כ- 1500 איש ערכו תפילה חגיגית בקבר יוסף - סרוגים

כ- 1500 איש ערכו תפילה חגיגית בקבר יוסף

כ- 1500 בני אדם נכנסו לקבר יוסף וערכו תפילת חגיגית. בין המתפללים: יהודים מצרפת ומארצות הברית. ראש המועצה האיזורית שומרון, יוסי דגן: "עצוב שזה צריך להיעשות בלילה"

כ- 1500 איש ערכו תפילה חגיגית בקבר יוסף
  קבר יוסף

מכל רחבי הארץ והעולם נכנסו הלילה (בין רביעי לחמישי) מתפללים לקבר יוסף שבשכם. בין השאר הגיעו מתפללים מניו יורק ומצרפת.

בין הנכנסים היו גם: ראש מועצת שומרון יוסי דגן, סגנו דוידי בן ציון, הרב מרדכי גרוס אב בית דין חניכי הישיבות בבני ברק, אלוף פיקוד מרכז הנכנס האלוף נדב פדן, מח"ט שומרון אל"מ גלעד עמית, קצין הגמ"ר חטיבת שומרון רס"ן שלומי כהן, מח"ט מנשה לשעבר אל"מ אורן זיני,

אלוף פיקוד מרכז הנכנס האלוף פדן הגיע בין השאר בכדי לעקוב מקרוב אחר הכניסה יחד עם מח"ט שומרון מלווה ע"י ראש מועצת שומרון יוסי דגן ואנשי מנהלת קבר יוסף שליד המועצה האזורית שומרון. דגן קיים יחד עם האלוף סיור במתחם, ועמד איתו על הצרכים ועל האתגרים במקום.

המתפללים קיימו תפילה חגיגית לרגל חוה"מ פסח, ופתחו בשירה וריקודים. הלילה גם התקיימה אזכרתו של בן יוסף לבנת, שנרצח במקום ע"י שוטרים פלסטינים לפני 7 שנים כאשר נכנס עם חבריו כדי להתפלל.

(צילום: רועי חדי)

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר במקום: "מרגש לראות את ההמונים מגיעים בכל פעם מהארץ ומחו"ל, דתיים, חילונים, חרדים וחיילים מתרגשים ומזילים דמעה במקום הקדוש הזה. כל מי שמגיע לקבר יוסף מרגיש את הקדושה באוויר וזה משפיע. השמחה גדולה ומכופלת בחוה"מ פסח, כשגם ביום מגיעים עשרות אלפי מטיילים לשומרון וגם בלילה לקבר יוסף. תמיד הכניסה מהולה בכאב על כך שצריך להיכנס בלילה, ישיבת 'עוד יוסף חי' לא פעילה, ואנחנו מאמינים שגם נחזור. יוסף מאחד את כל עם ישראל וזה גם מה שקורה כאן. נתחזק בבניין הארץ".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו