הציוץ שהצליח להרגיז: ינון מגל מעורר סערה בטוויטר

הציוץ שהצליח להרגיז: ינון מגל מעורר סערה בטוויטר

עימות סוער בטוויטר התפתח בין ינון מגל לבין מגיש הטלוויזיה אסי עזר, בעקבות ציוץ שכתב מגל על הבחירה של ידיעות 'לחגוג' בשער האחורי את חתונתה של הדוגמנית הישראלית עם כוכב ברצלונה

author-image
''טוב בעיקר בלהטריד'': קרב סוער בין אסי עזר וינון מגל
  (צילום: יונתן סינדל| מרים אלסטר/ פלאש90)

ינון מגל זעם היום (ה') על כתבת השער האחורי של "ידיעות אחרונות", שסיקרה את חתונתה של הדוגמנית הישראלית קורל סימנוביץ וכוכב ברצלונה והחליט לצייץ בטוויטר: "מצד שני "ידיעות אחרונות" מעניק את כל העמוד האחורי שלו לחתונה של יהודיה עם גוי. מתבוללים בכיף".

(צילום מסך מתוך טוויטר)

"אתה בעיקר טוב בלפלג, להשמיץ ולהטריד"

הציוץ הצליח להרגיז לא מעט, וגרר שלל תגובות קשות ועימות בין אסי עזר למגל. "מה יהיה איתך אלוהים?? תצטרף ללהב״ה כבר ותעזוב אותנו בשקט!!" כתב עזר בתגובה לציוץ.

ינון מגל לא נשאר חייב וכתב לעזר בתגובה: "שמח לשמוע שיש לך אלוהים והוא לא האח הגדול". עזר לא שתק והגיב בחזרה: "יינון, אני מניח שזה היה ניסיון לעלוב בי. אחלה. אני לגמרי יכול להמשיך את המשחק הזה ולעלוב בך בחזרה, אבל למה להתאמץ כשהחיים עושים את זה כל כך יפה לבד".

משם העימות לא נגמר והוביל את מגל להגיב חזרה: "כשתתיחס פעם ענינית ולא אישית אוכל אני מניח גם לענות לך באותה רמה. עד אז, אנא, אל תתפלצן עלי,בברכה בנצי". עזר בתגובה הגיב בעוקצנות: "עם אדם כמוך אין לי עניין לנהל שיחה עניינית. בשנים האחרונות הוכחת לי שאתה בעיקר טוב בלפלג, להשמיץ ולהטריד כל מה ששונה ממך. נחכה לדברי הטעם שלך בשבוע הבא במצעד הגאווה, בטוח שגם שם תבריק".

"הנאצים מצאו את ממשיך דרכם"

אל העימות הצטרף גם איש העסקים עמוס שוקן, העומד בראש עיתון הארץ שכתב בתגובה לציוץ של מגל: "הנאצים מצאו את ממשיך דרכם. גם הם התנגדו לנישואים בין יהודים/יות לארים/יות והשיגו הישגים יפים בפירוק זוגות כאלה (טוב, את המרכיב היהודי שלחו למשרפות, אבל זה בקטנה)"

בתגובה לכך ענה מגל: "שוקן מצא את התשובה לנאצים שרצחו אותנו בשל היותינו יהודים: נתבולל. גאון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
ישראליות בפשיטת רגל. היא לעולם לא תודה בכך
יהודי-לכן לא חילוני! | 31-05-2018 16:28
בושה. מה הפלא שאין טעם לחגוג חגיגות שבעים למדינה ההולכת ומדרדרת עצמה אל תוך תהום המדמנה.
יהדות-ציונות
ם | 08-06-2018 18:08
אז זהו שכנראה לא הבנת שחוגגים כל שנה על נס הקמת המדינה ומודים לאלוהים על המתנה הנפלאה הזו.. זה שיש כמה כאלה שמצייצים נגד יהדות לא מוריד בכהוא זה מהנס. תחשוב טובבב טובב איפה יכולנו להיות אם לא היתה לנו מדינת ישראל,ואתה מוזמן לצד של ינון שמחזק את הצד היהודי של המדינה ונלחם לשם כך על הזהות היהודית,כי מה לעשות לצערינו יש כאלו שהתנתקו ממסורת ישראל ושכחו מה זה אומר להיות יהודי.
2
ינון מגל הענק
גדי | 31-05-2018 17:02
מתגעגעים אליך תחזור לפוליטיקה משעמם בלעדיך
3
ינון מגל צודק
אופיר | 01-06-2018 1:35
אסי עזר אידיוט מעצבן חצוף וחסר בושה ושוקן סוג של מתבולל שפלא שנשאר יהודי במשך אלפיים שנות גלות
4
ינון מצייץ
יהודה | 01-06-2018 17:56
מלח הארץ ..יהודי אמיתי המבין שאין לערבב שמן עם מים ...ינון השם שלך מעיד בך ...חזק וברוך...
5
ינון מגל אמר פעם משפט אחד חכם המתמצת את המציאות המעוותת שמנסים לכפות עלינו:" ישנה דת חדשה ושמה "פוליטיקלי קורקט" ואני כופר בדת הזאת". כמה שהוא צודק
אבי דויד | 02-06-2018 21:43
אסי עזר בן אדם חשוך, שמנסה לצייר מציאות כאילו כל מי שאנו ניאו-ליברל הוא החשוך. פרימיטיביות בתחפושת של נאורות. אסי, מצטערים אנחנו לא קונים את הסחורה הרקובה הזאת.
6
שוקן ועזר יהודים כנראה רק לפי מוצאם
רחל | 04-06-2018 15:37
מוכיחים פעם אחר פעם שאין להם דבר עם מורשתם. ארצינו הקדושה מקיאה טיפוסים מסוג זה