אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

"אינני סרבן גט". ירון אטיאס מציג: הצד השני של המטבע

לאחר שבית הדין פרסם את שמו ותמונתו והציג אותו כסרבן גט שיש לגנות, ירון אטיאס מפרסם כעת את הצד השני של המטבע ומספר את גרסתו: "אינני סרבן גט"

"אינני סרבן גט". ירון אטיאס מציג: הצד השני של המטבע
  (צילום: מתוך הפייסבוק של מזל אטיאס)

לאחר שבית הדין פרסם את שמו ותמונתו והציג אותו כסרבן גט שיש לנדות, ירון אטיאס מפרסם כעת את הצד השני של המטבע ומספר את גרסתו.

בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, תיאר אטיאס את הסיפור מנקודת מבט שלו.

הפוסט המלא:

מה אדם מוכן לעשות למען ילדיו? לתת להם את כל העולם. ואני, מוכן אפילו לוותר על החופש שלי למענם.

אל תטעו, אינני סרבן גט.

למעשה הסכמתי גם אתמול לתת גט לאשתי מזל אטיאס, אלא שהיא מבקשת להמשיך ולשלוט בי גם לאחר הגירושין בעקשנותה לשלול ממני את זכות האבהות על ילדיי.

מזה קרוב לשנתיים שאשתי בחרה להרוס את חיי, ולהרחיק אותי מילדיי. חיי הפכו לגיהינום, כיוון שאיננה מסוגלת להבין שהחופש שלה, לא כולל הרחקה של אביהם מחייהם.

בשיתוף פעולה מחריד ומפלה של רשויות הרווחה והחוק היא הגישה נגדי תלונות שווא (23 תלונות, שנסגרו כולן, פרט לאחת שתיסגר בהקדם), הרחיקה אותי מהישוב בו התגוררנו, ומהזכות לגדל את ילדינו, לחנכם ולהיות שותף בעולמם.

במשך שנים הייתי עקר הבית וההורה המרכזי בחיי הילדים שלנו, תוך עיכוב התקדמותי המקצועית לטובת הקריירה שלה. הייתי ההורה הכי מסור לילדים שלי, הם עבורי כל העולם כולו. אולם הרשויות קבעו שטובת הילדים להתגורר עם אמם, אפילו אם הילדים מבקשים אחרת – כי היא אשה ואני גבר.

עשיתי כל שניתן לדמיין בשנתיים האחרונות בכדי להביא את אשתי להסכמה ולפשרה. חברים ומתווכים הגישו מטעמי אינספור בקשות ופעולות פשרה בכדי להביא את הקשר בינינו למצב תקין המאפשר הורות משותפת לטובת הילדים.

אבל אישתי מסרבת לכל הצעת פשרה או תיאום הורי עבור ילדינו, היא רוצה להרחיק אותי מחייה, אבל גם מחייהם.

חיי לא שווים דבר ללא הילדים שלי במרכזם.

כפי שהצהרתי בדיון האחרון, אינני חפץ בגירושין, אבל אני מוכן בצער בכל רגע להשלים את הליך הגירושין ולתת לה את כל מבוקשה, לרבות גט כשר, לו רק תאפשר לי את הזכות הבסיסית ביותר לכל אדם והורה – הסכמה לביטול הרחקתי ומשמורת והורות משותפת על ילדינו.

אשתי ובית הדין דחו את הצעתי ההוגנת והאנושית, לא הקשיבו לתחינה שלי, וקבעו שחיי אבות בישראל יכולים להיות הפקר וטובת הילדים איננה שיקול חשוב.

אני מודה לכל אלו שנותנים ביממה האחרונה חיבוק לאישתי.

תנו לה חיבוק גדול, מכל הלב, אולי כך גם ליבה קצת יתרחב, ונצליח ביחד להקים עולם טוב יותר עבור ילדינו.

אבות יקרים, תנו חיבוק לילדכם ותשירו להם בכוונה שלמה:

ואבא כאן תמיד לחבק ולשמור אותך,עד סוף העולם אנ׳לא עוזב אותך.

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
71 תגובות - 42 דיונים מיין לפי
1
דברים שקורים...
מציאותי | 11-05-2018 0:05
לא מופרך לצערי
סרבן גט לגמרי
ניסים | 13-05-2018 11:19
כך קבע הרכב בית הדין והשאר קישקושים תן גט ואחר כך תנהל מלחמות עולם כרגע אתה סרבן גט . אתה שומע סרבן גט
2
מה זה צריך להיות?
מאיר | 11-05-2018 0:12
כאילו בית הדין הוא צד אחד של המטבע ועכשיו מגיע הצד השני בפינה לשיפוטכם, יעני כדי להיות הוגנים אתו. זה לא עובד ככה. האישה היא צד אחד, האיש צד השני, ובית הדין הוא המכריע על פי מיטב ניסיונו ושיפוטו האובייקטיבי. בשביל מה מפרסמים פה את גרסתו?
כל הכבוד שמפרסמים את גרסתו
גרוש | 11-05-2018 9:05
אם החליטו שגבר שמתגרש הוא האדם היחיד שמותר לעשות דין מחוץ לכותלי בית משפט דרך שיימינג אז ברור שמגיע לו לבגיב. כל הכבוד לאתר שפרסם את זה. מניסיוני מה שהאב מספר יכול להיות מאוד : שהרשויות נותנות יד וכתף לאישה בצורה אוטומטית . שהרשויות אתום לשמוע שהרשויות מפחדות מארגוני נשים אני לא יודע מה היה במקרה שלו לפחות נתנו לו להגיב
כי בית הדין החליט לפרסם.
אלי | 11-05-2018 8:23
משעה שבית הדין החליט לפנות לציבור, הוא צריך לנמק את שיקול דעתו. סתם אדם לא מחוייב לקיים הוראת בית דין שיהיה בעולם, אחרת היה מוטל עלינו לקבל את כל המתגיירים בבתי הדין של הרב קרליץ שליטא. וכל כיוצא בזה.
3
חוצפה שמפרסמים דבריו!!
יוסי | 11-05-2018 0:28
אם ביד פסק להפעיל לחץ שיתן גט. אז בוודאי כל הטענות שלו הם זעקת הקוזק הנגזל. זו חוצפה כאילו יש משמעות לצד שני של המטבע. יתכן שיש ויתכן שאין. אך אין לכך משמעות כעת. ביד החליט שאין לכך משקל כעת. למה אתם שותפים למעשה הנבלה שלו??? למה אתם נותנים מקום להרהור ולהחליש את שקול הדעת של ביד???
השאלה אם התעללת באישתך כמוהו?
השאלה אם התעללת באישתך כמוהו? | 11-05-2018 12:17
השאלה אם התעללת באישתך כמוהו?
למה חוצפה?
אורי | 11-05-2018 9:04
אני מזדהה עם כל מילה שלו! עברתי את כל מה שהוא מתאר. הרשויות לא מכירות בזכויות האבות והנשים שמנצלות הן החצופות!
4
מדוע האתר פועל בניגוד לפס"ד??
מוטי | 11-05-2018 0:35
עפ הפסד- אין שום מקום לתת לבחור במה להשמיע את דעתו... יש לפעול על מנת שישחרר את אשתו בהקדם ממאסרה ולא לפתוח כאן שולחן דיונים...
איפה ראית בפס"ד שאסור לתת לו להגיב?
נתנאל | 11-05-2018 9:40
במקרה עברתי על כל הפסד ולא נתקלתי באיסור פרסום תגובתו.
5
מזכיר לי מה שקרה אצלי, אין מה לעשות היום צריך לברך שלא עשני גבר
שי | 11-05-2018 0:36
האפליה זועקת לשמים
חחחח כל הנשים מושלמות? אתה תהיה בעל מסכן!
... | 21-06-2018 13:44
23'12
ואיך הגעת למצב הזה שאשתך לא רוצה להיות נשואה אליך?
גג | 13-05-2018 12:41
איש גרוש הוא לא כל כך תמים
6
כעת מתבקש לשמוע את הצד של בית הדין.
אלי | 11-05-2018 0:45
