עזריה: "להרחיק את סרבן הגט ירון אטיאס מהכנסת" - סרוגים

עזריה: "להרחיק את סרבן הגט ירון אטיאס מהכנסת"

חברת הכנסת רחל עזריה שיגרה ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין מכתב בהול ובו היא מבקשת להרחיק את סרבן הגט ירון אטיאס ממשכן הכנסת

author-image
עזריה: "להרחיק את סרבן הגט ירון אטיאס מהכנסת"
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש90)

חברת הכנסת רחל עזריה (כולנו), שיגרה ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין מכתב בהול ובו היא מבקשת להרחיק את סרבן הגט ירון אטיאס ממשכן הכנסת.

במכתב ששיגרה לאדלשטיין ולמנכ"ל הכנסת לפני זמן קצר (שני) כתבה עזריה: "לפני כשבועיים הורה בית הדין הרבני בצעד חריג לנקוט שורה של סנקציות נגד סרבן הגט ירון אטיאס, ביניהן האיסור לארח אותו ולחלוק לו כבוד. כמו כן, בית הדין הוציא קריאה לציבור להחרים אותו ולהתרחק ממנו ככל האפשר. על כן, נדהמתי לגלות כי בשעות אלו מצוי סרבן הגט ירון אטיאס בין כתלי משכן הכנסת. אני רואה בכך זילות של החלטת בית הדין ובצעדים שהחליט לנקוט במסגרת המאבק בתופעת סרבנות הגט".

"אבקש להוציאו מהמשכן בדחיפות ולברר מדוע אושרה כניסתו ובאילו צעדים בכוונתכם לנקוט על מנת להרחיקו מהכנסת. אזכיר כי אטיאס מסרב לתת גט לאשתו כבר שנתיים, והינו אדם מסוכן למשפחתו אשר הורחק ממנה בצו בית המשפט".

בנוסף, עזריה מסרה לסרוגים כי "לא ייתכן כי בית הדין הרבני קבע להחרימו, לא לבוא עימו בשיח, לא לארחו ולהתרחק ממנו ככל האפשר ואדם זה נמצא כאן בתוך כנסת ישראל כאדם רצוי. אם הוחלט להחרימו ואין על הקהל לבוא עימו במגע לא יכול להיות שבית הנבחרים מפר חרם זה. אני קוראת להוציאו בדחיפות ולברר כיצד ומי התיר את כניסתו של סרבן גט המוחרם על ידי בתי הדין לבית זה. זו זילות של החלטת בית הדין ופגיעה חמורה במאבק בסרבני הגט".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
פתאום מה שבית הדין אומר חשוב.. שתמיד יהיה כך
ח | 21-05-2018 19:49
הלוואי שתמיד יהיה כך
2
אין ספק שכוונתו
מי שאיפשר לו להכנס | 21-05-2018 20:03
לזלזל ולפגוע בביהד הרבני. כמוהו כפוגע בסמכות בית המשפטי. דרושה חקירה דחופה ולהוקיע את הבזוי הזה. נעשתה נבלה במשכן הכנסת.
3
גט אהוט (get out)
זה מה שנקרא | 21-05-2018 20:11
חחח
4
תגובת גליק: פשוט רציתי שעזריה סוף סוף תציית
אבי | 21-05-2018 22:00
לבית הדין, שתאמר מילה טובה בשבח בית הדין והרבנות. כמה חשוב לראות את החכיות נחלצות לסור למשמעת בית הדין. [תגובה משוערת כמובן]...
5
פתאום לרחל עזריה חשוב ממה שאומרים בבית הדין הרבני הגדול
אלי מאשקלון | 21-05-2018 22:59
נזכיר שלפני מספר חודשים רחל עזריה תרפדה הצעת חוק להרחבת סמכות בית הדין הרבני לדון בדיני ממונות בבוררות, פתאום היא מכבדת ומגינה על בית הדין הרבני ועל הפסק שלהם. וזה ללא קשר לכך שכל מסורבת כטמזה מקרה כאוב ולא פשוט
6
נו באמת
יוסף בן אליהו | 22-05-2018 4:44
בה . יודעי התורה לא ידעוני ובדרך לא יועילו הלכו אומר ירמיהו הנביא לדיינים מוסמכים של סנהדרין בזמן בית ראשון . אז אלה שהיום עושים את התורה קרדום לחפור בו ועטרה להתגדל בה , שבשביל משכורת וכבוד בשביל להחמד על הנשים ,כמו אמנון ותמר, או פחד מכרו את התורה . מעניין שבעבירות שוחד מוצאים שרים ושרות , בהונאות ענק אנשי ונשות עסקים ,בגניבה , ברצח ילדים אבות ואמאות באותה מידה . אבל באלימות בין בני זוג חלילה כמעט ורק גברים , נשים מקללות או תוקפניות חלילה ובהטרדה מינית גברים בלבד הרי ידוע שנשות ישראל כולללןןןןןן צדקניות וצנועות , אין לנו כלל נשות פוטיפר נשואות שמחזרות אחרי רווקים , זקנות נשואות אחרי צעירים כי אדוני זקן , ידוע לכולם שלהחכית עזריה וקצת מחברותיה היה רק איש אחד בחייהן מעודן ועד עתה אבל הגברים כולםםםם בחזקת אמנון.....נו באמת
7
זו לא זכות כל כך גדולה
חבר'ה הגזמתם | 22-05-2018 6:51
להיכנס למקום הטמא והמגעיל הזה
8
לינץ תקשורתי
רן | 22-05-2018 13:13
איך אפשר שלא להיזכר בלינץ התקשורתי שהוא ארגן לדרעי.