צה"ל חושף: אלה היעדים האסטרטגיים שהותקפו בסוריה - סרוגים

צה"ל חושף: אלה היעדים האסטרטגיים שהותקפו בסוריה

כיממה וחצי לאחר התקיפה הגדולה ביותר בעשרות השנים האחרונות, צה"ל חושף את זהות היעדים שהותקפו בסוריה: "לא ניתן לאיראן להתבסס צבאית בסוריה"

author-image
צה"ל חושף: אלה היעדים האסטרטגיים שהותקפו בסוריה

יממה וחצי לאחר תקיפת חיל האוויר הישראלי בסוריה– הגדולה ביותר בעשרות השנים האחרונות- הבוקר (שישי) צה"ל חושף את זהות היעדים שהותקפו. עוד חושף צה"ל כי מבצע התקיפה כונה מבצע 'בית הקלפים.

בתצלומי האוויר שחשף צה"ל ניתן לראות את בסיסי המודיעין האיראניים בתל-קליב, תל-ע'רבה, תל-מקדד ותל נבי יושע.

כמו כן, תקף צה"ל אתר של כח 'קודס' בסוריה, אתר שהוקם באל-כיסוואה הסמוך לדמשק, שם הושמדו מבנים ורכבי שטח ששימשו את האיראנים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אמש- לאחר ישיבת הקבינט המדיני בטחוני- "בזכות היערכות נכונה של כוחותינו, גם בהתקפה וגם בהגנה, הפעולה האיראנית נכשלה. אף רקטה לא נחתה בשטח ישראל".

לדברי נתניהו, "אנחנו נמצאים במערכה ממושכת, והמדיניות שלנו ברורה: לא ניתן לאיראן להתבסס צבאית בסוריה. אתמול העברתי מסר ברור למשטר אסד: הפעולה שלנו מכוונת נגד מטרות איראניות בסוריה. אבל אם הצבא הסורי יפעל נגדנו, אנחנו נפעל נגדו. זה בדיוק מה שקרה אתמול, סוללות של הצבא הסורי ירו טילי קרקע-אוויר נגדנו, ולכן פגענו בהן".

ראש הממשלה הוסיף: "הקהילה הבינלאומית צריכה למנוע את ההתבססות של 'כוח קודס' האיראני בסוריה. אנחנו צריכים להתאחד כדי לכרות את זרועות הרשע המתפשטות שלו שם ובכל מקום. אני חוזר ואומר: מי שיפגע בנו – אנו נפגע בו שבעתיים, ומי שנערך לפגוע בנו – נפעל לפגוע בו קודם לכן. כך עשינו וכך נמשיך לעשות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו