גיא פלג מפתיע: "גם אני מוחק הודעות כל יום" - סרוגים

גיא פלג מפתיע: "גם אני מוחק הודעות כל יום"

כתב המשפט של 'החדשות', גיא פלג, הגיע היום (ב') לראשונה לאולפן 103fm וענה לטלפונים שלכם. בתחילת תוכנית הבכורה שלו התייחס לחקירת רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, שבמהלכה טענה כי מחקה תכתובות מהטלפון הנייד שלה כדי לפנות בו מקום

author-image
גיא פלג מפתיע: "גם אני מוחק הודעות כל יום"
  צילום: יניב מורוזובסקי/103fm

כתב המשפט של 'החדשות', גיא פלג, הגיע היום (ב') לראשונה לאולפן 103fm וענה לטלפונים שלכם. בתחילת תכנית הבכורה שלו התייחס לחקירת רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, שבמהלכה טענה כי מחקה תכתובות מהטלפון הנייד שלה כדי לפנות בו מקום.

"אני רוצה לפתוח את השידור הזה בווידוי", אמר פלג, "גם אני מוחק הודעות בטלפון הסלולרי. אני מקפיד לעשות את זה מדי יום. לפעמים כמה פעמים ביום. לפעמים זה שאני מתכתב איתו מזהיר אותי שאמחק את ההודעות, ולעיתים אני מזהיר, אחרי שהוא מתכתב איתי, שימחק הוא את ההודעות. אני מוחק גם תמונות ומסמכים".

על פי פלג, "עד הבוקר, כשקראתי את שלל המומחים שלועגים לשרה נתניהו, גם אני חשבתי לתומי שכאשר אני מוחק, אז אני מפנה מקום במכשיר שלי. אני לא מפחד מחקירה פלילית, אני לא עושה עבודה פלילית".

לדבריו, הסיבה למחיקת התכנים ממכשירו היא כי "אני מפחד מאוד שההודעות שלי ייחשפו, אני מפחד מאוד לאבד את המכשיר שלי. אני זוכר ששכחתי אותו באיזו מסעדה, אני זוכר את דפיקות הלב כשחששתי שהוא יגיע לידיים אחרות. אני מפחד שהמכשיר הזה יגיע למקורות שלי, אני מפחד שאדם אחר ייכנס לי להודעות ויראה איך לא פעם אני מרכל על עמיתים שלי למקצוע".

בהתייחסו לחקירת בני משפחת נתניהו אתמול, אמר עוד פלג כי "אמנם ניר חפץ, עד המדינה בפרשת 4000 ופרשות אחרות, טוען ומדגיש שהוא ניצח כנראה על פעולת שיבוש גדולה, אבל האם בסופו של יום העדות הזאת של חפץ, והעובדה שאין חולק שמשפחת אלוביץ' ונתניהו עסקו במחיקה סדרתית של הודעות, האם בסופו של יום זה מה שיוביל את הדרך להאשמות על שיבוש מהלכי חקירה? צריך לזכור שהיועמ"ש מגיש כתב אישום כשהוא חושב שיש סיכוי סביר להרשעה. אולם, החלק האחר של המשוואה – ושאותו צריך גם לזכור – הוא שבישראל על מנת להגיע להרשעה צריך להוכיח את ההאשמות מעל לספק סביר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו