פיצוץ בכדורסל: המנהלת ביטלה את המשך הליגה - סרוגים

פיצוץ בכדורסל: המנהלת ביטלה את המשך הליגה

דרמה בכדורסל הישראלי. אחרי 32 מחזורים, ומחזור אחד לפני תום העונה הסדירה, הודיעה היום מנהלת הליגה בכדורסל כי שביתת השחקנים מונעת את המשך העונה

author-image
פיצוץ בכדורסל: המנהלת ביטלה את המשך הליגה
  (צילום: רועי אלימה/פלאש90)

דרמה בכדורסל הישראלי. אחרי 32 מחזורים, ומחזור אחד לפני תום העונה הסדירה, הודיעה היום מנהלת הליגה בכדורסל כי שביתת השחקנים מונעת את המשך העונה.

"ליבנו עם אוהדי הכדורסל ואנו שותפים לאכזבה ומפח הנפש שנגרמים לכל אוהבי הכדורסל. צר לנו שהגענו לנקודת שבר זו", נאמר בהודעה שפורסמה באתר המנהלת.

הבוקר (ה') עוד ישבו ראשי המנהלת עם ראשי ארגון השחקנים, כשלדבריהם "ניהלנו משא ומתן במשך שבועות ארוכים והצענו הצעות פשרה שלא התקבלו על ידי השחקנים, שלטענתם דחו גם את מתווה הפשרה של שרת הספורט מירי רגב.

אתמול ישבנו שעות ארוכות עם ארגון השחקנים והלכנו צעדים נוספים לטובת השחקן הישראלי, אך הם דחו גם הצעות אלה והקצינו את עמדתם.

עיקר המחלוקת הוא סביב "החוק הרוסי" המחייב שיתוף שני שחקנים ישראלים בכל קבוצה בכל רגע נתון בקבוצה. הקבוצות טוענות כי מדובר במהלך שמייקר את מחירו של השחקן הישראלי, ואילו השחקנים טוענים כי בלי החוק הזה או הגבלת מספר הזרים, הם לא יימצאו את מקומם בקבוצות ליגת העל.

ליבנו עם אוהדי הכדורסל

עוד הבוקר במאמץ אחרון להציל את העונה נעתרה המנהלת להצעה שהציע שמעון אמסלם, סגן יו"ר ארגון השחקנים, לפתרון המשבר ואולם ניר אלון, יו"ר הארגון, הודיע לנו כי ההצעה אינה על הפרק. במצב זה מונעת שביתת השחקנים את המשך העונה, בהיעדר שחקנים לא ניתן לקיים משחקי ליגה. לאור אילוצי לוחות זמנים, וגורמים אובייקטיביים נוספים, במצב הנתון לא ניתן להמשיך את העונה. ליבנו עם אוהדי הכדורסל, מאות העובדים הקשורים לליגה, עם בעלי הקבוצות ועם כל הגורמים הקשורים לענף ואנו שותפים לאכזבה ומפח הנפש שנגרמים לכל אוהבי הכדורסל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו