בתגובה לירי החריג לשדרות; צה"ל תקף בעזה - סרוגים

בתגובה לירי החריג לשדרות; צה"ל תקף בעזה

שבע מטרות טרור של ארגון חמאס הותקפו הלילה בצפון רצועת עזה על ידי מטוסי קרב של צה"ל. בתגובה לצרור היריות לעבר העיר שדרות אתמול ומספר אירועי ירי לעבר חיילי צה"ל במהלך היום

author-image
בתגובה לירי החריג לשדרות; צה"ל תקף בעזה

צה"ל תקף הלילה (חמישי) באמצעות מטוסי קרב מטרות טרור של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה, בתגובה לצרור היריות לעבר העיר שדרות ומספר אירועי ירי לעבר חיילי צה"ל במהלך היום.

במתחם צבאי נתקפו ארבעה יעדים שונים, בהם מבנים ותשתיות טרור. כמו כן, במתקן לייצור אמצעי לחימה נתקפו שלושה יעדים נוספים.

בצה"ל אומרים כי ארגון הטרור חמאס הוא האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה וממנה והוא שיישא בהשלכות לפעולות הטרור המתבצעות מעזה כנגד אזרחי ישראל וריבונותה. צה"ל נחוש להמשיך ולממש את משימותיו ולהבטיח בטחון ותחושת בטחון לתושבי ישראל.

בשעות הערב אתמול, נורו מעזה מספר קליעים כבדים לשדרות, כתוצאה מכך נפגעו 5 בתים לפחות בעיר, אחד מהם של ראש העיר לשעבר אלי מויאל, שלמרבה המזל לא פגעו בתושבים ששהו ברחוב.

מעיריית שדרות נמסר: "לפני זמן קצר בוצע ירי לעבר כלי טייס של צה"ל. קליעים פגעו במספר בתים בשדרות. אין נפגעים, נגרם נזק קל לבתים. עובדי העירייה נמצאים במקום ונותנים מענה ראשוני למקום יחד עם כוחות הביטחון וההצלה."

מצה"ל נמסר: "בהמשך לדיווחים אודות פגיעת קליע בבית בשדרות – בוצע ירי מקלע כבד על-ידי פעילי טרור משטח רצועת עזה. צה״ל רואה את האירוע בחומרה ואת ארגון הטרור חמאס אחראי לכל המתרחש בשטח הרצועה וממנה."

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו