות, הלך אחרי שנתיים ימים והתגאה שהיה בחתונת התועבה של אחיינו, שאיש ציבור כך הולך אחרי שנתיים ימים שהיה באירוע ועוד מתפאר על כך, אוי לנו מה יעשה לנו אלוהים, צר לי על הרב עובדיה יוסף זצל גדול הדור שאחד מצאצאו יצא כזה, טוב שיש אחד שאומר לנו העם את האמת, הרבה מסורתיים לא בעד חתונות מהמסוג המתועב הזה.
44
זה לא ענינו ולא של אף אחד.
אריאל | 05-06-2018 8:16
מתביישת שזה רב השכונה. אין כאן כלום חוץ מלשון הרע והלבנת פנים. בושה. וכן, ברכות לזוג המאושר.
45
חשוכים ברוח הזמן
יואל | 05-06-2018 12:02
תגובתו של הרב הינה חשוכה ביותר. עליו לפקוח את עיניו ויראה מה קורה! נניח שלדעת הרב הבחור היה מקים בית כדבריו איש ואשה הכל היה נראה מצויין ואפילו הביא ילדים לעולם ויש אבא ואמא. אבל הגבר הזה בחשאי ממשיך לנהל אורח חיים כפול וסמוי מן העין . האם לזה מתכוון הרב בעידננו החשוך? איך אפשר לחיות כך בזהות בדויה? התגובה של הרב רק מגבירה דחיה כללית מהדת ומהיהדות . ולזוג החדש ברכות והצלחה בחייכם. חיו ותנו לחיות.
בור ועם הארץ מדאורייתא ומגדבנן
נועם | 10-06-2018 9:34
זו עבירה חמורה מהתורה. משכבי זכר!!!!! שמעת על זה???? בור ועם הארץ מדאורייתא
46
יתבררו ויתלבנו
ערב הגאולה | 05-06-2018 19:20
בתחילה זלזלו בשבעה נקיים עכשיו עוקרים את התורה שבכתב רחל עיקרי היהדות שאפילו הצדוקים והנוצרים להבדיל מודים בהם.הדרך היחידה להתגבר על היצר זה להתחבר לתורה שהיא מעל הטבע, ללמוד תורה ובעיקר פנימיות התורה!!!
47
זועמה חברתית
ניסים אבוטבול | 05-06-2018 21:53
מרן המלךמתהפך בקיברו אל נקמות הופיע השב גמול על גאים גאים כפשוטו וכדרושו
48
גועל
.1 | 06-06-2018 0:03
אני רוצה להביע גועל דחייה זה פשוט דבר שצריך להעיף מהחברה כחברה מתוקנת אסור לתת יד ובמה לאנשים כאלה. אנשים כאלה צריכים להיות מנודים דחויים ומושפלים פומבי כמו השפלה פומבית שהם עושים תתעוררו 2018 פה ועדיין קשה לכם לקבל מישהו עם משיכה לבני מינו עדיין קשה לכם לקבל מישהו שמגדיר את עצמו אחרת אותו ״רב״ שיצא ככה מקטרג על ישראל ועושה פה השפלה להם ולבני משפחותייהם שממילא קשה להם עם הקבלה שלהם בציבור צריך להעיף מכל שירות ציבורי אסור לאדם כזה שפל להיות אדם שמוביל ציבור אוי לו לציבור שמקבל לעצמו כזה שליח שטן
49
הרב תותח,
ראובן | 08-06-2018 12:58
אחרי 120 שנה כולנו ניתן דין על מעשינו, אני חושב שצריך לאהוב כל אדם, ובאופן אישי שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה בפרטיות, אבל מצעדי גאווה וחתונות שכל עניינם זה התרסה כלפי שמים לא יכולים לעבור ללא תוכחה או תגובה שלנו.מחזק את.ידיי הרב, חזק ואמץ
50
כמה כיעור, שנאה, לכלוך וגיעול יש בחילונים
.... | 09-06-2018 22:01
לא יאמן איזה דברים יוצאים מהם, כמה שנאה לעם ישראל. אלה כנראה לא מזרע ישראל, ילדי ניאוף וכו'
51
מעשה תועבה
אני | 10-06-2018 9:32
הייתכן שנשתתף באירוע של חילול שבת?אכילת חזיר? מדוע יש את את הסלחנות הזו כלפי יהודי שעובר בריש גאלי על מצוות לא תעשה מהתורה? כנראה שכל אלה שמביעים סלחנות אין בהם יראת שמים!!! כאשר מבינים שמרימים יד בתורה אז חייבים למחות ולצאת נגד התופעה ללא שום הנחות!!! עבירה זו עבירה!!! לסדום היינו? לעמורה דמינו?
52
בקרוב אצל הבן שלכם
מיכאל | 10-06-2018 9:35
הומואים תמיד היו ותמיד יהיו בכל חברה ובכל תרבות. במקום להעניש אותם צריך לקבל אותם ואת האהבה שלהם. אין ממה לפחד הם לא מחריבים שום עם אלא רק מחזקים.
53
מולד, לא מולד - מה זה משנה? יש לאדם בחירה
גגג | 14-06-2018 9:39
אתם מספרים לי שיש גבר שלא נמשך לאשה? פשוט לא הגיוני... פעם שאלתי מישהו כזה האם הוא סולד מנשים כמו שגבר כמוני סולד מגברים. השאלה עצבנה אותו...אבל מי יכול לומר שכמו שגבר רגיל ונורמטיבי סולד ממגע עם גבר כך גם הומו סולד ממגע עם בחורה? פשוט לא הגיוני... ובטח לא במימדים האלו...תספרו לי שיש אדם שסולד מאוכל, אין לו שום תחושת רעב, או כל דב לא נורמלי אחר. אוקי, הגיוני שבין מליארדי העולם יהיו כאלו, אך לא במימדים כאלו מטורפים. סטייה מהטבע יכולה להיות בשולי החברה, לא במרכזה.