מחוברים לתעשייה: יריד השמה במרכז האקדמי לב - סרוגים

מחוברים לתעשייה: יריד השמה במרכז האקדמי לב

שנת הלימודים האקדמית מתקרבת לסיומה ובוגרים וסטודנטים רבים מחפשים את דרכם לשוק העבודה. עשרות מהם השתתפו ביריד תעסוקה עם החברות המובילות במשק

author-image
מחוברים לתעשייה: יריד השמה במרכז האקדמי לב
  (צילום: מיכאל ארנבורג)

במרכז האקדמי לב בירושלים קיימו ביום חמישי יריד השמה כדי לעזור לסטודנטים ולבוגרים להגיע מוכנים לשוק העבודה ולהקל עליהם את אפשרות הקבלה לעבודה, במהלך ולאחר הלימודים האקדמיים, תוך הכוונה למיטב החברות במשק שהגיעו הבוקר ליריד כדי לאתר סטודנטים וסטודנטיות איכותיים במגוון תחומי הלימוד השונים.

בין החברות ניתן היה למצוא את: אינטל, מובילאיי, התעשייה האווירית, פירמת רואי החשבון EY, בנק ישראל, Infinity, המרכז לחינוך סייבר, ORCAM, ExLibris, סיון טכנולוגיות, NEWSIGHT ועוד, שהצטרפו ליריד כדי לאתר את הסטודנטים והסטודנטיות שיצעידו את ישראל קדימה.

ביריד השתתפו כאמור מאות סטודנטים וסטודנטיות וכן בוגרים של המרכז האקדמי לב. אחד מהם, שמעון, הלומד בשנה ג' בחוג להנדסת תעשייה וניהול שיתף במחשבות ובציפיות מהיריד: "אני מעוניין למצוא עבודה במשרת סטודנט כבר עכשיו, כדי להוסיף ללימודים האקדמיים גם ניסיון מעשי. ברור שבבסיס הוא הידע הרב שאני צובר עכשיו ואני מקווה שהשילוב הזה יקנה לי יתרון בשוק".

(צילום: מיכאל ארנבורג)

מנהלת מדור ההשמה במרכז האקדמי לב יעל גנדמן ציינה בסיפוק את עשרות החברות שהשתתפו ביריד ואמרה כי "זהו תו תקן נוסף של איכות למרכז האקדמי לב, שמקפיד להיות בחזית הקשר בין האקדמיה לתעשייה, להכין את הסטודנטים בצורה הטובה ביותר לשוק התעסוקה ולהיות תמיד עם היד על הדופק לגבי דרישות השוק כדי לשפר ולעדכן את התוכניות כל העת".

כדי לייצר לתלמידים יתרון נוסף הקים המרכז האקדמי לב מרכז יזמות לסטודנטים "לב טק" המאפשר לסטודנטים להתנסות בהמצאות ופיתוחים טכנולוגיים במהלך הלימודים, לצד אירועים משמעותיים נוספים כמו האקתונים (מירוצי טכנולוגיה בזמן קצוב).

עם סיום יריד ההשמה היום שמעו הסטודנטים הרצאה מפי עובדי חברת פרוקטר אנד גמבל העולמית, כיצד מנהלים קמפיינים מוצלחים למותגים שנמצאים בכל בית בישראל ובעולם, ובאלו טיפים וטכניקות ניתן להשתמש כדי לשפר את יכולת המשא ומתן מול לקוחות פוטנציאליים או ספקים עסקיים. הסטודנטים קיבלו טיפים מעשיים וטקטיקות שונות שניתן ליישם כדי להצליח בשוק העבודה ולהביא הצלחות מעולות לחברות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו