מסעדה נוספת בגליל הופכת לכשרה וסוגרת בשבת - סרוגים

מסעדה נוספת בגליל הופכת לכשרה וסוגרת בשבת

אחרי 12 שנה, מסעדת הדרל'ה באגם מונפורט החליטה שהיא סוגרת בשבת והופכת לכשרה. בכך נמשכת המגמה של אתרים שונים באזור הגליל המערבי להפוך לכשרים

author-image
מסעדה נוספת בגליל הופכת לכשרה וסוגרת בשבת
  (צילום: ענת חרמוני/פלאש90)

הכוח הצרכני של הציבור הדתי עושה את שלו.

אתרים שונים באזור הגליל המערבי החליטו להפוך לאתרים 'כשרים' והכריזו לאחרונה על הפסקת הפעילות בשבתות, זאת על מנת לאפשר גם לציבור הדתי והחרדי להגיע וליהנות מהאטרקציות והמאכלים אותם הם מציעים כאתרים כשרים.

הדר אמסלם, מבעלי מסעדת הדרל'ה באגם המונפורט, שהופכת לאחר 12 שנות פעילות לכשרה, מסרה: "בחרנו לבצע את המהלך ולהפוך את המסעדה לכשרה, על מנת לאפשר גם ללקוחות שומרי מסורת ליהנות מהמסעדה וכן, ברמה האישית, בזכות הסגירה בשבתות אנו נוכל לבלות עם משפחתנו בסוף השבוע".

גם לדתיים מגיע להנות אצלנו

בנימין הלוי גן-אור, מבעלי אתר 'עכו אקסטרים' שהפך לפני כשנה לאתר שומר שבת אמר: "אנחנו מפעילים את הפארק מזה שלוש שנים, החלטנו לסגור את האתר לפעילות בשבת ולאפשר גם לציבור הדתי להגיע ולבלות כאן. עכשיו אפשר להגיד שיש השפעות ותנופה של הכנסות ברמת הקבוצות, ארגונים ומשפחות שמברכות על המהלך ומגיעות לכאן".

אלדד גבריאל שרכש את האתר 'טרק ים' בחוף אכזיב בשנת 2014, החליט כבר אז לסגור את האתר מפעילות בשבת: "החלטנו לא לעבוד בשבת משתי סיבות מרכזיות, האחת הינה לאפשר לעובדים ולנו יום מנוחה להיות עם המשפחה והשנייה, לאפשר למגזר הדתי-חרדי להגיע וליהנות מהאטרקציה שלנו מתוך פעילות האתר ככשר".

ממיזם "אוצרות הגליל", המרכז את פעילותם של מעל 400 אתרי תיירות בגליל בתחומי קולינריה, אטרקציות, תרבות, לינה וכדומה, נמסר: "בגליל המערבי מגוון רחב של עסקים שומרי שבת ומגוון רחב של עסקים הפתוחים בשבת. סגירת העסקים בשבת משמעותית עבור הבעלים, גם מבחינת אירוח מפעלים וחברות, שם, גם אם יש אחוז נמוך של שומרי מסורת וכשרות אינם יכולים להגיע לאתרים הפתוחים בשבת. בהחלט ניתן להצביע על מגמה בזמן האחרון, שמספר גדול של עסקים סוגר את הדלתות בשבתות על מנת לפנות שיווקית גם למגזר הדתי והמגזר הקבוצתי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מחמם את הלב. הלוואי שכולם יזכו לסגור בשבת.
בהצלחה לכל שומרי השבת החדשים(וגם הישנים) | 22-04-2018 14:45
.