צפו: מחבלים מציתים את מעבר כרם שלום - סרוגים

צפו: מחבלים מציתים את מעבר כרם שלום

52 מחבלים עזתים נהרגו ועוד כ- 1200 נפצעו בהפרות סדר על גדר הגבול ברצועת עזה. במהלך ההתפרעויות הציתו המחבלים את מעבר כרם שלום. צפו בתיעוד

author-image

(צילום: דובר צה"ל)

52 פורעים עזתים נהרגו היום (שני) וכ- 1200 נפצעו במהלך הפרות סדר על גדר הגבול ברצועת עזה. בתיעוד נוסף שמפרסם הערב דובר צה"ל נראים מחבלים כשהם מבעירים את מעבר כרם שלום על ידי בקבוקי תבערה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, צפוי לקיים הערב התייעצות ביטחונית עם שר הביטחון אביגדור ליברמן וראש השב"כ נדב ארגמן.מיד לאחר טקס חנוכת השגרירות האמריקאית בירושלים, אמר נתניהו כי "לכל מדינה החובה להגן על גבולותיה. ארגון הטרור חמאס מצהיר שבכוונתו להשמיד את ישראל ושולח אלפים לפרוץ את גדר הגבול כדי לממש מטרה זו. נמשיך לפעול בנחישות כדי להגן על ריבונותנו ואזרחינו".

במקביל, ראשי ארגון הטרור קוראים לפתוח באינתיפאדה. סגן מנהיג הארגון בעזה, חליל אל-חיה, אמר כי "התגובה הטבעית להריגתם של אנשים שהפגינו בדרכי שלום צריכה להיות באינתיפאדה ערבית ואיסלאמית. התגובה הפלסטינית חייבת להיות ברורה בעזה ובגדה. אין מנוס מהצתת האש בעזה ובגדה בתגובה למה שאירע. חמאס עוקב אחר הצעדות ועומד כמגן עבורן".

מוקדם יותר התקיימו הפרות סדר ואירועים אלימים ב- 13 מוקדים על הגדר. כ- 40,000 פורעים עזתים נטלו חלק באלימות ואילצו את חיילי צה"ל להשיב אש.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
עזה
מערבי יעקב | 15-05-2018 13:48
להחריף