זעזוע בברלין: נערים הותקפו בגלל שיר של עומר אדם

זעזוע בברלין: נערים הותקפו בגלל שיר של עומר אדם

נערים האזינו יחד לשירו של עומר אדם בתחנת הרכבת בברלין ובעקבות כך הותקפו באלימות על ידי ערבים. התקרית תועדה במצלמות האבטחה, מצבם של הנערים טוב, אחד מהם מאושפז עדין בבית החולים

מזעזע: תקרית אנטישמית בגלל שיר של עומר אדם
  (צילום: אלדד אלוני)

שוב אנטישמיות בברלין: צעירים ערבים איימו ותקפו באלימות חבורת נערים במתחם ״הגן הזואולוגי״ במערב ברלין, זאת לאחר שזיהו כי האזינו לשיר ישראלי.

יונתן בן ה17, הנער היהודי שהותקף באירוע, סיפר ל״ישראל היום״ על האירוע האלים: "חבריי ואני עמדנו להחליף רכבות. ראינו שאנחנו צריכים להמתין עוד זמן רב לרכבת הבאה, אז הלכנו לקנות במכולת סמוכה בקבוקי בירה. בנייד שלי השמעתי את השיר "תל אביב" של הזמר עומר אדם, ולפתע התקרבה אליי קבוצה של צעירים ערבים, שהקיפו אותי והתחילו לצעוק לעברי: ׳מוזיקה בעברית? 70 שנה אתם רוצחים ילדים. ברלין היא עכשיו עיר שלנו וכאן לא שומעים מוזיקה יהודית מחורבנת".

לדבריו הוא ניסה להרגיע אותם ללא הצלחה והחליט להתרחק מהם יחד עם חבריו, אלא שהצעירים הערבים הלכו בעקבותיהם תוך כדי שהם זורקים לעברם איומים וקללות.

האלימות הפיזית החלה כאשר כמה מחבריו הלא יהודיים של יונתן ניסו לצאת להגנתו והשיבו חזרה קללות אל עבר הצעירים הערבים, שבתגובה החליטו להגיב באלימות פיזית כלפיהם. אחד נפצע על ידי זכוכיות מבבקבוק שבור בו תקף אותו אחד מהערבים ופונה לבית החולים. האחרים הותקפו על ידי מהלומות ונמצאים במצב טוב כרגע.

על אף שהמקרה תועד במצלמות האבטחה של תחנת הרכבת, משטרת ברלין לא הצליחו עד כה לתפוס את התוקפים הערביים שברחו מזירת האירוע טרם הגעתם, בנוסף נמסר מטעמם כי "לא נודע להם שגם יהודי היה מעורב בתקרית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
לא כולם אוהבים מוזיקה מזרחית......
טוב נו | 03-06-2018 17:40
.
2
שנאה מיום לידתם
פרח | 04-06-2018 6:27
כמה שנאה יכולה להיות בהם, גדלים בגרמניה ושום שינוי מתנהגים כמו בכל ארץ ערבית אחרת. הגרמנים שקיבלו אותם עוד לא מבינים כמה הם יסבלו מהם.
3
כי נסעתם לגרמניה
רועי | 04-06-2018 13:25
אין גרמניה אחרת
הבהרה
מישהו | 18-11-2018 18:06
הילדים תושבי גרמניה והם ילידי גרמניה