על סך מיליון שקל: אמיר חצרוני תובע את פייסבוק - סרוגים

על סך מיליון שקל: אמיר חצרוני תובע את פייסבוק

הפרופסור הפרובוקטיבי אמיר חצרוני החליט להגיש תביעה על סך מיליון ש"ח נגד פייסבוק, זאת לאחר שנחסם מהרשת החברתית לצמיתות ובעקבות כך לטענתו נגרמו לו הפסדי ענק

על סך מיליון שקל: אמיר חצרוני תובע את פייסבוק

הפרופסור הפרובוקטיבי נגד פייסבוק: לאחר שנחסם כליל מהרשת החברתית-ללא הגדרת זמן ידוע מראש, אמיר חצרוני החליט להגיש תביעת ענק נגד פייסבוק על סך מיליון ש"ח.

בכתב התביעה טען חצרוני כי עקב החסימה, נגרם לו הפסד כלכלי עצום ופגיעה ביכולת שלו להשתתף בקמפיינים מסחריים ופוליטיים. כשבין היתר טען כי "כישראלי היחיד שנבחר כחבר מן המניין באקדמיה הבינלאומית של מדענים עם שיער שופע" נעצרו עימו מגעים לקמפיין למחליק שיער וכן נפגעה סדרת רשת שאותה הוא מגיש בפייסבוק.

בנוסף לפיצוי הכספי דורש חצרוני מבית המשפט לחייב את פייסבוק להשיב לו באופן מיידי את הגישה לחשבונו בשביל שיוכל לגבות אותו, ולהגיב לדברי לשון הרע שמתפרסמים נגדו.

כזכור לפני כחודש פייסבוק החליטה להשבית כליל את החשבון ודף האוהדים של הפרופסור השנוי במחלוקת, בטענה שהפר את תנאי השימוש- ומאז ועד היום לא ציינה מתי ואם בכלל תחזיר אותו חזרה. "פייסבוק סגרה את החשבון שלי ולא סיפקה לי מענה לשאלה מדוע עשתה כן, ואף לא נתנה לי אפשרות בפועל לערער על החלטה זו. ערעור שהגשתי והובטח לי שייענה לא נענה כלל". כתב חצרוני  בתביעה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו