"נדהמתי": ח"כ בן ארי נגד דיון שנערך בכנסת - סרוגים

"נדהמתי": ח"כ בן ארי נגד דיון שנערך בכנסת

חברת הכנסת מירב בן ארי, חברת הוועדה לקידום מעמד האישה, שיגרה מכתב חריף ליו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, במחאה על קיום דיון בוועדה לקידום מעמד האישה בנושא מצבן של הנשים בעזה

author-image
"נדהמתי": ח"כ בן ארי נגד דיון שנערך בכנסת
  (צילום: Miriam Alster/Flash90)

חברת הכנסת מירב בן ארי (כולנו), חברת הוועדה לקידום מעמד האישה, שיגרה לפני זמן קצר (חמישי) מכתב חריף ליו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, במחאה על קיום דיון בוועדה לקידום מעמד האישה בנושא מצבן של הנשים בעזה.

"כחברה בוועדה לקידום מעמד האישה, נדהמתי לראות על סדר יומה של הוועדה דיון שיזמה יו"ר הועדה בנושא 'מצבן של נשים עזתיות בצל הסגר על רצועת עזה'", כתבה בן ארי.

לדבריה: "בעוד נשים בעוטף עזה ובעיר שדרות נאבקות לשמור על שיגרת חייהן במציאות ההזויה שנכפתה עליהן ובצל ירי הטילים שנוחתים מידי יום מרצועת עזה, יו"ר הועדה, ח"כ עאידה תומא סלימאן, יוזמת דיון בוועדה שמייצג עמדה חד צדדית ובמקום לדון בדיון רחב יותר המייצג את כל הצדדים הנפגעים מהמצב, היא בוחרת לנקוט עמדה ברורה בנושא ולייצג רק את הנשים העזתיות".

"אינני מצליחה להבין", המשיכה הח"כית, "כיצד וועדה בכנסת ישראל דנה בנושא מצבן של הנשים בעזה. לא ירחק היום שבו הוועדה תתחיל לעסוק במצבן של הנשים הפלסטיניות בשכם, רמאללה ובשטחי הרשות הפלסטינית".

"לא זו תפקידה של הוועדה בכנסת ישראל ואין סיבה שיו"ר הועדה תנצל את תפקידה לקידום אג'נדה פוליטית. מתוקף סמכותך כיו"ר הכנסת, אודה להתערבותך האישית ובחינת דיון הוועדה המדובר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
והחרדיות ר"ל ? אין נציגות לא בכנסת,ולא בעיריו
ר' דוד תתפכח... | 31-05-2018 18:57
רק להשליכן לירכתי האוטובוס, כאילו הן איכס' ?
2
מדינת ישראל מבולבלת לגמרי
יפה יוסף | 01-06-2018 0:11
מה לנו ולעזתים? כל הערבים לגדה דחוף ביותר. החוצפה שלהם עוברת כל גבול. נמאס נמאס נמאס
3
לא משלמים מיסים לקידום האישה המגדלת רוצחים בע
לא ולא | 01-06-2018 11:38
דיי להיתממות. הנשים הן הכוח הדוחף והמגדל את הרוצחים העתידיים בעזה רוויית הקייטנות האנטישמיות. אנחנו לא משלמים מסים לקידום האישה המגדלת רוצחים בעזה.
4
כנסת פלסטין
משה ניר | 01-06-2018 17:19
יור ועדת האשה בכנסת היא תומכת טרור כמו כל הרשימה המשותפת , כך שאני לא מופתע . מיור הכנסת אני לא מצפה שיתערב כי הוא בדעותיו איש שמאל בלבוש ימין