לראשונה: עיתון חרדי בגיליון חגיגי ליום העצמאות - סרוגים

לראשונה: עיתון חרדי בגיליון חגיגי ליום העצמאות

העיתון החרדי 'יום ליום' יוצא בגיליון חגיגי לקראת יום העצמאות ה- 70 למדינת ישראל והופך לעיתון החרדי הראשון שמקדיש גליון ליום העצמאות. נעמה עידן הבעלים של 'יום ליום': "בחרתי לפעול על פי השקפתו של מרן זצ"ל מבלי לחשוש מהבאת האמת לדפוס"

לראשונה: עיתון חרדי בגיליון חגיגי ליום העצמאות

הלל או תחנון? רגע לפני יום העצמאות ה-70 של מדינת ישראל יצא העיתון החרדי 'יום ליום' להתחקות אחרי עמדותיהם של גדולי ישראל מעדות המזרח.

בגיליון החג שיחולק מחר- שהוא בעצם הגיליון הראשון אי פעם של עיתון חרדי ביום העצמאות- ייחשף מסמך ייחודי, בכתב ידו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל בו הוא מורה כי אין לומר תחנון ביום העצמאות וזאת בדומה לנהוג בחגים ושבתות בהם אין אמירת תחנון.

עוד יגלה 'יום ליום' את דעתו של נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס הרב שלום כהן, את זעקתו של הרב מאיר מאזוז, את הראשון לציון שמניף דגל ואומר הלל, ויביא את דעת הראשונים לציון שאומרים תחנון והרב הראשי שלא התחשב בתאריך שקבעה המדינה.

בנוסף העיתון יכיל כתבות מרתקות וסקירה מקיפה בנושא 70 שנה למדינת ישראל.

נעמה עידן, בעלת עיתון 'יום ליום' מסרה כי "עד היום כלי תקשורת חרדים, ובמיוחד המודפסים, נהגו להתעלם מיום העצמאות. אני בחרתי לפעול על פי השקפתו של מרן זצ"ל מבלי לחשוש מהבאת האמת לדפוס למרות שהיא לא כל כך מקובלת על המיינסטרים החרדי".​

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
היום זה יום שנוהגים בו אבלות. כי ביום המר והנמהר שמשנאיך נשאו ראש והרשעים אנשי השלטון הרשע חוגגים יום אידם, שמכריזים כפירה בקב"ה של 70 שנה רח"ל, בריש גלי, וחילול שם שמים בפועל, ומרידה במלכות שמים בפלטרין של מלך. *ומתרבים כל יום הגזירות בהעברה על הדת, *בחינוך לשמד לרבבות ילדי ישראל, *אפי' מתערבים בבתי חינוך החרדים, *ובגזירות הגיוס לבנים ובנות בכפיה - ובפיתויים נוראים, *בחילולי שבת קודש *בחילולי יו"ט, *בחיטוטי שכבי, *ביטול התורה הקדושה, *ופרסומי שחץ ברחובות קריה, וכו' וכו' וכו'. חובה עלינו ביום זה להתפלל ולעורר רחמים רבים כאו"א כפי יכלתו, לבקש על כבוד שמים להעביר גלולים מן הארץ, וכל בני בשר יקראו בשמך, ולביטול כל הגזירות הנוראות נגד יהודים החרדים לדבר ד', וגם להתאבל ולקונן ביום זה לקיים (הושע פרק ט) אל תשמח ישראל אל גיל בעמים". וכל אחד יתפלל מקירות לבו, לביטול כח הרע מזרע עמלק, וכל הרשעה כולה כעשן תכלה כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ בהתגלות כבוד שמים בביאת משיח צדקנו ופדות נפשנו בב"א. כמו כן, יתקיים מנינים תפילה עם אמירת 'עננו' לאלו המתענים, "ויה"ר שהמדינה הציונית תתבטל בקרוב ממש ובמהרה ממש, אמן".
היום זה יום שנוהגים בו אבלות. כי ביום המר והנמהר שמשנאיך נשאו ראש והרשעים אנשי השלטון הרשע חוגגים יום אידם, שמכריזים כפירה בקב"ה של 70 שנה רח"ל, בריש גלי, וחילול שם שמים בפועל, ומרידה במלכות שמים בפלטרין של מלך. *ומתרבים כל יום הגזירות בהעברה על הדת, *בחינוך לשמד לרבבות ילדי ישראל, *אפי' מתערבים בבתי חינוך החרדים, *ובגזירות הגיוס לבנים ובנות בכפיה - ובפיתויים נוראים, *בחילולי שבת קודש *בחילולי יו"ט, *בחיטוטי שכבי, *ביטול התורה הקדושה, *ופרסומי שחץ ברחובות קריה, וכו' וכו' וכו'. חובה עלינו ביום זה להתפלל ולעורר רחמים רבים כאו"א כפי יכלתו, לבקש על כבוד שמים להעביר גלולים מן הארץ, וכל בני בשר יקראו בשמך, ולביטול כל הגזירות הנוראות נגד יהודים החרדים לדבר ד', וגם להתאבל ולקונן ביום זה לקיים (הושע פרק ט) אל תשמח ישראל אל גיל בעמים". וכל אחד יתפלל מקירות לבו, לביטול כח הרע מזרע עמלק, וכל הרשעה כולה כעשן תכלה כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ בהתגלות כבוד שמים בביאת משיח צדקנו ופדות נפשנו בב"א. כמו כן, יתקיים מנינים תפילה עם אמירת 'עננו' לאלו המתענים, "ויה"ר שהמדינה הציונית תתבטל בקרוב ממש ובמהרה ממש, אמן". | 19-04-2018 13:25
היום זה יום שנוהגים בו אבלות. כי ביום המר והנמהר שמשנאיך נשאו ראש והרשעים אנשי השלטון הרשע חוגגים יום אידם, שמכריזים כפירה בקבה של 70 שנה רחל, בריש גלי, וחילול שם שמים בפועל, ומרידה במלכות שמים בפלטרין של מלך. *ומתרבים כל יום הגזירות בהעברה על הדת, *בחינוך לשמד לרבבות ילדי ישראל, *אפי' מתערבים בבתי חינוך החרדים, *ובגזירות הגיוס לבנים ובנות בכפיה - ובפיתויים נוראים, *בחילולי שבת קודש *בחילולי יוט, *בחיטוטי שכבי, *ביטול התורה הקדושה, *ופרסומי שחץ ברחובות קריה, וכו' וכו' וכו'. חובה עלינו ביום זה להתפלל ולעורר רחמים רבים כאוא כפי יכלתו, לבקש על כבוד שמים להעביר גלולים מן הארץ, וכל בני בשר יקראו בשמך, ולביטול כל הגזירות הנוראות נגד יהודים החרדים לדבר ד', וגם להתאבל ולקונן ביום זה לקיים (הושע פרק ט) אל תשמח ישראל אל גיל בעמים. וכל אחד יתפלל מקירות לבו, לביטול כח הרע מזרע עמלק, וכל הרשעה כולה כעשן תכלה כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ בהתגלות כבוד שמים בביאת משיח צדקנו ופדות נפשנו בבא. כמו כן, יתקיים מנינים תפילה עם אמירת 'עננו' לאלו המתענים, ויהר שהמדינה הציונית תתבטל בקרוב ממש ובמהרה ממש, אמן.
2
ביום זה נוהגים בו אבלות.
זה היום המר והנמהר שמשנאיך נשאו ראש | 19-04-2018 15:48
ביום זה נוהגים בו אבלות. כי זה היום המר והנמהר שמשנאיך נשאו ראש והרשעים אנשי השלטון הרשע חוגגים יום אידם, מרוב אכזריות איבדו את השכל הישר והפשוט, ומכריזים כפירה של 70 שנה בקב”ה רח”ל, בריש גלי, וחילול שם שמים בפועל, ומרידה במלכות שמים בפלטרין של מלך. הביאו כל המרעין בישין לארצינו הקדושה ברצון שעם ישראל יהיו ככל הגוים, ועל זה דווה לבנו וחשכו עיננו, ואלו אין להם שום זיק וקשר לתריג מצוות שקבלנו בהר סיני. ומתרבים כל יום הגזירות: *בהעברה על הדת *בחינוך לשמד לרבבות ילדי ישראל *אפי’ מתערבים בבתי חינוך החרדים *ובגזירות גיוס השמד לבנים ובנות בכפיה – ובפיתויים נוראים *בחילולי שבת קודש *בחילולי יו”ט *בחיטוטי שכבי *ביטול התורה הקדושה *ופרסומי שחץ ברחובות קריה, ועוד ועוד ועוד וכו’ וכו’ וכו'............... חובה עלינו ביום זה להתפלל ולעורר רחמים רבים כאו”א כפי יכלתו, לבקש על כבוד שמים להעביר גלולים מן הארץ, וכל בני בשר יקראו בשמך, ולביטול כל הגזירות הנוראות נגד יהודים החרדים לדבר ד’, וגם להתאבל ולקונן ביום זה לקיים (הושע פרק ט) אל תשמח ישראל אל גיל בעמים”. וכל אחד יתפלל מקירות לבו, לביטול כח הרע מזרע עמלק, וכל הרשעה כולה כעשן תכלה כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ בהתגלות כבוד שמים בביאת משיח צדקנו ופדות נפשנו בב”א. כמו כן, יתקיים מנינים תפילה עם אמירת ‘עננו’ לאלו המתענים, “ויה”ר שהמדינה הציונית תתבטל בקרוב ממש ובמהרה ממש, אמן”. .