טרור העפיפונים: נתניהו הנחה לקזז כספי פיצויים מהפלסטינים - סרוגים

טרור העפיפונים: נתניהו הנחה לקזז כספי פיצויים מהפלסטינים

ראש הממשלה הנחה את ראש המל"ל לקזז מכספי הרשות הפלסטינית את כספי הפיצויים שישראל תעביר ליישובים בעוטף עזה, בעקבות הנזקים שנגרמו להם בהצתות האחרונות מ'טרור העפיפונים'. הפסדים נאמדים באלפי שקלים

author-image
טרור העפיפונים: נתניהו הנחה לקזז כספי פיצויים מהפלסטינים
  (טרור העפיפונים: Abed Rahim Khatib/ Flash90)

ראש הממשלה נתניהו הנחה הערב (ראשון) את ראש המל"ל מאיר בן שבת לקזז מכספי הרשות הפלסטינית את כספי הפיצויים שישראל תעביר ליישובים בעוטף עזה, בעקבות הנזקים שנגרמו להם בהצתות האחרונות.

המהלך האחרון מגיעה בתום יממה נוספת של שריפות גדולות שנגרמו על ידי עפיפוני התבערה והציתו שדות וחורש טבעי. מאז תחילת "טרור העפיפונים" מרצועת עזה עלו באש אלפי דונמים של שטחים חקלאיים בגבול עוטף עזה ולמעלה מ־2,100 דונם ביערות קק"ל, כשההפסדים נאמדים באלפי שקלים.

טרור עפיפונים (צילום: דוברות שער הנגב)

עפיפוני הטרור המשוגרים מרצועת עזה גרמו בסוף השבוע ל-20 אירועי שריפות בשטחי המועצה האזורית אשכול, כשהחל מהבוקר הוצתו שריפות ב- 5 מוקדים באזור היישובים אור הנר, ניר עם ובארי. כוחות הכיבוי, בהם צוותים רבים השתלטו על הלהבות במהירות בסיוע 4 מטוסי כיבוי מיוחדים שפעלו במקום בניסיון למנוע את התפשטות השריפה.

יו״ר הכנסת, יולי (יואל) אלדשטיין הגיב בסיור בישובי עוטף עזה למתקפת עפיפוני התבערה שלא עוצרת, ואמר: ״נלחם בכל הכוח בניסיון לפגוע באזרחינו״. במהלך סיור במועצה האזורית אשכול ובישובי העוטף בהם השתוללו שרפות כתוצאה מעפיפוני תבערה, הבהיר אדלשטיין כי טרור העפיפונים הוא טרור לכל דבר

. "עלינו להלחם בו ביד קשה. אני בטוח כי בקרוב נמצא באמצעות הטכנולוגיה הישראלית המתקדמת פתרון לסוגייה ועד אז אני קורא לאזרחי ישראל לחזק את חקלאי הדרום ולרכוש ממוצריהם״, דברי יו"ר הכנסת.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
לא מאמין
דובי זלצמין | 03-06-2018 19:57
ערבים רק רוצים להרוס את מדינת ישראל הרוב מקוה שלא נשביר
2
לנתק אותם מהחשמל כל זמן שמטיסים עפיפונים
חיים | 03-06-2018 22:34
שגם להם יכאב
3
יש לנו כבר טכנולוגיה מתאימה
אביעד | 04-06-2018 12:00
קוראים לזה תבור או M16, מי שמחזיק כזה עפיפון צריך לירות בו, מה יקרה אם עפיפון כזה יעוף על בית? אנשים יכולים למות מכזה דבר. מי שמחזיק דבר כזה מן הסתם רוצה להטיס אותו או לעזור להטיס אותו. וכיוון שכך- דמו בראשו. (ולא דמנו בידו..)