חדש בוואטסאפ: שיחות טלפון משותפות לקבוצות - סרוגים

חדש בוואטסאפ: שיחות טלפון משותפות לקבוצות

אפליקציית המסרים ממשיכה להתחדש, ומציגה שירות חדש שיאפשר לערוך שיחות טלפון או וידאו משותפות בקבוצות וואטסאפ. השיחות המשותפות יאפשרו לכם לשוחח עם עד 4 חברים במקביל, שיוצגו במסך הטלפון

author-image
חדש בוואטסאפ: שיחות טלפון משותפות לקבוצות
  (צילום: שאטרסטוק)

חידוש נוסף בוואטסאפ: אפליקציית המסרים הפופולרית תציג בקרוב עדכון חדש שירחיב משמעותית את היכולות של השיחות הקוליות והווידאו באפליקציה- ומאפשר לערוך שיחות וידאו משותפות בקבוצות הוואטסאפ.

כדי לנהל שיחה משותפת, על המשתמש להתחיל שיחה קולית או שיחת וידאו עם חבר, ואז ללחוץ על כפתור "הוספת איש קשר" שיופיע בפינה העליונה של המסך. בתפריט שנפתח פשוט בוחרים את איש הקשר שרוצים לצרף לשיחה, והוא יקבל הזמנה דרך האפליקציה. המשתמשים גם יוכלו לראות את השמות ומספרי הטלפון של כל האנשים האחרים שמשתתפים בשיחה באותו הרגע לפני שהם עונים ומצטרפים.

ניתן לצרף עד 4 חברים לכל שיחה, אך ייתכן ומספר החברים יורחב בעתיד. בשיחות וידאו משותפות מוצג מסך מפוצל, המאפשר לכם לראות את כל המשתתפים בשיחה בו זמנית. כל משתמש יוכל לצאת מהשיחה בכל שלב, אך השיחה תמשיך במידה ויש אנשים אחרים שעדיין נמצאים בשיחה.

בשלב הזה, העדכון החדש זמין רק בגירסת הבטא של וואטסאפ. בחברה צפויים להשיק את האפשרות החדשה באופן הדרגתי, כדי למנוע עומס על השרתים, אך טרם ידוע מתי ההפצה תתחיל ומתי השיחות המשותפות יגיעו לכלל המשתמשים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו