אחיה הסרוג של שרה נתניהו מבקש להתפייס איתה - סרוגים

אחיה הסרוג של שרה נתניהו מבקש להתפייס איתה

ד"ר חגי בן ארצי, אחיה הסרוג של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, מביע נכונות להתפייס עם אחותו ולסיים עימה את הנתק השורר ביניהם כבר 20 שנה: "רוצה לייעץ לה ולתמוך בה"

אחיה הסרוג של שרה נתניהו מבקש להתפייס איתה
  (צילום: Kobi Gideon / FLASH90)

ד"ר חגי בן ארצי, אחיה הסרוג של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, מביע נכונות להתפייס עם אחותו ולסיים עימה את הנתק השורר ביניהם כבר 20 שנה.

ברדיו לרדיו 'כאן מורשת' לקראת חג הפסח, אמר בן ארצי: "אני מצר על הקרע הזה בתוך המשפחה. הייתי שמח אם היו בינינו קשרים טובים והייתי יכול לעמוד לצדה".

נזכיר, כי הסכסוך בין בן ארצי לבין נתניהו החל כשהוא השמיע בזמנו ביקורת פומבית על בעלה, שכיהן כראש הממשלה בזמן החתימה על הסכם חברון ב-1997. "אני יודע שהביקורת הזו תרמה, בין השאר, לקרע בתוך המשפחה ומצר על זה. הלוואי שנזכה לחדש את הקשרים המשפחתיים", אמר היום.

למרות נכונותו לפיוס, בן ארצי אינו חוזר בו מהביקורת כלפי ראש הממשלה: "ניסיתי להשפיע במעגל סגור, ומשראיתי שזה לא מצליח, הרגשתי שחובתי המוסרית הייתה לצאת בביקורת ציבורית. היום הרבה אנשים מבינים שהסכם חברון היה שגיאה, שנהרגו הרבה אנשים אחר כך, כך שאני מרגיש שלם לגמרי עם עצמי".

על המצב המשפטי בו נמצאת אחותו אמר בן ארצי: "אין לי ספק שעוברים עליה ימים קשים. היא בתוך מערבולת משפטית וציבורית. הייתי שמח לעמוד לצדה, לייעץ, לחזק ולתמוך. אני בטוח שכל אדם במצב כזה זקוק לאנשים שיעודדו אותו".

בן ארצי שיתף בזיכרון שהוא נושא מחג הפסח הקשור לאחותו: "שרה למדה מאמא שלנו ז"ל לעשות חרוסת מאוד מיוחדת, וזו הייתה התרומה שלה לליל הסדר. היא הייתה אחראית לזה והיא התגאתה בזה. זה היה מעדן, חרוסת מאוד מיוחדת, ואני מניח שהיא ממשיכה במסורת הזו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מאחלת שמאמץ הפיוס ישא פרי
מאחלת | 28-03-2018 10:45
תתנחם בכך שהקרע נוצר בשביל סיבה טובה ועקרונית למען ען ישראל, ולא משטויות רגילות שיכוות לקרוע משפחות
2
גם כך זו משפחה מתוסבכת במיוחד אחיו מתניה ואחינו יונתן בן ארצי
אריק | 28-03-2018 10:58
ימניות וסרבנות משמאל יחדיו . למרות שמדובר בחתני תנך
3
זו אחותך ברור שאתה חייב לעמוד לצידה
שרית | 28-03-2018 13:35
ולבקש ממנה סליחה על שביישת אותה בתקשורת...כביסה מלוכלכת מכבסים בבית..בושה!