סמוטריץ' למנכ"ל גוגל: "מקווה שמדובר בטעות" - סרוגים

סמוטריץ' למנכ"ל גוגל: "מקווה שמדובר בטעות"

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' שיגר מכתב למנכ"ל גוגל בישראל, מאיר ברנד, ודרש לדעת מדוע ערוץ היוטיוב של הרב שמואל אליהו הוסר מהרשת: "לא מעלה בדעתי שהייתה פה השתקה מכוונת"

author-image
סמוטריץ' למנכ"ל גוגל: "מקווה שמדובר בטעות"
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) שיגר מכתב למנכ"ל גוגל בישראל, מאיר ברנד, ודרש לדעת מדוע ערוץ היוטיוב של הרב שמואל אליהו הוסר מהרשת.

במכתבו, כתב סמוטריץ' לברנד: "הובא לתשומת ליבי כי ערוץ היוטיוב של הרב הראשי של צפת הרב שמואל אליהו הושעה. אני פונה אליך על מנת להבין מדוע הוסר הדף אליו מועלים שיעורי התורה של הרב ומדוע נחסם התוכן".

"כמי שמבינים את החשיבות של חופש הביטוי במדינה דמוקרטית אני לא מעלה בדעתי שהייתה פה השתקה מכוונת. אשמח להיווכח כי מדובר בטעות ושהדף יוחזר. לתשובתך הדחופה אודה".

כאמור, אתמול (רביעי) פורסם בסרוגים כי הערוץ ששימש את רבה של צפת להפצת שיעורי תורה ומסרים, והכיל למעלה מ-900 סרטונים בהם, שיעורים שהועברו בשידור חי על ידי הרב אליהו בשנים האחרונות, הוסר באופן מפתיע מהרשת.

גולשים שניסו לגלוש ולצפות בשיעורים נתקלו בהודעה הבאה

החשבון נמחק

כך נראה סרטון שהיה בערוץ היוטיוב של הרב שמואל אליהו

עמיחי אליהו, בנו של הרב שמואל פרסם את ההודעה שקיבלו מיוטיוב, לפיהם הערוץ הפר את הנחיות הקהילה ותמה: "למישהו יש מושג כיצד חשבון שמפרסם שיעורים מפר את מדיניות youtube?".

בלשכתו של הרב שמואל אליהו מסרו לסרוגים כי הופתעו מהמהלך. "מקווים שלא מדובר בעוד צעד של סתימת פיות מצד הגורמים שכבר התנכלו לרב בעבר וניסו לפטר אותו כמה פעמים ללא הצלחה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אין על סמוטריץ
אתר סרוגים | 12-04-2018 17:04
2
מה השאלה. ברור שמדובר במזימה של זקני ציון.
אזרחי | 12-04-2018 17:45
מה השאלה. ברור שמדובר במזימה של זקני ציון.
3
מזעזע!!
יהודי | 12-04-2018 17:56
איך הארץ שוקטת על דבר כזה???