כי נראה שהוא צודק. ולצערנו, קרנם של בתי הדין בשפל האימון.
7
זו סרבנות גט
יהודי | 11-05-2018 0:59
מניעת גט כאשר החלטת בית הדין לעניין אחר (משמורת במקרה זה) איננה מקובלת עליך, זוהי סרבנות גט בהגדרה. צריך לזכור שבית הדין קבע שאין מקום לתת לו הסדרי ראיה כעת... בכל מקרה, תפקידנו איננו לדון אותו או את אשתו, אלא לקיים את הוראות בית הדין, בבחינת ועשית ככל אשר יורוך.
ב"ה
יוסי | 30-05-2018 20:08
שבית דין קרעו ממך את הילדים אישה שלא מבינה שגם האב צריך להיות מעורב כמוך בגידול הילדים מגיעה לה שיקחו לה את הילדים היא אמא לא טובה ואם את לא מסכימה להורות משותפת אז תני לאב את הילדים. למה לך מגיעה?
משמורת משותפת היא קורעת ילדים!!!!
עוול!! | 11-05-2018 10:00
אם באמת היה רוצה בטובתם, לא היה דורש את זה. בהנחה שהוא אוהב אותם וקשור אליהם וכן הלאה וזה לא טריק. אב שדורש משמורת משותפת - רואה את טובת עצמו. הוא משתמש בבריאות הנפש של הילד כדי לעשות לעצמו נעים וטוב. אני - כאמא!!! - שרשויות הרווחה עשו יד אחת עם האבא להוציא את הילדים ממני בלי עילה ועם מסכת שקרים מתסכלים - לי מותר לדבר.
8
חזק ואמץ
יש | 11-05-2018 2:03
העמותה של בתיה כהנה היא כלכלית , למען פרנסתה של בתיה כהנה וכל חברותיה. אלו עוד דין שעושות כסף על גב אבות מסכנים שיורדים להיות עבדים עבריים של תשלום כתובה, מזנות ואובדן הרכוש. העוד הללו, כביכול למען הנשים, לא רק שעושות מילדהן יתומים מוציאות גם מהדין העברי וגם מהאזרחי . זה שוד שלא קיים בשום מקום אחר בעולם
9
מוזר, הם יש צו הרחקה מהילדים יש לכך סיבה , לא?
שיר | 11-05-2018 6:23
??
אינני סרבן גט
חנה גרוס | 11-05-2018 8:43
אני מכירה זוג שהאשה טפלה על בעלה האשמות שקריות לחלוטין ושללה ממנו את הזכות לראות את ילדיו. מאבקים רבים הילדים רוצים גם את אבא שלהם ואין קשב. הגבר נתן גט והאשה לא מרשה לו לראות את ילדיו. לכן נראה לי על פניו שאפשר לנסות ולגלות סימפטיה לגבר האומלל הזה. קיים אי צדק גדול בנושא זה.!!!!
10
איך עורך האתר פועל נגד בית דין?
חיים | 11-05-2018 7:41
לא מעניינת הרכילות בין הבעל לאשתו. בית הדין שמע את שני הצדדים והכריע.
ברגע שבית הדין שלח את המשפט לציבור זכות הציבור להכריע בעצמו
נו טוף | 11-05-2018 10:56
לציבור יד שכל והוא לא עובד של בית הדין ,הציבור קבל את הסמכות לשפוט
11
הציבור חייב לקבל הסברים.
אבי | 11-05-2018 8:19
אלמלא בית הדין היה פונה לבקש את עזרת הציבור, היה מוטל על מי שקיבל עליו את בית הדין לסמוך על שיקול דעתו ולפעול לפי הנחיותיו. אך לא ניתן לבקש את עזרת הציבור הכללי - אלו שכלל לא קיבלו עליהם את בית הדין - בלי לספק להם הסברים, מדוע לדעת הבית דין הצד של האישה צודק.
בעצם אתה אומר שכוחו של הציבור גדול מכוחו של בית דין?
אשר | 11-05-2018 10:45
או כוונתך שמפאת שבית הדין כבר הודה -בעצם פנייתו לציבור- שכוחו של הציבור גדול מכוחו, הרי זה כהודאה בערכאה עליונה. וממילא על בית הדין לנמק את בקשתו? בכל מקרה יש כאן זווית ראיה מקורית. אשמח לקבל מקורות העוסקים בנושא.
12
כל הכבוד לך כל הכבוד לאתר שמביא את עמדתך.
חיים נחשון | 11-05-2018 8:26
המאפיה הפמינאצית השצלטה על מערכות הרווחה והמשפט לענייני משפחה. יש לעקור את הרשע הזה ממדינת ישראל ולאפשר למאות אלפי אבות אומללים לראות את ילדיהם.
אשה רעה מוציאה את האדם מן העולם
גבר | 11-05-2018 9:45
.
עצוב
אזרח | 11-05-2018 9:22
נכון מאוד
13
מציאות מטרידה
מבשרת | 11-05-2018 8:54
לו 10% מי מה שנכתב פה אמת אנו חיים במציאות מטרידה. אמא המעודדת ניכור,הורי חייבת לשבת בכלא ולא להסתיר את ילדיה מאביהם.,וזאת בחסות המערכות הציבוריות והמשפטיות. בושה וחרפה כך מתנהלת מדינת עולם שלישי
14
מקור הבעיה
שלמה לוי | 11-05-2018 9:07
יקירי . תחזקנה ידיך איש של צורה ... טוב הלב שהוביל אותך להחלפת התפקידים כגון בישול ניקיון... עקר הבית אמרת... זה בונה אצל האשה הרס נשי .. וקריירה וכו... חזל לא טועים... ה׳ עמך גיבור החיל מקווה שתגיעו לעמק השווה בקרוב ויבוא לציון גואל
חבר'ה... לא להסחף. כבדהו וחשדהו
א | 11-05-2018 10:02
ח
15
אפליה לטובת גברים מתעללים
קוראת בקפה. | 11-05-2018 9:14
אם קיהל צו הרחקה מילדיו יש סיבה מספיק להתייפיפות.
הכל מפלה לרעת הגברים היום, מושלמים ככל שיהיו
...... | 21-06-2018 13:45
מכיר עשרות גברים, רווקים ונשואים, שספגו תלונות שווא ושום דבר לא קרה למתלוננות גם אחרי שהוכרע בבית משפט שהן משקרות.
עברתי את אותו הדבר!! ונתתי גט. נקודה. גבר אפילו שאתה צודק מי אתה שלא תתן לה גט? משטרה?
מיכאלי הכהן | 12-05-2018 20:51
קפיש?
16
חוצפנית
אזרחית | 11-05-2018 9:19
היא נקמנית על חשבון הילדים עצוב מאוד תמשיך להילחם
באמת? ואולי הוא סתם מניפולטור שקרן?
באמת? | 11-05-2018 10:03
מדהים איך פוסט מנוסח היטב מתקבל כאמת מסיני בלי שאף אחד בדק.
17
נראה לי כמו מדינת אייטולות לפחות בכל מה שמדובר במוסד הנישואין. הגיע הזמן להפרדת הדת מהמדינה
חילוני | 11-05-2018 9:36
איך מאות אלפי חילונים לא מתקוממים נגד המערכת הדתית ההזויה הזו?
סרבנות גט וממזרות
שי | 13-09-2018 12:59
רק כאשר העגונות החילוניות יתחילו ללדת הרבה ממזרים-אז תיפתרנה שתי הבעיות!
אויש.. מה הקשר? *גלגול עיניים*
פלונית | 18-05-2018 18:03
זה קשור תנועות פמיניסטיות ולא לדת. עורכות דין שהשנאה והחשיבה המעוותת שלהן מסמאת אותן עד חוסר יכולת לחשוב בהיגיון. די, פשוט די להסתכל על היהדות בצורה מרובעת כל כך!! מרחמת עליך. יהודי שכנראה לא גידלו אותו עם הרבה זיקה לדת שלו ומנעו ממנו טעם אמיתי של יהדות.
18
סרבן גט
שלמה | 11-05-2018 9:49
ירון אטיאס אתה סרבן גט שפל ואכזר. הסדרי הראיה לילדים נקבעים בבתי המשפט ובבתי הדין לאחר קבלת חוות דעת הגורמים המקצועיים בתחום שהם בהשכלתם עובדים,סוציאלים. מי שחושב שיש טעות בפסהד יכול לערער ואם כל השופטים הדיינים והעובדים הסוציאלים בכל הערכאות קבעו את הסדרי הראיה אז הסרבנות שלך היא סחיטה שפלה ואכזרית תוך שאתה מנסה לעטוף את זה בצדקנות צינית שפלה ואכזרית
דבריך ראויים לתמימים שבחבורה.
אבי | 11-05-2018 10:16
כאילו איננו יודעים את המציאות המרה. אינני מכיר את הסיפור הנוכחי, אך אני מכיר כמה מקרים עצובים אחרים. עצה קטנה, לא כדאי להתלהם בלי להכיר את הסיפור מקרוב.
19
סרבן גט הוא מי שבית הדין נותן עליו חיוב גט והוא מסרב לתתו. הסיבה לא רלבנטית
רחלי | 11-05-2018 9:55
יתכן שנעשו לו עוולות הוא חש שהגט הוא הקלף האחרון שנשאר לו אולי אך הוא עדיין סרבן גט לפי ההלכה.
כדאי גם לראות את החוברת "פולמוס גיטי הכזב"
יאיר | 11-05-2018 13:02
שיצא לאור לאחרונה
גיטים פסולים
ליאור | 11-05-2018 10:39
אם היית מודע למציאות הקיימת היום בבית דין הייתי מתפלא לשמוע שיש בעיה קשה של אשת איש וספק ממזרים באלפי אם לא מאות אלפי מקרים. גיטים רבים לא כשרים לפי ההלכה. הנושא צובר תהודה ציבורית בתקופה האחרונה. עד מעט זה יתפוצץ. בגדול ... כאשר בית דין כופה גבר לגרש את אישתו אז היא עדיין אשת איש. וזה מה קורה במקרים רבים מעביר לך מה שנחשפתי אליו. מניסיון אישי אני אומר לך שהיום כדאי לאישה לפנות לבית דין. ואידך זיל גמור.
20
אני לא מאמין לו
אריה | 11-05-2018 9:58
אם הוא היה כל-כך טהור וצדיק בית דין, המשטרה ורשויות הרווחה לא היו מרחיקים אותו היישוב שלו ומילדיו ומחייבים אותו לתת גט.
תמים תהיה עם ה' אלוקיך.
איש | 11-05-2018 10:19
לא עם בני אדם. לצערנו, בנא מונעים מכוחות נוספים מלבד האמת הצרופה.
21
ירון היקר
נריה | 11-05-2018 10:01
מקווה שתצליח ברצונך העז להיות שותף בגידול ילדיך. כל נושא תלונות השווא מזעזע אותי מחדש. אני יודע שבעצת עורכי דין מסויימים נשים נוהגות כך. וכפי שקראתי בדבריה של אם ילדך היא משתמשת במילה אלימות (כולא אותה באלימות) וזה מרתיח כי ברור לי שלא הייתה אלימות והיא גם לא אומרת שהייתה...אבל קיבלה הנחיות להשתמש במילה אלימות. שיהיה לך הצלחה.ותיתן לה את הגט כי אני לא בטוח שהיא ראויה לך...
22
מילה אחת שכתבת "הרחקה"...מעלה סימן שאלה גדול על הסרבן
א | 11-05-2018 10:11
הרחק זה מושג שבדרך כלל משתמשים בו כאשר המשטרה מוציאה צו הרחקה מהבית/אזור מסויים.. זה בדכ בעקבות הטרדות/ אלימות/וכדומה אז גם המשטרה לא עשה את עבודתה בסדר ???!!! המשטרה לא בדקה ראיות לפני שהוציאה צו הרחקה ???!!!
המשטרע לא עושה עבודתה, ברגע שיש תלונה על אלימות הם לא לוקחים סיכונים ומייד מרחיקים ,שלא יאשימו אותם באחריות לרצח נשים ,ברור האמת? שבית משפט ישבור את הראש אחרי שנתיים שהגבר מסתובב כמו כלב רחוב
. | 11-05-2018 13:09
זו המציאות בשטח
23
אטיאס
אנונימית | 11-05-2018 10:42
חוצפן אתה משתמש בילדים שלך ככלי ככה תוכל לא לתת לה גט מה נראה לו זה שהוא שם טבעת על הצוואר שלה לא!!! באצבע יאלה שחרר נודניק לא קונים מניפולציות פשוט תהיה גבר ותשחררר
לאנונימית
מומי | 11-05-2018 22:33
הוא משחרר זו היא שמנצלת את הילדים למלחמות על גבם של הילדים.
24
ירון אחינו מחזקים אותך
ליאור | 11-05-2018 10:42
מבלי לנקוט עמדה כי אינני מעורה בפרטים של הסיפור שלך ... רק אומר שלפי מה שתיארת כאן האכילו אותך הרבה ח#% ... לצערי עברתי את הסיוט הזה. כך הכל ככפרת עוונות. קבל עליך את הדין. עוד מעט תצחק על מה שעבר עליך. משיח בפתח...
25
בתור אחד שגם עבר תהליך זה
אסף | 11-05-2018 11:24
הילדים סובלים מהסטואציה והמתח הזה לא פחות, תסיים עם זה, תן לזמן קצת לעשות את שלו ולאחר מכן תטפל בנושא הסדרי הראיה , עכשיו זה רק מלחמת כוחות שכולם יוצאים מופסדים!!! אתה תראה שאחרי הגירושין וכשיעבור פרק זמן יהיה קל יותר לגבי הדרישה של נושא הסדרי הראייה וכו'
אתה מוכן לוותר על הילדים שלך ולהסתפק בהסדרי ראייה עלובים
דוד | 12-05-2018 18:26
הוא לא, וכל הכבוד לו על כך.
26
אשה בנויה מעצם קשה מאד
אורי | 11-05-2018 12:23
איפה הוותרנות...גברת מזל... איפה ההליך האמתי..הילדים לא רק שלך...תרדי מהעץ הגבוה להפשיר ולהתפשר.?.והכל יבוא לסיומו..כי לשקר אין רגלים...
27
אשרייך שפירסמת את הדברים
יהודי | 11-05-2018 12:25
היום כבר כולם יודעים גברים זו אוכלוסיה מוחלשת. נקווה שהצדק והיושר יצאו לאור ולפועל
אילו הוא היה "גבר" היא לא היתה מתגרשת ממנו
גברים אוכלוסיה מוחלשת? | 13-05-2018 12:47
איזה בכיינים! יש לו כח, והוא בוחר להשתמש בו לרעה.
28
סרבן גט
אלמוני 1972 | 11-05-2018 21:13
ליבי איתך. אבל אם בית הדין אישר שיימינג ושלילת רישיון נהיגה ועוד ...אני סמוך ובטוח כי יש דברים אמיתיים אצל אישתך ממליץ לך להגיע לפשרה ולסלק אותה מחייך ומהר תאמין לי כי יש עוד חיים אחרי הגט
29
חבר לנשק
יהודי | 12-05-2018 22:46
סרבנות/נקמנות טיפוסית של אשה. ליבי איתך, תלחם, ןתחזיק מעמד.
30
היזהרו מצחצוחי הלשון
מכרה מן העבר | 13-05-2018 2:55
אל תתבלבלו מהניסוח המדויק. ידוע מה הוא עולל לנפשה. ואין לו שום זכות להחזיקה בכוח. שחרר את מי שלא מעוניינת בך. אדם שמתנהג כך לא ראוי להורות משותפת
31
אין כמוך ירון עלה והצלח היה חזק!
מאיר | 13-05-2018 11:58
כל הכבוד לך ירון אל תוותר לה לעולם. אני מזמין אותך להתפלל איתי לאכול ולשתות איתי. מגיע לה שתעשה לה תמוות רק כך השיוויון יתקדם באמת!
32
"קבעו שחיי אבות בישראל יכולים להיות הפקר"
גג | 13-05-2018 12:39
זה השלב שהפסקתי להאמין למה שהוא אומר. דבר על עצמך בלבד, אל תהפוך את עצמך לכלל, אחר כך נותנים דוגמא לצדקת דרך האבות הגרושים את אלה שמתאבדים. שום לגיטימציה. רוצה להיות דמגוג? כך היחס לדברים שלך.
33
ירון סרבן גט
טליה | 13-05-2018 12:43
שלום ירון אני מאמינה לכל מילה שלך ואני מכירה את המצב מקרוב, בית הדין הרבני הוא מקום שעדיף שלא אפרט כאן מה קורה שם ומה הרמה שם הרי יכלו מזמן לסדר הכל בינכם בצורה יפה אבל הרמה שם... לא ברור איך ב2018 אנחנו תקועים עם בית דין דתי כביכול שאין בו טיפה אבל טיפה של יראת שמים להיפך מזעזע מה שקורה שם ולענינך כיון שזה המצב נכון להיום אני אומרת לך תן לה גט מהר כשלב ראשון (אחרת יפלו עליך גם קנסות כספיים שלא תדע מאיפה הם באו עליך) ואחר כך טפל גם בנושא הילדים כמובן, בהצלחה!
34
בית הדין - מתן יד לגילוי עריות ושפ"ד
יצא ספר בקרוב להוקיע פסקים דומים לכך | 13-05-2018 17:54
לירון ושאר נפגעים, נא ליצור קשר ב 32368833@gmail.com.com ישנה כבר התארגנות לעריכת ספרי יוחסין מפאת כל המעשים החמורים שבתי הדין עושים בהיותם נתונים תחת המדינה, וכופין גיטין שלא כדין. בנושא זה מעורבים גדולי תח, וישנם אופציות לעזרה אחרי בדיקת כל פרשה בפני עצמה. ישנה גם דרך לעקוף את המערכת, ואם בתי הדין מתירין נשים ללא גט, או כבמקרה דידן כפיית גט שייתכן ןאינו עפ תורה, הרי שזה עניין של גילוי עריות וממזרות רחל, תסמקנה שערות הראש מהמקרים בהם אנחנו מטפלים, ובקרוב תרעש הארץ על כך, ועל גילוי ערבות ודייני שקר חרבה הארץ ככל שיהיו יותר אנשים שיפסיקו להיות קרבן למערכת הנשית נגד התורה, ויפסיקו ליתן יד לגיטין פסולים, העניין יוכל להשתנות אנא ירון צור קשר, ונראה מה ניתן לעשות.
35
אם הרבנים החליטו שאתה סרבן- אתה סרבן!!!
דוד | 15-05-2018 0:54
עד שרבנים מחליטים כך, ועוד לפרסם, זה רק כי כלו כל הקיצין, והם מתרשמים שאתה סרבן גט. אז אנו מאמינים להם , ולא לך. ודרך אגב - עכשיו יותר טוב לילדים שלך? כשכל העולם מצביע עליך כרשע שמעגן את אשתו? וכשיגדלו יקראו עליך את כל הדברים הרעים האלה , ואז תהיה עוד יותר בזוי בעיניהם!
36
האם בית הדין לא יכול להכריז עליהם כגרושים גם ללא הסכמתו?
גולש | 16-05-2018 10:58
אם באמת בית הדין כל כך רוצה בטובת המשפחה, מה הבעיה להכרריז עליהם כגרושים ללא הסכמת הבעל? נישואין הוא חוזה. בין דין אזרחי רשאי לקבוע שייעשו דברים בניגוד לחוזה. מדוע בית הדין הרבני אינו נוהג כך? הדבר דומה לטיפול הכושל והגרוע של בית הדין הרבני בבעיית העגונות.
37
ירון אטיאס
חיים | 16-05-2018 11:12
ירון אני אדם חרדי ואומר לך שבהרבה בתי דין הרבנים אין להם לא דין ולא דיין הפקרות, הם כבר שנים מפחדים מהתקשורת , אין אצלם נושא של שלום בית ,הם להוטים לפרק משפחות , מספיק שלאישה תהיה פרוטקציה מאיזה אישיות ברבנות , או לחשו לו באוזן אתה לא יכול עליהם , אני עברתי את זה ,אין להם יראת שמים ,ו חבל שאתה לא מאפשר לכל אדם שאפילו לא חבר שלך בפיסבוק להגיב , אתה חייב מאחוריך את עם ישראל ,כנס להגדרות שלך בפיסבוק ושנה את ההגדרות , גם אני רוצה