בשנה הבאה: אולפנה ראשונה לתושבי חבל לכיש - סרוגים

בשנה הבאה: אולפנה ראשונה לתושבי חבל לכיש

לאחר שנים בהם לא היה מוסד חינוכי על יסודי בחבל לכיש - בשנת הלימודים הקרובה תיפתח אולפנה חדשה ביישוב בני דקלים שתשרת את כלל תושבי היישובים והאזור כולו. כבר נרשמו לשנה הקרובה כ-80 בנות לכיתות ז-ט'.

בשנה הבאה: אולפנה ראשונה לתושבי חבל לכיש
  ראשי האולפנה בבני דקלים

בשורה משמחת לתושבי חבל לכיש והאזור – בשנת הלימודים הקרובה תיפתח במקום אולפנה חדשה כחלק מצמיחתה של רשת מוסדות הלימוד של מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא.  מדובר אף בהיסטוריה קטנה – בחבל לכיש לא קיים כלל מוסד חינוכי על יסודי והאולפנה שתקום ביישוב בני דקלים תהיה הסנונית הראשונה.

כבר בשנת הלימודים הקרובה ייפתחו כיתות ז' ו-ח' במסגרת אקסטרנית, וכיתה ט' במסגרת חצי פנימייתית. האולפנה תפעל בשנים הקרובות כבית ספר "צומח" עד לבניית מבנה קבע עתידי ותפוסה מלאה. האולפנה צפויה לשרת את יישובי הסביבה (בין היתר- כרמי קטיף, אליאב, נטע, שומריה, אמציה ובני דקלים), אזור דרום הר חברון, קרית גת ובית שמש.

כבר נרשמו 80 בנות

לפני מספר ימים התקבל אישור לסמל מוסד ממשרד החינוך- שהיווה את החותמת הסופית לתחילת פעילותה של האולפנה. בראש האולפנה תעמוד שירה גרינוולד ששימשה עד כה מנהלת התיכון באולפנת גילה בבית שמש. גרינוולד הובילה בחודשים האחרונים את ההכנות לתחילת הפעילות ונערכו אף  מספר ימי גיבוש ומיונים למועמדות- כאשר לשנה"ל הקרובה נרשמו כבר כ-80 בנות.

בנות האולפנה בבני דקלים

ראשת האולפנה שירה גרינוולד: "הייחודיות הגדולה של האולפנה היא המשפחתיות והיחס האישי, היא מדברת את השפה של קרבה  לקב"ה, ויחד עם זאת מצוינות לימודית, ערכית וחברתית. זכינו בצוות נפלא של מחנכות ומורות מקצועיות שרואות בעבודתן מלאכת קודש . תודה לרב האולפנה, הרב נדב לוין, ששותף להובלה מתוך רוממות רוח גדולה. אשרינו שזכינו ויה״ר שתמשיך לשרות ברכה ושמחה בפועלנו החינוכי."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו