ליברמן מבהיר: "הנהגת חמאס זו חבורת קניבלים" - סרוגים

ליברמן מבהיר: "הנהגת חמאס זו חבורת קניבלים"

בתום 48 שעות של התפרעויות אלימות בגבול עזה וביו"ש, מבהיר שר הבטחון ליברמן, כי "הנהגת חמאס זו חבורת קניבלים". על השקט היחסי: "הם חטפו מכה קשה ונכנסו למלונה"

author-image
ליברמן מבהיר: "הנהגת חמאס זו חבורת קניבלים"
  ליברמן באוגדת עזה (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

בתום 48 שעות של התפרעויות אלימות בגבול עזה וביהודה ושמרון, מבהיר שר הבטחון ליברמן בתדרוך עיתונאים, כי  "הנהגת חמאס זו חבורת קניבלים". על השקט היחסי: "הם חטפו מכה קשה ונכנסו חזרה למלונה".

(צילום: שחר לוי, משרד הביטחון)

בתום הערכת מצב עם הרמטכ"ל, אלוף פיקוד הדרום ומפקד אוגדת עזה, התייחס ליברמן לרצון של חמאס להגיע להודנה, לאחר רגיעה ביממה האחרונה, והדגיש קודם כל, כי "הנהגת חמאס זו חבורת קניבלים שמתייחסת גם לילדים שלהם כחימוש. יש להם חימוש רקטי, יש חימוש אישי, ויש חימוש מסוג אחר- הילדים או הנשים", אמר תוקף.

הוא הסביר, "כל מה שהם מדברים זה לקבל את החופש לבנות את היכולות הצבאיות, להבריח את הנשק בלי שום נכונות להכיר במדינת ישראל, לקבל תנאי קוורטט. הם לא מוכנים לוותר על זכות שיבה. המטרה שלהם זה הסרת המצור אבל לא כדי לבנות כלכלה או לדבר על דו- קיום, הם צריכים את הסרת המצור על מנת שיוכלו להבריח נשק, להמשיך בבניין הכוח ולבנות פה עוד מודל של חיזבאללה פלוס."

החמאס חטף מכה

על השקט אתמול גבול עזה, בו ירד מספר המפגינים הפלסטינים  מ- 40,000 ל- 4,000, הסביר ליברמן: "הם חטפו מכה, ושלא יהיו פה אשליות, הם לא ויתרו על כל הפרות הסדר ועל אותן תהלוכות טרור".

בהמשך העריך כי עד סוף חודש יוני עוד נראה ניסיונות פגיעה בישראל ובגדר. "אבל קודם כל חטפו מכה רצינית, משמעותית וזה מה שגרם להם קודם כל, כרגע, קצת להיכנס חזרה למלונה", ציין שר הביטחון.

ליד הגדר ראינו חגיגת טרור ובתקשורת ראינו חגיגת צביעות

ליברמן נשאל מה דעתו על כל אלה שטוענים שצה"ל נהג באלימות, והבהיר: "צה"ל פעל לפי נורמות מוסריות כפי שלא ראינו באף מקום בעולם. אותם חברי כנסת כולל ישראלים ואישים באירופה מעולם לא שמעתי אותם מגנים את אסד על 600,000 הרוגים.

כל יום במזרח התיכון נרצחים יותר מ-100 איש. כשאני מסתכל על כל הזירות; לוב, תימן, עיראק, לבנון, סוריה לא שמעת ציוץ אחד מצד אותם חברי כנסת ואותם אישים או מאותם כלי תקשורת. לכן מדובר פה בחגיגת צביעות. פה ליד הגדר אנחנו לצערי ראינו חגיגת טרור ובחלק מהתקשורת ראינו חגיגת צביעות."

התפרעויות בגבול עזה ביום שני האחרון

ליברמן סיפר כי נפגש עם המח"ט, עם המג"ד, עם המ"פ, להם בא בעיקר להגיד תודה "על העבודה המדהימה שהם עושים פה, למעשה כבר מחג הפסח".

עוד הדגיש: "הם פעלו כפי שמצופה מהם, גם ברמה המקצועית וגם במישור הנורמטיבי, ולכן לכולם מהחייל האחרון ועד מפקד האוגדה, עוד פעם מגיעה תודה גדולה מכולנו. זה שהחקלאים מעבדים פה את השדה גם היום עד המילימטר האחרון, ושאנשים מתנהלים פה בשגרה כאילו על הגדר לא קורה כלום, ועברנו את פסח ואת יום העצמאות וחגים ללא הפרעה, זה הודות למאמץ שפה השקיעו חיילים ומפקדים."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו