עיתונאי 'ישראל היום' מונה לדוברו של יאיר לפיד - סרוגים

עיתונאי 'ישראל היום' מונה לדוברו של יאיר לפיד

הכתב המדיני של העיתון 'ישראל היום', שלמה צזנה, מצטרף לצוות של יו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד, וישמש כדוברו. צזנה יחליף את הדר אלוני ששימשה בתפקיד בחמש השנים האחרונות

עיתונאי 'ישראל היום' מונה לדוברו של יאיר לפיד
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

הכתב המדיני של העיתון 'ישראל היום', שלמה צזנה, מצטרף לצוות של יו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד, וישמש כדוברו.

צזנה יחליף את הדר אלוני ששימשה בתפקיד בחמש השנים האחרונות. אלוני החלה את דרכה ביש עתיד בשנת 2013 ושימשה כדוברת המפלגה. בשנת 2014 עברה לתפקיד דוברת יו"ר מפלגת 'יש עתיד' ושר האוצר יאיר לפיד וליוותה אותו תקשורתית בתפקידו בקבינט בצוק איתן, בקמפיין הבחירות ב- 2015 ובשלוש השנים האחרונות את קמפיין המועמדות לראשות הממשלה.

אלוני מסרה לסרוגים כי "אלו היו חמש שנים מרתקות של עשייה בלתי רגילה ופעילות אין סופית למען המדינה לצידו של ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל. אני מודה ללפיד ולמשפחת 'יש עתיד' על ההזדמנות שניתנה לי להוביל וללוות תקשורתית את העשייה הרבה של האנשים המופלאים האלו. עם קבוצה כזו של אנשים אני בטוחה שיש עתיד"

כאמור, את אלוני יחליף בתפקיד שלמה צזנה, הכתב המדיני של 'ישראל היום'. צזנה (47) ששימש במהלך 25 השנים האחרונות כעורך, פרשן וכתב בכיר במגוון כלי תקשורת, מסיים בסוף החודש 11 שנים בתפקידו ב'ישראל היום'. לפני כן היה במעריב במשך 10 שנים. צזנה ידוע גם כחוקר ירושלים, שפרסם שלושה ספרים העוסקים בעיר.

מיש עתיד נמסר לסרוגים "הדר היוותה נדבך משמעותי וחשוב ביותר במפלגת יש עתיד ובבניית מערך התקשורת של המפלגה. אנחנו מאחלים לה בהצלחה בדרכה החדשה ובאתגרים החדשים שתציב לעצמה. למעשה אנחנו בטוחים שכך יהיה. באותה הזדמנות אנחנו מקבלים בברכה את הצטרפותו של שלמה צזנה לצוות התקשורת של יש עתיד ומאמינים שתרומתו תהיה חשובה ומשמעותית. ברוך הבא שלמה"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
דובר חדש ליאיר לפיד
דניאלה | 17-05-2018 16:25
לא יעזור לו, שלפיד ילך לעשות בגרות
יאיר. וה' עימו.
קרית ספרי. | 17-05-2018 17:07
ר
2
יאיר לפיד
הבורר | 17-05-2018 17:03
החשוד מבלפור בדרך לכלא ויאיר יחליף אותו