אחרי 18 שנה: כוכב הכדורגל האיטלקי עוזב את קבוצתו - סרוגים

אחרי 18 שנה: כוכב הכדורגל האיטלקי עוזב את קבוצתו

ג'יאנלואיג'י בופון, שוערה האגדי של יובנטוס, הודיע כי הוא עוזב את הקבוצה בסיום העונה אחרי 18 שנים במועדון. משחקו האחרון במדי יובנטוס יהיה מחרתיים, אך לא ברור האם הוא יפרוש סופית או יעבור לקבוצה אחרת

אחרי 18 שנה: כוכב הכדורגל האיטלקי עוזב את קבוצתו
  עוזב את יובנטוס. ג'יאנלואיג'י בופון (צילום: שאטרסטוק)

סופה של אגדה? ג'יאנלואיג'י בופון, השוער האגדי של קבוצת הכדורגל האיטלקית יובנטוס, הודיע כי הוא יעזוב את הקבוצה בתום העונה. במסיבת עיתונאים שכינס הבוקר (חמישי) אמר כי "אני כבר לא מה שהייתי, והגיע הזמן שלי ללכת".

צפו ברגעים הגדולים של ג'יאנלואיג'י בופון

בופון ישחק את משחקו האחרון במדי "הגברת הזקנה" ביום שבת הקרוב מול ורונה, זאת במסגרת המחזור האחרון לעונה של הליגה האיטלקית. מדובר במשחק חסר חשיבות עבור יובנטוס, שכבר הבטיחה את האליפות בפעם השביעית ברציפות- זאת בנוסף לזכייה בגביע האיטלקי. "אני מסיים את התקופה הנהדרת הזו עם שני תארים חשובים" אמר. "זה סופו של מסע מדהים ויוצא דופן".

בשלב הזה לא ברור האם בופון פורש לחלוטין מעולם הכדורגל- או יעבור לקבוצה אחרת. "עד לפני שבועיים בערך אכן חשבתי לפרוש לגמרי, אבל אז הגיעו כמה הצעות מהסוכן שלי- והתחלתי לחשוב עליהם ברצינות" טען. "אחרי המשחק מול ורונה אקח כמה ימים ואגבש את ההחלטה".

בופון בן ה-40 נחשב לאחד השוערים המפורסמים והאהובים ביותר בכדורגל העולמי. את הקריירה שלו התחיל בקבוצת פארמה, המשחקת כיום בליגת המשנה האיטלקית, ובשנת 2000 הועבר ליובנטוס תמורת סכום של 52 מיליון יורו- הסכום הגבוה ביותר ששולם עבור שוער. בסך הכל השתתף ב-1,050 משחקים, וזכה בתשעה אליפויות וחמישה גביעים. השוער זכה בגביע אופ"א בשנת 1999, אך מעולם לא זכה בליגת האלופות, זאת למרות שהגיע לגמר שלוש פעמים.

השוער האיטלקי רשם גם קריירה ארוכה בנבחרת איטליה, כשרשם 176 הופעות במדים הלאומיים וזכה באליפות העולם בשנת 2006. בנובמבר האחרון הודיע על פרישה מנבחרת איטליה, לאחר שקבוצתו לא הצליחה להעפיל למונדיאל שייערך בחודש הבא.

צפו: בופון מודיע בבכי על פרישתו מנבחרת איטליה
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו