נחמן ש"י: "אם מגיעים למגע אז חיילות זה דבר שיכול לעזור"

נחמן ש"י: "אם מגיעים למגע אז חיילות זה דבר שיכול לעזור"

על רקע היערכות הצבא לקראת צעדת המיליון עליה הכריזו "הפלסטינים"- שלדבריהם תתקיים ביום שישי הקרוב- בראיון לרדיו דרום אומר דובר צה"ל לשעבר, חבר הכנסת נחמן ש"י, כי במקרה שיווצר מגע בין הצועדים לחיילים דווקא חיילות יכולות להרגיע את השטח

(צילום: משה שי/פלאש90)

על רקע היערכות הצבא לקראת צעדת המיליון עליה הכריזו "הפלסטינים"- שלדבריהם תתקיים ביום שישי הקרוב- דובר צה"ל לשעבר, חבר הכנסת נחמן ש"י, סבור כי במקרה שיווצר מגע בין הצועדים לחיילים דווקא חיילות יכולות להרגיע את השטח.

בראיון לרדיו דרום, אמר ש"י: "אני לא חושב שמישהו ישתמש באש חיה, אלא אם באמת תיווצר אפילו סכנה, רק אם תיווצר סכנה לשלומם של החיילים, וזה לא יקרה. ואני אומר לך אם אני שם את הראש שלי במקום הראש של הרמטכ"ל, אז הוא בסוף אומר לעצמו כמובן שהם לא ייכנסו וכן הלאה. אבל אם יקרה שהם יגיעו לכאן ואיכשהו יצליחו לעבור את החומה הזאת והמגבלה הזאת, אוקיי אז אנחנו נעצור אותם וניקח אותם ונחזיר אותם ונעביר אותם והעסק נגמר. כלומר, גדי אייזנקוט מבין היטב שנפגעים זה בדיוק הדבר שהם רוצים אותו והוא יעשה כל מאמץ כדי שזה לא יקרה".

עוד אמר ש"י כי "אם מגיעים למגע אז חיילות זה דבר שיכול יותר טוב לעצור, אם יגיעו ממש למגע. אבל אני מניח שיעשו כל מאמץ כדי להרחיק אותם מהגדר. זה לא יוצא דופן היו דברים מעולם שחשבנו לקחת דוברות, שתופענה דוברות ולא דוברים בכל מיני אירועים כי לאישה יש כוח רב וגם אישיות יותר נכונה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
חי בסרט רציני מאוד
שימי | 28-03-2018 15:12
2
תגובה
אבי | 28-03-2018 16:49
דעות חשוכות ומוזרות
3
איך הוא היה דובר צה"ל עם דרגת תא"ל?? כשהוא נשמע כה הזוי בדבריו
איזי | 28-03-2018 17:00
וו
4
נחמן שי הפטפטן הבלתי נלאה בכנסת. מסכן נותר בלי ג'וב אללה ירחמו. מה יעשו הנערות?
עמוס | 28-03-2018 17:27
פוי