להגיב לפוסט שלך ושמעתי את הראיון שלך הבוקר ברשת ב ,פשוט רציתי לפוצץ את הרדיו איזה צביעות אפילו לא אפשרו לך להגיד את הצד שלך אם תרצה אני יכול לייעץ לך איך לעבור את כל העניין הזה מניסיוני אני יכול לפרסם פה את העוולות שעשו לי בבית הדין בחיפה פשוט כל מי ששמע וראה ראה את האי צדק בבית הדין בחיפה תראה מה אני עשיתי מול הרוע והרשעות של בית הדין פשוט הרפיתי ,הרפיתי לגמרי נתתי להם לעשות מה הם רוצים וגרושתי שפחתי ליבי לפני בורא עולם והרבה והתבודדתי ותהילים ומקירות ליבי ,וראיתי ישועות אני מציע גם לך , וגם כל הדינים שעסקו בתיק שלי הלכו לעולמם במחלות קשות בטרם זמנם כולל את הרב שלוש אב בית הדין בחיפה שייסר אותי בעקרבים ,העולם לא הפקר יש דין ויש דיין למעלה ,וכל זה אני כותב על רגל אחד ובמהירות ,כי אני מאוד מאוד עסוק כרגע ,ולמרות שאין לי זמן לא יכולתי להתאפק מול העוול שעשו לך בראיון ברשת ב רבי עקיבא ורבי מאיר יבמות קכא עא תניא, אמר רבן גמליאל: פעם אחת הייתי מהלך בספינה וראיתי ספינה אחת שנשברה, והייתי מצטער על תלמיד חכם שבה, ומנו? רבי עקיבא. וכשעליתי ביבשה, בא וישב ודן לפני בהלכה. אמרתי לו: בני, מי העלך? אמר לי: דף של ספינה נזדמן לי, וכל גל וגל שבא עלי נענעתי לו ראשי; מכאן אמרו חכמים: אם יבואו רשעים על אדם, ינענע לו ראשו. אמרתי באותה שעה: כמה גדולים דברי חכמים, שאמרו: מים שיש להם סוף - מותרת, מים שאין להם סוף - אסורה.
38
החוק במדינה הוא הבעייה
יאיר | 22-05-2018 21:46
שמדינת ישראל משנה חוקים כל הזמן לטובת הנשים אלו הן התוצאות מה אם זכויות הגבר על זה לא שומעים אוי לדור הזה שנתן חוקים לטובת הנשים. ומעניין באיזו מקום עוד בעולם טובת האשה כאלו כמו בישראל
39
ברבנות גט
עידית | 24-05-2018 16:34
אין קשר בין משמורת על הילדים לבין שחרורה של האם מהנישואין האומללים הללו. היום גברים משתמשים בנשק של המשמורת המשותפת כדי להוריד את דמי המזונות ולא בגלל שהם מסורים לילדים. הוא משתמש בה כבת ערובה לצרכים שלו ולנו כחברה אסור לתת לזה יד. להוקיע ולגנות.
40
שלום בית !!!!!
נועם | 27-05-2018 9:10
למה אף אחד לא חושב שהשלום יכול לחזור לא רחמנות על רצח הילדים ?תשאלו את משה אליאס מהצלת המשפחה האם לא ניתן להחזירם לשלום !!!למה בתי הדין לא נלחמים על השלום ????
41
צודק לגמרי
יעקב | 18-06-2019 15:27
לצערנו בתי הדין ... מפחדים במקרים כאלה לפסוק לפי ההלכה... ( עיינו ברשת ותראו אותם גם אומרים את זה שהם מפחדים שזה יוציא שם רע לרבנות). רווחה ...משטרה ... בתי משפט כולם זורמים כנגד הגבר גם אם יש לו ראיות ולצד השני אין. לצערי אם אין לך מצבור גדול של כסף... את גמור לגמרי. מנסיון אישי זה הזוי לגמרי אין שום צדק. מחכים לביאת משיח במהרה...
42
גיטי הכזב שם מבואר דייני הציונות מי הם
משה יחזקאל | 11-08-2019 4:34
ממש מסכן אני מכיר את זה מקרוב