שוב משבר: מכבי ת"א מפסידה בדרבי - סרוגים

שוב משבר: מכבי ת"א מפסידה בדרבי

לאחר שהודחו בשבוע שעבר מהיורוליג, מכבי ת"א הפסידה בדרבי העירוני בפעם השנייה העונה. צפו בתקציר

author-image

שוב במשבר: לאחר שהודחו מהיורוליג בשבוע שעבר, מכבי ת"א רשמה הפסד נוסף בדרבי העירוני, כשהפועל ת"א זכתה בתוצאה 85:80. מדובר בניצחון השני של האדומים העונה בדרבי, ובפעם הראשונה שבה הקבוצה של דני פרנקו מנצחת בדרבי בהיכל קבוצת שלמה.

הניצחון מחמיר את המשבר של מכבי, אך במקביל עוצר את המשבר של הפועל, שרשמה חמישה הפסדים בשישה משחקי הליגה האחרונים. האדומים חגגו את הניצחון הדרמטי, אך פרגנו ליכולת של מכבי. "זה לא שמכבי שיחקו רע, אנחנו היינו באחד הערבים הכי טובים שלנו" טענו בקבוצה. "זה מדהים, רק כשאנחנו עם הגב אל הקיר ובתקופה רעה אנחנו יכולים לנצח דרבים".

מנגד, הקבוצה של נבן ספאחיה נותרה מתוסכלת, לאחר שהודחו מאירופה ורשמו שישה הפסדים משבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. "אנחנו צריכים עוד לתקן דברים כדי להצליח בהמשך" אמר הקפטן ג'ון דיברתולומיאו. "חשוב שנהיה ביחד. נתאמן יותר כדי לשחק את הכדורסל הטוב שלנו לקראת השלבים המכריעים".

הפועל ירושלים ממשיכה להשתפר

שבוע לאחר הניצחון המכובד על הפועל חולון, הפועל ירושלים ממשיכה להציג שיפור ורשמה ניצחון שלישי ברציפות כשגברה 94:82 על מכבי חיפה.

בקבוצה שמחו על הניצחון, אך המאמן עודד קטש הביע חוסר שביעות רצון מהתקפת הקבוצה בחלק מהמשחק. "אנחנו צריכים להיות עקביים באינטנסיביות שלנו" טען בסיום המשחק. "חיברנו כמה דקות טובות, אבל זו לחלוטין לא רמת הריכוז שאני מצפה לה".

"זה לא היה משחק פשוט. היה רבע ראשון שערורייתי, ברבע השני שמרנו מצוין" הוסיף. "אנחנו צריכים לשמור על רמת אנרגיות מתאימה ונכונה. עשינו התאמות- והשגנו ניצחון חשוב"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו