האסון בדרום: נעצרו שני אנשי צוות מהמכינה - סרוגים

האסון בדרום: נעצרו שני אנשי צוות מהמכינה

משטרת ישראל עצרה הלילה שני אנשי צוות ממכינת 'בני ציון' בתל אביב שעשרה תלמידים אשר יצאו לטיול מטעמה נספו בשטפון בדרום ונהרגו

author-image
האסון בדרום: נעצרו שני אנשי צוות מהמכינה
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש90)

האסון בדרום.

משטרת ישראל עצרה הלילה (בין חמישי לשישי) שני אנשי צוות ממכינת 'בני ציון' בתל אביב שעשרה תלמידים אשר יצאו לטיול מטעמה נספו בשטפון בדרום ונהרגו.

המשטרה תבקש במהלך הבוקר להאריך את מעצרם של השניים- שנעצרו בחשד לגרימת מוות ברשלנות. טשה נוספת מהצוות נעצרה ושוחררה למעצר בית.

על פי הדיווח באתר ynet, במהלך הלילה ניהלו החוקרים חקירה פתוחה לשלושת החשודים ללא אזהרה, בעין תמר, ובמהלכה עלה חשד לרשלנות מצדם. אך כיוון שעדיין שהו בשטח, החוקרים והחשודים ממתינים לכלים כבדים שיפנו את דרכי הגישה. בהמשך יובאו שניים מהם להארכת מעצר בבית משפט השלום בבאר שבע. ניצב משנה יוסי תורג'מן, קצין אגף חקירות ומודיעין של מחוז דרום, הוא שמוביל את החקירה.

חילוץ תלמידי המכינה מנחל צפית

צילום: דוברות המשטרה

בתוך כך, במהלך הלילה הותרו לפרסום שמותיהם של 9 הרוגים. צור אלפי (17) ממזכרת בתיה, אלה רבקה אור (18) ממעלה אדומים, יעל סדן מירושלים, רומי כהן מהמושב מאור, אגם לוי מהמושב חרות, מעיין ברהום מירושלים, שני שמיר משוהם, עדי רענן ממושב מכמורת, גלי בללי, בת 18 מגבעתיים ואילן בר שלום מראשון לציון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
--כואב כואב במיוחד שמדובר במנהל מדהים מסור ערכי , עשה במקום עבודה חינוכית מדהימה
הוא את העונש שלו כבר קיבל | 27-04-2018 10:44
השקיע בתלמידי המכינה את נשמתו, כואב הלב על האסון, כואב לי הלב גם עליו אף אחד לא רוצה להתחלף עם מה שהוא ישא על לבו כל החיים