חדשות המגזר

אחרי שנים: ראשי ישיבת ההסדר עלו להר הבית

ראשי ישיבת ההסדר 'אורות שאול', הרב יובל שרלו והרב תמיר גרנות, הצטרפו לרבנים התומכים בעליה להר הבית ועלו בעצמם הבוקר להר: "הגעגוע אל השכינה, אל הר הבית, אל המקדש הוא גדול יותר מכל געגוע אחר"

אחרי שנים: ראשי ישיבת ההסדר עלו להר הבית
צילום: (צילום: חיים קרויזר/ מטה ארגוני המקדש)

ראשי ישיבת ההסדר 'אורות שאול', הרב יובל שרלו והרב תמיר גרנות, הצטרפו לרבנים התומכים בעליה להר הבית ועלו בעצמם הבוקר (ראשון) להר. בתיעוד של תנועת 'מטה ארגוני המקדש', נראים הרב שרלו והרב גרנות עם כמה מתלמידיהם ועם הרב יצחק לוי מישיבת 'הר עציון'.

(חיים קרויזר/ מטה ארגוני המקדש)

"הגעגוע אל השכינה, אל הר הבית, אל המקדש הוא גדול יותר מכל געגוע אחר", אמר הרב שרלו והתפלל "שנזכה לראות בעינינו בשיבת ה׳ לציון ברחמים".

הרבנים נפגשו עם ראש הישיבה הממוקמת בכניסה להר הבית, צהרב אליהו ובר, וזכו לחיבוק חם מאברכי הישיבה והעולים שבירכו את הרבנים והביעו בפניהם שמחה על עלייתם אל ההר.

(חיים קרויזר/ מטה ארגוני המקדש)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

35
20
יפה יוסף
27.05.18

אשריהם שזכו לעלות להר הבית. קשה מאוד לעלות עם ההסדרים הנוקשים.