פשוט זה הלבן חדש: שמלת הכלה של מייגן מרקל הפתיעה את העולם

פשוט זה הלבן חדש: שמלת הכלה של מייגן מרקל הפתיעה את העולם

בניגוד לכל השמועות והציפיות, מייגן מרקל או בשבילכן הדוכסית מסאסקס הפתיעה בשמלת כלה חלקה ונקייה מתחרות ואבנים יקרות שעוצבה בידי בית האופנה הצרפתי ז'יבנשי והציגה לעולם שפשוט זה הלבן החדש

בזמן שחגגנו שבת וחג ארוכים ושמחים במיוחד, אי שם בטירת וינדזור נערכה החתונה המדוברת ביותר בעולם של הנסיך הארי ואהובתו מייגן מרקל.

כצפוי לא האורחים הנוצצים, סידור הפרחים המושקע ואפילו לא קייט מידלטון הצליחו למשוך את תשומת הלב מהכלה המפתיעה מייגן מרקל או בשבילכם הדוכסית מסאסקס שניפצה את כל המיתוסים על שמלות כלה וחתונות מלכותיות בפרט.

(צילום: מתוך טוויטר KensingtonRoyal@)

A post shared by Pony & Pear (@ponyandpear) on

בניגוד מוחלט לכל ההימורים, השמועות והציפיות מייגן בחרה בשמלת כלה נקייה וחלקה בגזרה פשוטה ולא נצמדת נטולת נפח, תחרות ואבנים יקרות והכי רחוקה מדימוי שמלת הכלה של הנסיכות מהאגדות.

את השמלה עיצבה מייגן יחד עם המעצבת הבריטית ששמה נשאר חסוי עד לרגע האמת, קלייר ווייט קלר שעומדת כיום בראש מותג העל הצרפתי 'ז'יבנשי'.

במקרה או לא, המעצבת הנודעת קלייר עיצבה גם את שמלת הכלה של הדוגמנית הישראלית בר רפאלי שלא הסתירה את ההתלהבות מצירוף המקרים המפתיע עם הדוכסית החדשה בממלכה ושיתפה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה מתוך החתונה המלכותית של מייגן והנסיך הארי וכתבה בהומור "תודה שהקשבת לעצתי ובחרת במעצבת קלייר(לא באמת)".

הסקיצה של שמלת הכלה (צילום: מתוך טוויטר KensingtonRoyal@)

להשלמת המראה הפשוט והלא מתאמץ, מייגן בחרה באיפור במראה טבעי שכמעט בלתי נראה לעין, והותירה לשובל המושקע והכתר המשובץ לבלוט בכל הסיפור סינדרלה הנוצץ הזה.

גם אם התחברנו או פחות למראה הנקי (אפילו מידי) של הדוכסית החדשה בממלכה, אין ספק שקשה להתעלם מהזוהר המיוחד שהמראה הנקי מקרין. מה שנקרא: less is more (פחות זה יותר) במלוא מובן המילה!

אז פשוט זה הלבן החדש בעונת החתונות הקרובה? את זה עוד נראה בחופות הקרובות, אבל עד אז אנחנו מקוות להכיר יותר מהסטייל המפתיע של הדוכסית מסאסקס…

אבולוציית שמלות הכלה המלכותיות- מדיאנה ועד מייגן:

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
שמלה צנועה
מיכל | 21-05-2018 11:38
כל הכבוד לכלה מייגן , שמקדמת התנהלות נשית אמיצה, שעומדת על זכויותיה מול בית מלוכה שמרני ואינה חוששת ליצור תקדימים. מסתבר שגם במסגרת מאד מוגדרת ניתן ליצור תקדימים ולהוביל אג'נדה.
2
מייגן כלה מבוגרת לכן הלכה על קו נקי. דיאנה התחתנה צעירה והתאימה לה שמלה מנופחת
רוחיק | 21-05-2018 18:19
קיט מידלטון באמצע לא צעירה ולא מבוגרת וככה השמלה שלה
3
מזל טוב. מי...
| 21-05-2018 20:29
מזל טוב. מי שיפה תמיד תשאר יפה. השמחה כלכך טהורה בד לבן נשפך כך הכבוד
4
הצהובון הסרוג
הקול השפוי | 22-05-2018 10:37
האתר הופך ונהיה צהובון מיום ליום. יש מספיק דברים מעניינים שקשורים למגזר גם מבלי להתחיל להתעניין האיפור והשמחה שהנסיכה לבשה או לא לבשה.
5
יניב פרסי
אני | 22-05-2018 18:03
מעצב שמלות הכלה יניב פרסי אמר עכשיו בשיחת היום של לוסי אהריש שהוא עיצב למייגן 3 שמלות כלה ???
6
שמלה מהממת.יפה וקלאסית
שרון | 23-05-2018 17:51
כל המוסיף גורע