לצד דגלי המדינה; בגוש עציון תלו "דגלי ריבונות" - סרוגים

לצד דגלי המדינה; בגוש עציון תלו "דגלי ריבונות"

בגוש עציון קוראים לראש הממשלה לקדם את החלת הריבונות בכל יהודה ושומרון. בשל כך, לצד דגלי המדינה תלו באזור לקראת יום העצמאות גם "דגלי ריבונות"- במטרה לעורר ולקדם את המהלך

author-image
לצד דגלי המדינה; בגוש עציון תלו "דגלי ריבונות"
  (קרדיט: מועצה אזורית גוש עציון)

לקראת יום העצמאות שיחול ביום חמישי הקרוב, יצאו במועצה אזורית גוש עציון ביוזמה חדשה- לצד דגלי המדינה הנתלים ברחבי גוש עציון, נתלו גם "דגלי ריבונות"-במטרה לקדם את החלת הריבונות באזור. "דורשים בקול רם וברור ממנהיגיו להחיל את החוק הישראלי על כל רחבי יהודה ושומרון", אמרו בגוש עציון.

ב"דגלי הריבונות", שנתלו בכבישי ויישובי המועצה,  נראים שני הפסים הכחולים המזוהים עם דגל ישראל, אשר במרכזם מופיעה המילה "ריבונות".

(קרדיט: מועצה אזורית גוש עציון)

בעקבות היוזמה שיוצאת במלאות 70 שנה למדינה, קוראים בגוש עציון לראש הממשלה לקדם את החלת הריבונות בכל יהודה ושומרון. כזכור, לפני כשלושה חודשים וחצי הצביעו במרכז הליכוד פה אחד בעד נוסח החלטה מחייב של תמיכת המפלגה בהחלת הריבונות הישראלית ביהודה, שומרון, ובקעת הירדן.

מחיקת ה"קו הירוק"

שלמה נאמן, ראש מועצת גוש עציון: "אנחנו ממשיכים לפעול בכל הכוח כדי שממשלת ישראל תשים קץ לסימני השאלה בסוגיה למי הארץ הזאת. הגיע הזמן לקדם את החלת החוק הישראלי ואין מתאים מגוש עציון ומתקופת חגיגות השבעים למדינה כדי להתחיל בתהליך הזה. ביום העצמאות הזה נתלה לצד דגלי מדינת ישראל את דגלי הריבונות. הגיע הזמן להישיר מבט קדימה ולעשות את הצעד המתבקש של מחיקת ה"קו הירוק" הידוע לשמצה, כמאמר הכתוב "וִיהוּדָה לְעוֹלָם תֵּשֵׁב וִירוּשָׁלַ‍ִם לְדוֹר וָדוֹר"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו