אמסלם נגד הבית היהודי: "לא מקבל התנהגות כזו" - סרוגים

אמסלם נגד הבית היהודי: "לא מקבל התנהגות כזו"

יו"ר הקואליציה מתח ביקורת חריפה נגד האולטימטום שהציבו השרים בנט ושקד מול הליכוד, ותקף: "לא מקבל צורת התנהגות מהסוג הזה" • טוען כי הוויכוח הוא על המספר, אך מניח שיגיעו לפשרה

author-image
אמסלם נגד הבית היהודי: "לא מקבל התנהגות כזו"
  אמסלם בתדרוך לעיתונאים

יו"ר הקואליציה דודי אמסלם מתח ביקורת חריפה נגד האולטימטום שהציבו ראשי הבית היהודי, השרים נפתלי בנט ואיילת שקד מול הליכוד סביב פסקת ההתגברות, ותקף: "לא מקבל צורת התנהגות מהסוג הזה, "לא צריך לזרז אותנו לעניין", וטען כי הוויכוח כרגע הוא על המספר, אך מניח שיגיעו לפשרה.

לא מקבל שום אולטימטום

מול הלחצים הכבדים שמפעילים בנט ושקד סביב קידום פסקת ההתגברות, תוקף "אני לא מקבל צורת התנהגות מהסוג הזה, ולא שום אולטימטום מהסוג הזה. אני מניח שאף אחד לא יקבל את זה, זה לא קשור לעניין", טען בתדרוך כתבים לקראת פתיחת כנס הקיץ של הכנס.

"לא צריך לזרז אותנו לעניין", מבהיר עוד אמסלם ומבקש להזכיר, כי "דווקא הרבה מאד שנים, מעבר לקדנציה הנוכחית ראש הממשלה תרום ומקדם את העניין ולכן אנחנו לא צריכים פה רוח גבית, נמצאים בתהליך ומנסים לגבש איזו שהיא הצעת חוק שתהה מקובלת על כולם ובסך הכל גם נצליח להעביר אותה".

לדבריו, מדובר ב"סוגיה כבדה", ולכן צריך לשתף גם גורמים נוספים סביבה, כמו הפגישה שהתקיימה עם נשיאת בית המשפט העליון ושופט העליון לשעבר אהרון ברק. "אני חושב שזה נכון וככה צריך להוביל את זה. בסופו של דבר, זה ייקח עוד שבוע, עוד שבועיים אני מקווה שהחוק הזה יעבור לטובת עם ישראל ומדינת ישראל".

נשארה השאלה הטכנית על המספר

בכללי טוען אמסלם כי אין מחלוקת מצד אף גורם על כך שהכנסת תוכל  להגיד לבית המשפט העליון על חוק מסויים כי אין מקום לפסול אותו, ומבהיר כי השאלה כרגע מצד כל הגורמים זה המספר. "הוויכוח כרגע הוא על המספר עליו יעמוד הסכום הדרוש של חברי הכנסת לחקיקת חוק מחדש לאחר שבג"ץ ביטל אותו. העיקרון מקובל, עכשיו זה המספרים", כשלדבריו, "נשארה רק השאלה הטכנית".

לגבי הדיון על הסכום הנדרש, אמר אמסלם, "מבחינתי 61 זה אחלה, רוב בכנסת- היות והציבור הוא הריבון. אני לא צריך להבין למה צריך 62", אך בעימות על החוק מול שאר ראשי הקואליציה הסביר: "יש עוד מרכיבים ונצטרך להביא את זה למקום שכולם מצליחים לחיות עם הנושא הזה, זה לא רק אני או ראש הממשלה והשר יריב לוין. בסופו של דבר, אני מניח שנגיע לפשרה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
אמסלם מתי תפסיק להתלקק לביבי ???
רותי | 01-05-2018 19:39
כל הזמן הוא מחפש את הבית היהודי בכדי להתחנף לבוס שלו/ביבי. די נמאס מהליקוק שלך .
2
אמסלם
נ | 01-05-2018 21:06
אתה מכשיר את השרץ נוכל
3
טועה ומטעה
לוי | 02-05-2018 8:20
ראשית, אינך חייב לקבל, אך יש הסכם קואליציוני ואתם חתמתם עליו. עברו למעלה משנתיים וכלום לא נעשה בנידון. שנית, ביבי לא עשה כלום!!! בנושא בגצ והוא רהמ כבר למעלה משמונה שנים. שלישית,אותו הדבר בנושא התקשורת. גם היא חוגגת כטוב לבה עליה, ביבי בוכה,אך לא עושה כלום.
4
דודי חכ מצוין..איש עם שכל ישר
שלומי | 17-07-2018 1:35
תמשיך בעבודתך הטובה למען עם ישראל וכן גם לטובת הליכוד ורוהמ נתניהו. אל תפחד מאף ליצן לא מהסרוגים ולא מליברמן שהוא אדם חלש שלאמעניין אף אחד וגם לא מבגצ...מה קרה אסור לא להסכים אתם..אסור להגיד את האמת שבגצ במשך שנים היה ועודנו סהיף של מרצ והרשימה המשותפת..תמשיך לומר את דעותיך ותקדם אותם בחקיקה או בהעלאתם למודעות הציבור. לא קל גם ימני מסורתי מרוקאי ליכודניק כל הסטיגמות שגזענים מהשמאל ומהאליטה של הימין לא אוהבים אז שלא יאהבו וילכו לעזה גרמניה לאן שבה להם. תמשיך בעבודתך אל תרא ואל תחת המשך בדרכך!!!