חשש לחדירה מרצועת עזה

חשש לחדירה מרצועת עזה

אירוע בטחוני חמור. שלושה מחבלים חמושים בסכינים ורימונים חדרו מעזה לישראל. כוח צה"ל עצר אותם במרחק 20 קילומטר מהגבול. התושבים הונחו להמשיך בשגרה

author-image
מחבלים מעזה נתפסו בישראל עם סכינים ורימונים
  האמל"ח שנתפס על המחבלים (דוברות המשטרה)

מחדל בדרום. שלושה מחבלים חדרו מעזה לעומק ישראל.

בעקבות עקבות שהתגלו היום (שלישי) בסמוך לישובים בעוטף עזה, ביצעו כוחות הביטחון סריקות נרחבות באזור, בסופו התגלו שלושה מחבלים ועליהם נתפסו מספר סכינים ורימונים.

המחבלים נתפסו באזור צאלים – כעשרים קילומטר מרצועת עזה. בצה"ל בודקים כיצד חדרו שלושת המחבלים דרך הגדר והצליחו להגיע כל כך רחוק לעומק ישראל.

מהמשטרה נמסר: "שלושת החשודים הועברו לידי משטרת ישראל, חבלן משטרה פועל כעת לנטרול וסילוק פריטי האמל"ח. משטרת ישראל ממשיכה לפעול במתכונת מוגברת ומבקשת מהציבור לדווח למוקד 100 על כל מקרה מעורר חשד."

מוקדם יותר היום, דווח על זיהוי עקבות סמוך לגדר המערכת בדרום רצועת עזה מחשש לחדירה מהרצועה. בשל כך, כוחות סרקו במרחב וצירים נחסמו. אנשי הבטחון בישובים הוכנסו לכוננות בלבד, אך שאר התושבים הונחו להמשיך בשגרה ולא היה שינוי במצב.

האירוע מצטרף לתקרית בשבת בה מחבלים חיבלו בכלי הנדסי של משרד הבטחון שעסק במכשול התת קרקעי בעזה, וליירוטים של כיפת ברזל ביום ראשון, שהיה ככל הנראה בעקבות ירי מקלעים של חמאס.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
יש מי שרדף אחרי המחבלים, הזיע, הסתכן. וזכה להציל את בני ישראל. ויש מי שעמד בתור כחלוקעס' דחף והזיע, השיג עוד 2 קילו גזר. העיקר זוכה לא לעבוד, ולהיות לנטל עם בני ישראל.
קרית ספרי. | 27-03-2018 13:28
כע
2
חשיבה מחוץ לקופסה תעזור למנוע עוד פאשלה
ביטחוניסט | 27-03-2018 16:50
וחלילה שלא יצטרף מחדל נוסף.. בתוכנית של החמאס להגעה המונית לחצות את הגבול..מדוע לא לפזר מוקשים לאורך כל הגבול.. ומי שינסה לעבור.. הוא מתאבד על דעת עצמו.. הצבא איבד חשיבה מקורית. רק ירי ואגרסביות.. כמו במרמרה... בסופ יפגעו חלילה בהמונים.. וזה החלום של החמאס.. וישראל משחקת תמיד טנגו לפי הקצב של החמאס.. שבנתיים מצליח לחדור חופשי לתוך ישראל בפעם השניה תוך כמה ימים.. חכמים עיינם בראשם.. קצת חשיבה מחוץ לקופסה..