יום לאחר הפתיחה: שגריר ארה"ב מודה לטראמפ - סרוגים

יום לאחר הפתיחה: שגריר ארה"ב מודה לטראמפ

שגריר ארה"ב בישראל, דייוויד פרידמן, החל הבוקר את יומו הראשון בתפקיד בבניין השגרירות החדש של ארה"ב בירושלים, והודה לנשיא טראמפ על פועלו: "אני מכובד להוציא לפועל את חזונו"

יום לאחר הפתיחה: שגריר ארה"ב מודה לטראמפ
  היום הראשון בירושלים. שגריר ארה"ב בישראל דייויד פרידמן (צילום: יונתן סינדל\פלאש 90)

התרגשות בירושלים: שגריר ארה"ב בישראל, דייוויד פרידמן, החל הבוקר (שלישי) את יומו הראשון בתפקיד בשגרירות ארה"ב החדשה בירושלים, לאחר השלמת המעבר מתל אביב בטקס הפתיחה אמש.

יום לאחר סיום חגיגות המעבר, השגריר הביע התרגשות גדולה, והודה לנשיא טראמפ על פועלו למעבר לעיר הבירה. "שגרירות ארה"ב בירושלים פתוחה עכשיו. תודה לאל. אני מרגיש מכובד שזכיתי להוציא לפועל את חזונו של נשיאנו הנהדר" כתב פרידמן בטוויטר לצד תמונה של השלט החדש הממוקם בכניסה. "כמו עשרת הדיברות, המילים בשלט השגרירות חקוקות באבן!".

כזכור, אמש התקיים טקס הפתיחה של שגרירות ארה"ב בירושלים, בנוכחותם של בכירים רבים מממשל האמריקני. נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לא הגיע לטקס, ובמקום שלח ברכה מצולמת שהוקרנה. "זו הייתה דרך ארוכה להגיע לכאן" טען. "לישראל יש את הזכות לקבוע את בירתה בעצמה- אך בשנים רבות לא הכרנו במציאות הברורה שירושלים היא בירת ישראל. היום אנחנו מכירים זאת, ופותחים את השגרירות שלנו בעיר הקודש בירושלים, ואנחנו עושים את זה באיחור של שנים רבות. אנחנו מאחלים לשגריר הצלחה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
פתחית השגרירות בירושלים בדיוק 70 שנה
יפה יוסף | 15-05-2018 16:42
להקמת מדינת ישראל. סימן טוב מאוד לישראל. תודה לאל.
2
BIG DAY FOR AMERICA
יהודי פשוט | 15-05-2018 17:02
לא להתבלבל. זו זכות הקיום של האומה הנל. עוד יתפארו בניהם ובני בניהם ביום הזה עוד הרבה שנים