נתניהו ביקש מהשרים שלא להתבטא: "מציאות רגישה" - סרוגים

נתניהו ביקש מהשרים שלא להתבטא: "מציאות רגישה"

רה"מ ביקש מהשרים במהלך ישיבת ממשלה שלא להתבטא בנושא הבטחוני ברקע התקיפה בסוריה, וטען כי "המציאות רגישה". בהמשך צפוי דיון סביב פסקת ההתגברות, שתביא למשבר קואליציוני?

נתניהו ביקש מהשרים שלא להתבטא: "מציאות רגישה"
  (צילום: הדס פרוש/ פלאש 90)

שרי הממשלה התכנסו הבוקר (רביעי) לישיבת ממשלה מיוחדת לערב יום השואה, במהלכה ביקש ראש הממשלה נתניהו, שלא להתבטא בנושא הבטחוני ברקע התקיפה בסוריה, וטען כי "המציאות רגישה".

על המשבר סביב טקס המשואות, הוסיף כי "הנושא מאחרינו, הולכים יחד בכוחות משותפים", זאת בהתאם להסכם הפשרה שנסגר בין יו"ר הכנסת אדלשטיין, השרה מירי רגב. לפיו, נתניהו ישיא משואה ויישא דברים קצרים, כשבמקביל אדלשטיין יינכח במקום וישא נאום לבדו.

במהלך הישיבה צפויים השרים בנט ושקד, לעלות לדיון את קידום פסקת ההתגברות שתאפשר לכנסת לחוקק את החוק שיביא  להוצאת המסתננים, על אף התנגדות בג"ץ.

אולם, בדיווח אמש ב'חדשות', נאמר כי נתניהו מעוניין להביא פסקת התגברות רחבה- שתענה על מספר חוקים נוספים ולא רק בהקשר להרחקת המסתננים. במידה וילך על מהלך שכזה, שר האוצר כחלון שהסכים לפסקת התגברות צרה,  כנראה לא יוכל לקבל את זה וייווצר משבר קואליציוני.

בבית היהודי רוצים גם הם פסקת התגברות רחבה כמו שמביא נתניהו, אך בשל התנגדות כחלון מסתפקים כרגע בקידום הגרסה הצרה ספציפית לחוק המסתננים.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו