האליפות בסכנה? עתירה להתאחדות נגד הפועל ב"ש - סרוגים

האליפות בסכנה? עתירה להתאחדות נגד הפועל ב"ש

מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, צפויות לעתור להתאחדות לכדורגל בבקשה לחקור את פרשת החומרים האסורים בהפועל באר שבע, במסגרתה הושעה בלם הקבוצה, שיר צדק, לשמונה חודשים

האליפות בסכנה? עתירה להתאחדות נגד הפועל ב"ש
  (צילום: רועי אלימה/ פלאש90)

פחות מיממה אחרי זכייתה באליפות שלישית ברציפות וחמישית בתולדותיה, גורמים בכירים בבית"ר ירושלים ובמכבי תל- אביב, צפויים לעתור להתאחדות לכדורגל בדרישה לפתוח בחקירה על פרשת החומרים האסורים בהפועל באר שבע- במסגרתה הושעה בלם הקבוצה שיר צדק לשמונה חודשים-, וזאת בעקבות דברים שאמר שחקנה לשעבר, וובה בראון, שהושאל למ. ס אשדוד.

בראיון שהעניק בשבוע שעבר לערוץ הספורט, התייחס בראון לפרשת שיר צדק ואמר: "כל שחקן יכול היה ליפול בזה, כי עוד כמה השתמשו במוצר הזה. נתנו לנו לשתות משהו ואף אחד לא ידע מה זה, גם אני הייתי יכול ליפול בזה. לרוע מזלו של שיר הוא זה שנפל בבדיקה".

משחק האליפות של הפועל באר שבע

https://www.youtube.com/watch?v=Es0xuMdMw0Q

בתגובה לדברים, גורמים בבית"ר אמרו לאתר ynet, כי "עכשיו מתברר לכולנו שמדובר בתופעה ומגמה שלמה, לא נשתוק, זו אליפות לא חוקית, נפנה להתאחדות לכדורגל". על פי הדיווח, במכבי ת"א גם בוחנים אפשרות להצטרף לפניה של בית"ר להתאחדות, ומאחורי הקלעים ישנם דיונים בין הבכירים בעניין.

בהתאחדות לכדורגל הגיבו ואמרו כי במידה ותגיע פניה רשמית של אחד המועדונים, לא יהיה מנוס מלפתוח בחקירה רשמית בעניין: "ברגע שאחד המועדונים יפנה אלינו – נפתח בחקירה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
משחק מלוכלך
יגאל | 13-05-2018 19:40
אי אפזר לנצח את באר שבע במגרש אז מנסים משחק מלוכלך
2
פשוט בושה
אדום | 14-05-2018 9:02
ביתר ומכבי ולהתאחדות המקרה קרה באוגוסט שיר צדק הורחק ומאותו הרגע באר שבע הפסיקה את השיתוף פעולה עם החברה שסיפקה ולא רכשו מהם וכול מהלך העונה בבאר שבע לא נתנו תוספים בגלל המקרה עונה שלמה לא לוקחו תוספים בגלל מקרה ועל פי החוק נתפס שחקן אחד אז לא יעזור באר שבע לקחה אליפות בצדק ואם אכן הקבוצות פונות אז לאלונה תדרשי חקירה לכול הקבוצות כי בטוח שיש סרחון גם במכבי וגם בביתר ועוד קבוצות