התקשר למשטרה ודיווח: "רצחתי את שתי אחיותי" - סרוגים

התקשר למשטרה ודיווח: "רצחתי את שתי אחיותי"

צעיר התקשר הבוקר למשטרה ודיווח כי רצח את שתי אחיותיו בדירתם ביפו. כוחות המשטרה הוזעקו למקום ומצאו את גופתיהן של הנרצחות כשעליהן סימני דקירה. האח החשוד נעצר, ושני אחים נוספים עוכבו לחקירה

author-image
התקשר למשטרה ודיווח: "רצחתי את שתי אחיותי"
  זירת האירוע ביפו (צילום: מוטי קמחי)

חשד לרצח כפול ביפו: צעיר שהתקשר הבוקר (חמישי) למשטרה דיווח כי הוא רצח את שתי אחיותיו במהלך הלילה בדירתם ברחוב ברוך קרוא. מוקדנית המשטרה החזיקה את הצעיר על הקו עד שכוחות המשטרה הגיעו למקום ומצאו את גופותיהן של שתי האחיות – בנות 19 ו-21 – כשעליהן סימני דקירה.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותם של שתי הנערות. האח החשוד ברצח נעצר, ושני בני משפחה נוספים עוכבו לחקירה על ידי המשטרה. שאר בני המשפחה הנותרים פונו מהדירה.

(צילום: מוטי קמחי)

במשטרת יפו פתחו בחקירת האירוע, במטרה לקבוע את המניע לרצח. על פי ההערכות, האח החשוד רצח את אחיותיו בדקירות סכין בזמן שהן ישנו במיטותיהן. "מדובר בזירה יחסית קטנה עם מספר רב של נפשות שמתגוררים בדירה הזאת" אמר מפקד תחנת יפו, סגן ניצב יאיר וייצנברג. "יש כוחות מקצועיים שפועלים בזירה על מנת לאסוף ראיות".

שכניהם של המשפחה סיפרו כי המצב בדירה שבו התרחש הרצח היה קשה במיוחד. לדבריהם כ-13 בני משפחה, אשר כללו הורים, ילדים ונכדים, התגוררו יחד בדירה שכללה בסך הכל 4 חדרים. במשטרה מעריכים כי המצוקה הכלכלית הקשה והצפיפות הגדולה בדירה גרמו למריבות וחיכוכים, שהובילו בסופו של דבר לרצח הכפול של שתי הנערות.

שוטרי משטרת יפו בזירת האירוע (צילום: מוטי קמחי)

מעדויות השכנים עולה כי פעמים רבות נשמעו צעקות העולות מהדירה- כולל בלילה שבו הרצח הכפול התרחש. "אי אפשר ש-13 אנשים יגורו במקום כזה. זה בלתי נסבל, לא אנושי בכלל" אמרה אחת השכנות בראיון ל-Ynet. "ביקשנו שיטפלו בעניין הזה אבל שום דבר לא קרה. הם כל הזמן רבו, וכל יום הייתה פה משטרה. אפשר היה למנוע את הרצח. האיש שהרג לא היה צריך לחיות פה".

האירוע הנוכחי הוא המקרה השני השבוע שבו עולה חשד לרצח. אמש שתי נשים נמצאו בדירה ברחוב רבי עקיבא בטבריה כשהן דקורות ופצועות במצב אנוש. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה, ביצעו בדיקות רפואיות ונאלצו לקבוע את מותן של השתיים, כאשר ככל הנראה מדובר באם ובתה. במשטרה חושדים כי מדובר ברצח והתאבדות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו