ויראלי

למה אני לא מעיר לאדם שצועק לידי ברכבת?

למה אנחנו מפחדים להעיר לאדם שיושב לצדנו ברכבת והורס לנו את חצי השעה היחידה ביום שאנחנו יכולים להקדיש לעצמנו? קוראים לזה "קונפורמיזם של שתקנים". צפו

למה אני לא מעיר לאדם שצועק לידי ברכבת?

למה אנחנו מפחדים להעיר לאדם שיושב לצדנו ברכבת והורס לנו את חצי השעה היחידה ביום שאנחנו יכולים להקדיש לעצמנו? קוראים לזה "קונפורמיזם של שתקנים".

צפו בסרטון מתוך תאגיד השידור הציבורי 'כאן'.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

3
3
יפה יוסף
21.05.18

הבעיההמתחילה כשבחורים או גברים מדברים בקול באוטובוס.אפילו הנהג פוחד להעיר להם.