עד המדינה שלמה פילבר הודיע על התפטרותו - סרוגים

עד המדינה שלמה פילבר הודיע על התפטרותו

עד המדינה שלמה פילבר, הודיע היום על התפטרותו ממשרד התקשורת, לאחר שהבין כי השר הממונה מבקש למנות את תא"ל נתי כהן כמנכ"ל המשרד החדש, "מבקש למסור הודעה מוקדמת על סיום תפקידי" כתב לקרא

עד המדינה שלמה פילבר הודיע על התפטרותו
  פילבר בבית המשפט (מרים אלסטר/ פלאש 90)

עד המדינה בפרשת 4000 ומנכ"ל משרד התקשורת המושעה, שלמה פילבר, הודיע היום (חמישי) על התפטרותו, מהמשרד בראשו עמד עד למעצרו סביב פרשת בזק, בה הוא נחשד.

במכתב שלשח לשר התקשורת איוב קרא, כתב פילבר: "להפתעתו הרבה פורסם והופץ בכלי התקשורת במהלך היום מכתב מאת מר אילן רם מנציבות שירות המדינה, ולפיו העסקתי כמנכ"ל המשרד הסתיימה היום". אולם, משהובא לידיעתו שקרא מבקש למנות את קצין הקשר הראשי הפורש, תא"ל נתי כהן כמנכ"ל המשרד- בו הודיע כי הוא מבקש לסיים את תפקידו.

 

בעקבות הסכם עד המדינה, השעייתו הוארכה בהסכמה עד סוף מארס, כשלכל אורך הזמן מקבל פילבר כ-40 אלף שקל בחודש כמנכ"ל משרד ממשלתי. בדה מרקר דווח, כי נציבות שירות המדינה אישרו לו להמשיך לכהן בתפקיד, תוך שהוא מושעה, בטענה כי לא ניתן לפתוח בהליך פיטורין נגדו כל עוד ההליך הפלילי לא הסתיים.

עוד נאמר כי בחודשים הללו מילא את מקומו של פילבר מ"מ המנכ"ל מימון שמילה. וכי קידום מינויו של כהן בידי קרא נתקל בקשיים, מאחר ותקן המנכ"ל היה "תפוס" על ידי פילבר. כעת, עת מסיים פילבר את תפקידו, צפוי השר קרא לקדם את מינויו של כהן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו